Husk meg
Brukernavn
Passord

Tornekrattet

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 apr 04, 11:19
Petter Rudi klaget over at FFK-supporterne slang dritt til han under kampen. Positivt at dere laget så bra lyd at han hørte det, men siden vi fikk skryt av Riseth i forrige kamp for det motsatte, så burde vi kanskje konsentrere oss om å støtte vårt eget lag, fremfor å ødelegge selvtilliten til på motstanderen? Det klarer jo Risholt & co fint selv ;)

Noen som kan bekrefte/avbekrefte det?

Utrolig morsomt med seier i hvert fall. Tok en tur innom forumet til Tornekrattet før kampen. De var rimelig sikre på at de kom til å vinne komfortabelt, det var nevnt både 3,4 og 5 mål til Molde.

Etter kampen så graver de seg helt ned, og sier at de er utrolig dårlige som ikke klarer å slå dumpekandidat FFK, som alltid kommer til å være dumpekandidat. Da har man ikke mye peil på fotball. Det er tydelig tendenser til at FFK kan gjøre det bra allerede i år. De må jo tenke på at spillmessig har vi nesten vært på samme nivå som motstanderne vi har møtt.

Nå har vi altså møtt de tre lagene som var tippet på de tre første plassene i årets TL, og vi har fått med oss tre poeng. Dette er faktisk en veldig god start når man tenker etter.

Men har en liten følelse av at FFK gjør det bedre i kamper der vi overhode ikke er favoritter, slik at vi daler litt når vi møter svakere motstand. Håper jeg tar feil :ffk:

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 26 apr 04, 13:32
At man daler litt når man møter svakere motstand, er jo noe alle lag har lett for å gjøre.
Det skjedde med FFK sist år mot Alta og det reddet etter min mening hele sesongen.
I år derimot er jeg rimelig sikker på at ikke FFK går i den samme fella.
Men det som etterhvert kan skje er at FFK blir så fryktet på hjemme bane at noen lag vil i utgangspunktet være fornøyd med uavgjort og vil derfor grave seg ned i forsvar. Det vil sikkert bli en ny utfordring for FFK, men KTE og spillerne vil sikkert takle det også. :ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 26 apr 04, 13:58
Opprinnelig postet av FFK1903
Petter Rudi klaget over at FFK-supporterne slang dritt til han under kampen. Positivt at dere laget så bra lyd at han hørte det, men siden vi fikk skryt av Riseth i forrige kamp for det motsatte, så burde vi kanskje konsentrere oss om å støtte vårt eget lag, fremfor å ødelegge selvtilliten til på motstanderen? Det klarer jo Risholt & co fint selv ;)


Herregud for en liten unge.. Trodde han hadde vært med i detta gamet så lenge at han ikke brydde seg så mye om det jeg men!! Morro at vi klarte å provosere han da!!
:cool:

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 26 apr 04, 14:00
Det er en viktig oppgave den "syngende" supporter har.Her er det en fin balanse mellom det å støtte sine egne, og det å "bryte" ned motstanderens selvtillit.
Alle motstanderlag som kommer på stadion skal høre hvilke lag de spiller mot.
Utifra det vi hørte igår så var det en fin fin balanse mellom tilrop til egne og til motstander.
Å rope "Rudi er ræva" to ganger iløpet av 90.min er helt perfekt.
At han også legger merke til dette og blir brydd av det gjør det enda mere perfekt.
Plankehaugen gjorde en flott innsats igår,og til alle oss som ikke var der;Til mandag stiller vi alle opp i rødt og hvitt med nysmurte stemmebånd!

Og FFK1903,vi skal synge alt det vi kan til våre egne,og har vi litt til overs så skal jaggu motstanderene få høre det også.De er jo kommet til stadion for å knuse FFK,og da må vi kjempe tilbake med alt det vi har både på og utenfor banen.
Utrolig viktig det her,og balansegangen må følges slik at vi ikke virker negative..Gleder meg
:ffk:

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 26 apr 04, 14:13
Vi ropte Rudi er rævva kanskje 3 ganger,og det må en toppspiller tåle å høre.At han blir irritert er bare helt konge. Da er effekten nådd.
En enorm fest i går. Dør vel av hjertestans før jeg er 40.

---------------------------

Gøran Karlsen


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 apr 04, 17:51
..helt enig. Balansegang.
Ellers er vi en kjekk gjeng.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 apr 04, 18:26
OK, da er det liksom greit. Hørtes nesten ut som det var en gjennomgangsgreie igjennom hele kampen, men hvis det skjedder tre ganger så er det rart at det i det hele tatt ble noen sak. Muligens Rudi prøvde å finne noe som fikk fokus vekk fra det faktum at de tapte? ;)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Sundelin

Knøttespiller
Ble medlem: 09 okt 03
Innlegg: 26

Lagt til: 26 apr 04, 21:09
Jeg så på Fotballextra på TV2 og nrk2, og da hørte jeg bare noe fra plankehaugen. Hvis det idet hele tatt var noe tornekratt der :)

Og neste gang mor VIF "vinner" nok Klanen tribunekampen. De er rett og slett overlegende, men jeg tror nok ikke de vinner på banen som er det viktigste :ffk:

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 26 apr 04, 21:11
Håper ikke døm dreper motet deres helt, sånn tribune messig sett....:cool:

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 apr 04, 21:49
Endret: 26 apr 04, 21:50
Motet vårt er udødelig! Enda større drivkraft mot å bli bedre og større tror jeg fort dem kan gi oss.
Uansett hvor mange dem kommer, og hvor høyt dem synger vil det bare gire laget vårt til innsats.
Mange supportere og høyt lydnivå på tribunen er sjelden synonymt med høy
poengfangst, det er Enga´s hjemmestatistikk ifjor et bevis på. Bryne var da beste hjemmelag, iallefall veldig lenge, det sier vel alt om at tribunelyd er sterkt overvurdert i forhold til antall seire, og det er tross alt seieren på banen som er viktigst.

---------------------------

Macka fra start!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 26 apr 04, 22:23
Husk det du har sagt nå...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 26 apr 04, 22:36
Hvis,(noe jeg faktisk tror er mulig) vi får med hele stadion, på enkle rop og sanger, så tror jeg også klanen vil kunne bli litt imponert. Vi hadde mange gode tendenser under RBK kampen. Det viktigste er at sittefolka følger etter selv om ikke mannen ved siden av har startet enda. Ble vel litt skuffa over de ved siden av oss i plankehaugen, men de kommer nok de også!!!!! INGEN skal slå oss i lyd på hjemmebane.:ee:o:o:ok::o

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 apr 04, 22:42
Er alle gutta klare?
Er alle tribuner klare?

3000 klan og 8000 Fredrikstadsupporters....- kommer til å blåse godt ute på banen da.
Motet vårt er udødelig! bra dj...

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 26 apr 04, 23:12
Den tveroversynginga har 15000 trøndere gjort før dere under tak mot klanen!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 26 apr 04, 23:21
ja men vi kan jo prøve da .. må jo bare prøve ..

---------------------------

1 plass. 2005


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 26 apr 04, 23:23
Er det slik at vi MÅ gjøre noe ingen andre har gjort før? eller holder det med å lage god stemning på stadion. Jeg begynner å bli så lei av at det har den gjort før, det gjorde vi før dere osv. Slapp av hjelmegutt, klappeklosser skal vi ikke ta etter dere !!!!!!!!!:mad:

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 26 apr 04, 23:50
Ikke plagiat prek jeg preker om, men om at klanen faktisk er vant med trøkk! alle supporterklubbe mobiliserer mot Vål`enga! Så tversoversynging er ikke noe nytt for døm!! Men for all del prøv! Døm vil bara "møe" tell dere og synge "jævla bønder", samt riste med nøklane! DingDing!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 27 apr 04, 16:53
Du kan så mye du....

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 27 apr 04, 22:02
Opprinnelig postet av Hjælmen
Husk det du har sagt nå...


Hva er det du sikter til?? Hva er det å huske? Skjønte ikke hva du mente med den, men...:

Målet vårt må ALDRI bli å imponere Klanen. Vi skal støtte guttane så godt vi kan, og vi blir faktisk bedre og bedre.
Vi har mye å gå på, skal fortsette å vokse, fortsette å øke desibeltrykket, fortsette å elske klubben i våre hjerter.

Guttane/laget bakkær oss opp, og sier seg veldig fornøyd med, og setter utrolig pris på vår innsats så langt. DET er det viktige, så får Klanen, Kanari og Kråker mene hva dem vil om oss.

Vi vil vel aldri klare å matche Klanen på tribunen, hva lydnivå anngår, men iløpet av 2-3 år skal vi være på høyden når det gjelder sang/rop- repertoar.
Ikke for å imponere Klanen, men fordi guttane fortjener det.

Gleder meg til mandag, Enga skal iallefall slås på banen:ffk:!!!


---------------------------

Macka fra start!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 28 apr 04, 02:42
Endret: 28 apr 04, 14:22
Opprinnelig postet av djpete



Målet vårt må ALDRI bli å imponere Klanen. Vi skal støtte guttane så godt vi kan, og vi blir faktisk bedre og bedre.
Vi har mye å gå på, skal fortsette å vokse, fortsette å øke desibeltrykket, fortsette å elske klubben i våre hjerter.

Guttane/laget bakkær oss opp, og sier seg veldig fornøyd med, og setter utrolig pris på vår innsats så langt. DET er det viktige, så får Klanen, Kanari og Kråker mene hva dem vil om oss.




Beste jeg har sett på lenge..
(SELVOM DET ER EN SEN HELG FOR OSS STUDENTER)

Slenger meg helt og holdent med den!!!!!


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340