Husk meg
Brukernavn
Passord

Klanen - Velkommen!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tolvtemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 6

Lagt til: 02 mai 04, 02:04
desperate folk som prøver å gjøre seg til storbyfolk :D:D:D

---------------------------

Stå på FFK og lykke til i år!



Vålenggutt.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 mai 04, 02:23
Opprinnelig postet av Engafil
Ser man det, tydeligvis noen som lar seg provosere. Jeg mente ikke gjemme seg bokstavlig, om folk har bilde f.eks har bildet av seg selv ved siden av nicket så er det samma faen for meg, interesserer meg ikke hvordan personen ser ut. Det jeg mente var helt enkelt at jeg ler av hvordan han prøver å provosere, hvem i all verden lar seg provosere av en fyr på ett forum?

Vel, ikke vanskelig å provosere enkelte her ihvertfall.

Det ser hvertfall ut som at du lar deg provosere siden du går inn på forumer til andre supportere for og kommentere ting vi diskuterer!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 mai 04, 08:45
Endret: 02 mai 04, 08:46
Det er vel ikke forbudt å komme inn her å diskurtere selvom man ikke er FFK supportet. Denne tråden handler om Klanen og da synes jeg det er bare hyggelig at folk fra Klanen slenger med leppa her inne.
Det hadde vært et dårlig forum om alle hadde vært enige med oss, om vi er enige da????


Tolvtemann skrev:
desperate folk som prøver å gjøre seg til storbyfolk

Det er vel det Klanen stortsett består av. Folk fra Kløfta og områdene rundt som desperat ønsker å være litt byfolk.


-----------


Morro blir det på stadion mandag kveld. Jeg tipper det blir høy bondefaktor fra begge lags supportere.

Engafan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 6

Lagt til: 02 mai 04, 22:05
Uten å tenke på det dere har sagt i denne tråden, er jeg veldig glad i FFK. Håper selvsagt at enga slår dere sønder og sammen, men vil ikke at dere skal rykke ned. Sjeldent at jeg ser så stort fotballengasjement som i Fredrikstad, og jeg tror VIF - FFK kampene kommer til å bli mine favorittkamper om dere holder dere oppe i tippeligaen.

"Jeg HATER klanen og jeg HATER vålerenga"
"Klanen er en gjeng med bønner fra Kløfta og a:D:Dndre grisgrente strøk."

Ikke det at jeg skjønner helt hvorfor dere snakker dritt om Klanen, med tanke på at Klanen er den beste supporterklubben i Norge, med best tifo, best oppmøte og flest & best sanger. I stedet for å være misunnelig på oss kan dere jo bare heve dere til vårt nivå dere også? Synes Plankehaugen er en bra supporterklubb, og jeg håper FFK holder seg :ffk: :p slik at vi kan møte dem i mange spennende kamper framover.

Fredrikstad har et greit lag og stort potensiale, pluss gode supportere. Men ikke noen grunn til å snakke dritt om Klanen, i alle fall..

Og det må da være lov å komme hit og diskutere selvom man ikke er FFK supporter? Klanen.no sine forumer har medlemmer fra alle klubber, og det er litt av vitsen, å kunne diskutere fotball med fans av også andre klubber. Så lenge vi holder oss på matta og poster bare i tråder som handler om Klanen/Vål`enga må det da være greit?

Ser fram til en kjempekamp på mandag, strålende sol, god stemning, og 0-2 til sluttresultat. :D

---------------------------

Enga 4 ever


Engagutten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 13

Lagt til: 02 mai 04, 22:13
Siden dere er så snille og ønsker oss velkomne får jeg ha gleden av å ønske alle dere velkommen til klanens grillfest på en gressplen (må vel finnes noe brukbart) utenfor fredrikstad stadion. Bare å ta med noen engangsgriller og noen six-packs og noe god mat.

Underholdning og sang blir ordnet av enga!

---------------------------

Engagutten



"Nå blei det stille i fjøset, stiiiiiiile i fjøøøøøøøøset!!"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 mai 04, 22:15
Endret: 02 mai 04, 22:15
Engafan, jeg tror de som hater Klanen er i absolutt mindretall. Tror tvert imot de aller fleste er fulle av beundring for dere som supportere. Jeg er ihvertfall det. Er også helt enig i at det er en del av morroa å ha gjester fra andre supportere innom forumet :) Det er vel bare en detalj vi ikke er enige om:

Ser fram til en kjempekamp på mandag, strålende sol, god stemning, og 3-0 til sluttresultat. :ffk:

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 02 mai 04, 22:23
Endret: 02 mai 04, 22:25
Jeg liker ikke Klanen,men det er nok fordi dere er så gode. Og fordi at dere tiltrekker nye rekrutter fra hele landet.

For å begrunne mitt lille fjolleri overfor Klanen her inne, så skjedde det på grunn av en litt kjepphøy klansmedlem her inne.
Uansett, litt fjas mot hverandre må det være,ellers så hadde supportermiljøene blitt fryktelig kjedelig.
Vi sees i morgen.

---------------------------

Gøran Karlsen


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 02 mai 04, 22:36
Endret: 02 mai 04, 22:40

Det blir 1000-1000 på tribunen.

På matta vinner FFK, og en uventet målskårer setter det første målet for FFK.
Spissene får det "hett", og jeg vinner på oddsen.
(da går det rundt i hodet på........)

Ønskedrøm!


Ønsker alle en kjempe kamp.

M.v.h."Nattevakta"

Engafan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 6

Lagt til: 03 mai 04, 15:27
Da er vi enige da Olavesen. :D Må få kondolere med "klapperne" og de andre falske lydvirkemidlene noen tullinger har plassert på stadioen deres. Synd at Plankehaugens ry og rykte blir ødelagt pga sponsorer osv. Får håpe alle forblir ubrukt, så får vi en kjempekamp i dag. Gleder meg!!

---------------------------

Enga 4 ever


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 03 mai 04, 15:48
Det som er viktig er at det er flere ikke plankehaugen medlemer enn medlemer som ser FFK kamper, på bortekamper er det flere tusen, men det viktigste er vel tanken bak om å støtte opp klubben i tykkt og tynt, og ikke sette seg selv foran klubben??

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 03 mai 04, 16:20
Velkommen skal Klanen og Enga være ! Håper det blir en festaften både fotballmessig og på tribunen !

UTEN tutere og klappere !:mad:

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f