Husk meg
Brukernavn
Passord

Klanen - Velkommen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 apr 04, 13:59
Jeg ønsker Klanen velkommen til Fredrikstad og Fredrikstad stadion.
Jeg håper de får en hyggelig tid i byen, og en uhyggelig opplevelse av FFK`s spillere.

Jeg synes det er generøst av FFK å gi dem 3000 billetter.
Da kan de ikke komme i ettertid å si at de ikke ble ønsket velkomme og fikk få billetter på en dårlig tribune.

Vi har gitt den beste tribunen (skikkelig gammeldags ståtribune bak det ene målet) til Klanen, ikke for at de fortjener det, men pga vår gjestfrihet.

De har fått alle muligheter til å synge fram Enga og synge oss ned.

Vi vil ikke gjøre som Moss å gi dem en dårlig plass. (Den var direkte til Hjælmen & co-co!).

Vi ønsker Klansfolk fra det ganske land velkommen, speselt de fra Kløfta, Jessheim, Notodden, Gol, Gjøvik, Nittedal, Nannestad, Toten, Gran og Drøbakk.




Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 29 apr 04, 15:28

Vi ønsker Klansfolk fra det ganske land velkommen, speselt de fra Kløfta, Jessheim, Notodden, Gol, Gjøvik, Nittedal, Nannestad, Toten, Gran og Drøbakk.

Nemlig

---------------------------

Gøran Karlsen


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 29 apr 04, 19:40
Jeg bor for tiden på Jessheim, men er medlem i Plankehaugen og evig Aristokrat, og jeg kommer! Er for øvrig mest fugler på denne sia av byn.... :ffk:

Taz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 04
Innlegg: 19

Lagt til: 30 apr 04, 01:09
vel hva med meg som bor i Gamle Byn (0656) er ikke jeg velkommen da?? Eller vil dere bare ha likesinnede ;)

kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 30 apr 04, 01:30
Greit da, siden du spør så pent! Velkommen skal dere være!
Kjør pent og ikke i sinne hjem igjen ;)

:ffk:

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 30 apr 04, 09:34
Her var det en del som skjønte poenget, ser jeg.

---------------------------

Gøran Karlsen


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 30 apr 04, 10:58

Gøran er inne på noe.... nå kommer tydningen på lignelsen?

Klanen er en gjeng med bønner fra Kløfta og andre grisgrente strøk.
Det er bare ett fåtall som er født i og oppvokst i Oslo.

Når de synger "for en gjeng med bønner!" er det om sine egne bonde-brancer de synger om.

Mange av disse folka fra Finnskogen og dalstrøka innafor ønsker en dasch med urbane opplevelser og de søker til Klanen, som består av 70% bønner og fiskere.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 apr 04, 11:05
Jeg ønsker IKKE klanen velkommen, men siden dere kommer så ønsker jeg at dere drar herifra med et surt tap, for når FFK har banka det møkka laget fra oslo 2-1 så kan rekdal og co gå hjem å sutre å grine som vanlig, så kan klanen dra å banke en eller annen så de får ut litt agresjon igjen...(er ikke det vanlig for klanen)
VIF: EN SKAM FOR NORSK FOTBALL!!!!

Helt ærlig:

Jeg HATER klanen og jeg HATER vålerenga:mad::mad:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 30 apr 04, 12:12
Opprinnelig postet av Jonek

Gøran er inne på noe.... nå kommer tydningen på lignelsen?

Klanen er en gjeng med bønner fra Kløfta og andre grisgrente strøk.
Det er bare ett fåtall som er født i og oppvokst i Oslo.

Når de synger "for en gjeng med bønner!" er det om sine egne bonde-brancer de synger om.

Mange av disse folka fra Finnskogen og dalstrøka innafor ønsker en dasch med urbane opplevelser og de søker til Klanen, som består av 70% bønner og fiskere.

Veit ikke om Jonek mente det som en fornærmelse eller om det var et gjentatt uhell, men bønner er faktisk noe vi spiser...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 30 apr 04, 12:17
Jeg ønsker Klanen velkommen, uten noen forbehold eller sure oppstøt. Greit at Bohemen egentlig burde hete Bondeheimen. Det er godt at det finnes et slik tilbud for nyinnflyttede i Oslo, sånn at de kan integreres og assimileres fortere. Som en nybakt klansmann sa til meg om det å komme til Oslo: På Plata er det meir folk enn da var på konfirmasjonen min! Det er meist så ein ikkje trur sine eigne auger! Oslo er ein staseleg grend å bu i! Jeg ønsker ham og alle andre klansmenn og -kvinner velkommen til Fredrikstad. Det er nok for meg.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 30 apr 04, 14:12

Veit ikke om Jonek mente det som en fornærmelse eller om det var et gjentatt uhell, men bønner er faktisk noe vi spiser...[/quote]

Takk skal du ha planken:
Det var "trykk Leif".... og ikke noe ondsinnet fra min side.

Det hadde tatt seg ut om Klanen hadde ropt "for en gjeng med bønner!"
Da hadde de bæsja på leggen!

Jeg liker ikke at folk fra Fredrikstad sier "veit ikke", er ikke det litt harry?

:-)(-:








Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 30 apr 04, 14:22
Endret: 30 apr 04, 14:23
Det er det som er så fint med Bohemen: Det nærmeste hotellet er jo Bondeheimen, og da passer det fint å dra innom Kaffistova og spise kjøttkaker på vei til Bohemen for å drikke bayer. Har alltid vært tilhenger av å kombinere det rotnorske med et snev av det internasjonale, særlig bayer fra Frydenlund.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Engafil

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 3

Lagt til: 30 apr 04, 15:06
Hehe, må le litt av dere gutta, prøver å provosere, men hvem blir vel provosert av ett nick. Denne Goran Karlsen har prøvd endel ganger, men han høres mest ut som en forskremt lillestrøm eller liin supporter, lider av mindreverdighets komplekser :cool:
På tide han skjønner at folk ikke lar seg provosere av en som gjemmer seg bak ett nick...

---------------------------

3 poeng på mandag


Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 30 apr 04, 16:43
Ja, hva heter du egentlig, Gøren? Alltid lurt på det jeg også!:p

Engafil

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 3

Lagt til: 30 apr 04, 16:55
Var forøvrig ikke en oppfordring til at folk skal stå fram med navn og telefon nr, er ikke på mannejakt :p. Synes bare tøff i trynet faktor blir for dumt på ett forum.

Forøvrig gleder jeg meg til kampen, og regner med at det blir full trøkk fra begge lags supportere. I en kamp vi vinner 2-0.

---------------------------

3 poeng på mandag


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 apr 04, 17:15
Engafil: Hold kjeft når du ikke vet hva du snakker om. De aller fleste på dette forumet vet hvem Gøran Karlsen er. Du finner bilde av han her (det 6. bildet) Gøran er ikke en mann som skjuler seg bak et nick nei!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 30 apr 04, 17:24
Har han Plankehaugen-tatovering også ? Hmmm ... Hvis han har tatovert logoen så kan det jo bli litt kjedelig når Plankehaugen må bytte logo i løpet av nærmeste fremtid :D

Kan det fixes ? Klart det kan !

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Engafil

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 apr 04
Innlegg: 3

Lagt til: 30 apr 04, 17:33
Ser man det, tydeligvis noen som lar seg provosere. Jeg mente ikke gjemme seg bokstavlig, om folk har bilde f.eks har bildet av seg selv ved siden av nicket så er det samma faen for meg, interesserer meg ikke hvordan personen ser ut. Det jeg mente var helt enkelt at jeg ler av hvordan han prøver å provosere, hvem i all verden lar seg provosere av en fyr på ett forum?

Vel, ikke vanskelig å provosere enkelte her ihvertfall.

---------------------------

3 poeng på mandag


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 30 apr 04, 17:48
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg synes det er generøst av FFK å gi dem 3000 billetter.

De har fått alle muligheter til å synge fram Enga og synge oss ned.

Greit nok det Jonek.
Men på en annen side så kan dette bli årets kamp!
Litt mer spennende med 2500-3000 fra klanen enn de 80 som kommer når vi skal ha Tromsø.

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 30 apr 04, 17:50
Blir muligens litt fler enn 80 fra Tromsø... Kom akkurat til å tenke på at halve nordnorge bor i oslo....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24