Husk meg
Brukernavn
Passord

Jippi, Årets første 3 poenger

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 25 apr 04, 22:23
Vanvittig deilig!!! :ffk::ffk::ffk:

Men, uten redsel for å være kjip og teit: vi var også utrolig heldige! Molde kunne enkelt ha scoret flere mål. Vi er nødt til å luke bort de livsfarlige utrusningsfeilene til Steinar og trenger desperat bedre angrepsspillere enn de vi har. Jada, gi meg gjerne huden full av kjeft nå, de som ønsker det, men de siste treningskampene og nå etter tre serierunder viser dessverre at vi er fryktelig "tynne" framover på banen.
Vi får håpe det blir bedre, og viktigst: glede oss stort over at vi har spillere som Koskela og spesielt Risholt. En fryd å se han herje med de oppjåla Molde-pinglene. Hurra! :ffk::ffk::ffk:

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 apr 04, 22:25
Det er helt nydelig...... fantastisk.... Nå er det vålerenga som skal få så hatten passer!! De skal KNUSES forran 10000 folk på stadion neste mandag, å jeg sier med dialekta til mannen som har gjort tippeliga spill mulig: Æ glær mæ!!!!:D

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 apr 04, 22:30
Enig med ffk-thomas...vi har et forbedringspotensiale i å opptre rolig i forsvar, særlig når vi blir presset. Men jeg tror dette kommer med erfaringen vi vil skaffe oss fremover...vi blir bare bedre og bedre!

Taz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 04
Innlegg: 19

Lagt til: 25 apr 04, 23:07
dere får gratulere med poeng :) men vi skal nok få dere ned på jorda igjen ;)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 apr 04, 23:20
Dette var så sinnsykt deilig!!!!

Hørte på kampen på Radio Fredrikstad, og Bergstrøm MÅ skjerpe seg!!!! Han ropte vel mål til både MFK og FFK selv om ballen gikk utenfor... Har ikke nerver til sånt!!

Litt synd at det var en forsvarsspiller som scoret når vi først skulle få mål... hadde nok hjulpet bra på selvtilliten til ringberg om han hadde satt den... Men så lenge vi vinner driter jeg fullstendig i hvem som scorer!!!

Blir det seier mot VIF også, er vi virkelig i rute!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 26 apr 04, 00:04
JJJIIIIHHHAAAAAAAA
VIF neste, og de skal få det tøft!!!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24