Husk meg
Brukernavn
Passord

Tilbakemeldinger!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 30 mai 03, 20:05
Forumet har nå passert 1500 innlegg! Siden releasen av siden 24. mars 2003 har det blitt skrevet 22 innlegg i snitt hver eneste dag. Vi har i alt 187 registerte brukere og foreløpig har ingen av disse misbrukt forumet.

Videre passerer vi 70.000 treff i skrivende stund, det vil si at vi har ca. 1030 treff hver eneste dag. Av alle treffene er snaut 6600 unike treff (ip-adresser).

Dette er over ALL forventning og vi må rett og slett bare takke for den enorme responsen vi har fått.

Men nå vil vi gjerne ha tilbakemeldinger fra dere der ute! Hva synes dere om den nye tabellen? Klikk på lagene for diverse statistikker osv. Er det noe akkurat DU synes mangler?

Vi kommer til å lansere et nytt nyhetssystem i nær fremtid, og det neste som står på tapetet er et bildegalleri, men er det noe siden mangler?

Da vil vi gjerne høre det!

Takk for all støtte! Nå mangler vi bare sponsorer...

(Det er lov å komme med skryt her også… :))

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 30 mai 03, 20:20
Som Holters sier er det dere brukere som gjør det moro å holde på med siden, og vi er åpne for ris og ros på funksjoner som er bra, og funksjoner som mangler.

Et nytt nyhetssystem er under utvikling, og tar jeg ikke helt feil kommer det mer statistikk opp på siden her. Den nye tabellen er utviklet av Henning Kristiansen. Synes alle skal klappe for det :)

Vi mangler jo sponsorer, og dersom dere kjenner noen som hadde vært villige til å spytte inn litt kroner vil det bli verdsatt.

(Dere kan også betale penger rett til meg for å få flere fotballer her på forumet) ;)

En annen veldig viktig ting som dere som bruker forumet skal ha all honør for. Dere er saklige og vi har ikke slettet et eneste innlegg siden vi startet med siden! Takk!

---------------------------

Utvikler og Medeier.


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 30 mai 03, 20:24
klapp klapp..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 30 mai 03, 23:05
Bra bruk av linkfunksjonen Holters... det skal du ha... hehe :D Strålende side gutter!! :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 30 mai 03, 23:14
Opprinnelig postet av patriot44
Bra bruk av linkfunksjonen Holters... det skal du ha... hehe :D Strålende side gutter!!
:D


Du er litt betatt av den funksjonen virker det som :p

---------------------------

Utvikler og Medeier.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 30 mai 03, 23:19
morten... Jeg hogger hodet av deg, hvis du ikke får opp "topp postere" boksen snart. Patriot44 ser ut til å ligge godt an. :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 30 mai 03, 23:19
Bare å slenge seg på hyllestene her.

Må bare si jeg er IMPONERT av hva dere har klart å få til her gutter. Saklige reportasjer, intervjuer med spellerne (når kommer neste forresten?), m.m.

Stå på.

Hilsen fast, fornøyd bruker.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 30 mai 03, 23:22
Smeller opp et fra Startkampen + "vurdering av ståa" i løpet av natten. Har hatt litt mye å gjøre i det siste, men det kommer!

For øvrig kan jeg si at neste artikkel med intervjuer kommer til søndag. Jeg har bare presseplass på stadion. Hadde det for første gang sist helg. :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 30 mai 03, 23:25
Hogger huet av meg da eller?

Patrioten var forresten best :p

---------------------------

Utvikler og Medeier.


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 31 mai 03, 10:09
Som tidligere sagt under en annen tittel er jeg imponert oversidene. Bruker disse sidene hver dag! Stå på Holters & co. Tabellen er morsom og interessant. Formtoppen kan lett stakes ut her!.

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 31 mai 03, 23:55
Stå på gutter. Flott referat fra sist kamp.
Håper mange ser hva dere får til.
Dere fortjener jammen sponsorer.
SEIER IMORGEN......
Her er det mange som venter på nyheter.
Stå på videre. Etter motgang, kommer...

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 01 jun 03, 01:00
Føyer meg inn i rekken og takker for en skikkelig flott side!
Trodde ikke i min villeste fantasi at det kom til å komme en så bra uoffesiell side. Flotters Holters!:D og resten av gjengen da...det bare rima så bra med flotters....:ffk:

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 01 jun 03, 10:45
Ja, selfølgelig digger jeg linkfunksjonen... Den er jo bare helt sjef... hehe :D Uansett, den sida her er den absolutt beste ffk-sida, ingen tvil om det... Begynner også å bli bra med folk i forumet nå, det er gøy :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 jun 03, 12:22
Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet,(under støvet faktik), for denna siden. Kjempe bra fa topp til bunn.

Tabellfuksjonen er en genial sak... Stå på videre, denne siden kan få god annerkjennelse blant andre supportere også :cool:

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340