Husk meg
Brukernavn
Passord

2 dager til ManKam!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 30 mai 03, 13:02
Det er bare 2 dager igjen til ny kamp og forhåpentlig ny fest på stadion. Synes dette begynner å bli virkelig bra med tanke på 0 innslupne mål på de tre siste:) :) JP gjør en god innsats for ToreP, og midtbanen er helt konge med Risholdt i kjempe slag... Regner med at vi tar nye 3 poeng mot ManKam. De har nok hatt en litt for god start på sesonge og vil før eller siden begynne å tape poeng og plassering på tabellen..
Juni blir en herlig fotballmåned med mange bra hjemmekamper og fler bortekamper innenfor rekkevidde. I tillegg blir det 2 landskamper for min egen del!! Derfor banker fotballhjertet xtra fort om dagen, og livet er herlig:)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 30 mai 03, 13:06
PS!!!
I løpet av juni får vi følgende kamper på Stadion:
01. juni: ManKam
15. juni: Sandefjord
22. juni: Strømsgodset
25. juni: Lillestrøm
29. juni: Moss
(2. juli: Haugesund)
Dette blir KONGE:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 mai 03, 13:08
Siste eksamen er avlagt for min del i dag, ute varmer sola, FFK er i form, og på søndag er det hjemmekamp mot topplaget MK. Er enig med deg i at livet er herlig nå ja! Får håpe det varer!

MK er usedvanlig sterke på bortebane, har sin styrke i raske kontringer med stor presisjon. MK går som regel defensivt ut, og satser de fleste kortene på kjappe kontringer og lange baller mot etablert forsvar. Håper FFK takler det bedre på søndag enn de gjorde på Alta. Jeg håper og tror på seier, men da må gutta på ny vise topp innsats!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Beardsley

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mai 03
Innlegg: 2

Lagt til: 31 mai 03, 12:45
Dette er jo en helt feil analyse, Costanza. MK har så langt i år ikke lagt seg bakpå i en eneste kamp, ikke en gang mot Moss eller Ham-Kam...

---------------------------

-------

For the love of the game


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 mai 03, 18:38
Dette var vel ikke noe forsøk på analyse, men min beskrivelse av MK er basert på hva jeg har lest om laget både av objektive og subjektive kilder, samtidig som jeg kjenner til personer som følger MK tett. Mener jeg har relativt god kjennskap til laget; og at MK er kjent for å spille noe kynisk fotball har jo blitt ganske kjent. Du mener kanskje det er en myte? Men vi får se i morgen!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340