Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-VIF

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

teoball

Knøttespiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 33

Lagt til: 22 apr 04, 18:52
Hørte på Radio Fredrikstad i dag et intervju med Geir Nilsen i Aristokraten, som fortalte at det kun er 1600 billetter igjen til kampen. Han opplevde et større trykk foran denne kampen enn mot Rosenborg-kampen. Kanskje ikke så rart hvis hele klokkesvingen er reservert klanen.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 22 apr 04, 19:24
..nå er det 1200 igjen. Og klanen sier de har fått 2000 plasser.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 apr 04, 19:28
2000? Det er vel mesteparten av klokkesvingen? Eller er jeg helt på jordet nå?

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 22 apr 04, 19:28
fakk...må skynde meg ned å kjøpe billett da jo:/:p

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 apr 04, 19:31
Er minst plass til 3000 i klokkesvingen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 22 apr 04, 19:33
Morro det blir!!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 22 apr 04, 19:35
Får håpe de 1000 fra Fredrikstad som skal stå i klokkesvingen lager et inferno i rødt og hvitt. Skjerfhav, selvfølgelig.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 apr 04, 19:52
Hva var det med at Enga har fått 3000 billetter? Var det bare tull? Håper det, får det er nok av folk fra Fredrikstad som vil ha de billettene.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 apr 04, 19:57
Jeg har aldri sett noen bekrefte at Klanen får 3000. Det jeg leste i FB var vel at Klanen fikk 1500 billetter, og om de solgte de ut først, så var det ikke utenkelig at de fikk 1500 til!

Vet ikke om de har startet salget ennå engang, evt. hvordan det går. Men siden kampen går på mandag og vises på canal+ tror jeg ikke det kommer opp i mot 3000.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 22 apr 04, 20:00
Skal vi da prøve å få samlet dem som drar igang synginga på mitten av den nye tribunen,står vi mange som drar igang er det lettere å få med resten,for da hører dem med en gang hvilken sang som begynner,ikke som sist at noen drar igang flere steder på tribunen!!!
Så håper jeg Mets gjengen,blir med på alle sangene..

Er det noen som vet hva det blir med tifo??

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 apr 04, 20:17
Det var en tråd her tidligere hvor det hardnakket ble påstått, men går ut fra at det bare var tomme rykter.

Mulig jeg er særdeles uviten nå, men hva er det tifo greiene?

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 22 apr 04, 20:18
Tja .... jeg vet ikke jeg Bever .... Kommer det 3.000 Klansfolk tror jeg ikke vi hører noe om vi så står som sild i en tønne med forsangerne i midten :)

Tror nok 2.000 Klansfolk gir mye lyd fra seg også, så vi bør få med samspillet med hovedtribunen så mye som mulig dersom vi ikke skal bli totalt grusa i volum. Her må vi virkelig mobilisere og synge det vi kan og litt til !

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 22 apr 04, 20:27
Snæbbus#78 : tifo ( av italiensk tifosi eller noe slikt som betyr supporter ) er en samlebetegnelse på alt morro som supportere setter i gang. Det er bannere, kasteruller, mosaikk, skjerfhav og supportere i drakter, duskedamer, Radoslaws kjære bluss og synging. Sånn kort fortalt.

Her kan du se hva Klanen lagde mot Lyn nå sist : VIF-tifo mot Lyn

Kan også lese masse om tifo generelt på Klanens sider, mye stilig og morsom lesing der : Klanens tifo-sider

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 apr 04, 20:27
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Mulig jeg er særdeles uviten nå, men hva er det tifo greiene?

Det er ulike former for tribuneshow... Les mer om tifo her

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 apr 04, 20:41
Det så sinnsykt tøft ut det klanen hadde fått til på Lyn-kampen. Krever helt sikkert en god del jobb å få til noe slikt. Men da skjønner jeg hva det dreier seg om! Vi må helt klart prøve å til mer tifo på stadion!! :ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 apr 04, 21:30
kLANEN HAR VISSTNOK FÅTT 3000 biletter. Det var det siste jeg hørte idag iallefall.

---------------------------

Macka fra start!


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 22 apr 04, 22:03
Endret: 22 apr 04, 22:04
En kamerat av meg som er Klansmedlem og har kjøpt billett til kampen (Klokkesvingen) sa tidligere idag at Klanen hadde fått 2000 billetter. De ligger til salg i Sjappa. Flesteparten er solgt. Klanen hadde fått beskjed om at de skulle få så mange som 3000 hvis det gikk unna med salget, men det har visstnok gått for sakte til at de har fått de siste 1000. Mulig de har fått disse nylig. Det står sikkert mer om dette på www.vpn.no

Klanen har forøvrig chartret et tog, det er fullt. Ah tror dette er den kampen jeg gleder meg mest til denne sesongen, bortsett fra cupfinalen da
:D:ffk:

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 22 apr 04, 22:09
Endret: 22 apr 04, 22:30
Opprinnelig postet av djpete
kLANEN HAR VISSTNOK FÅTT 3000 biletter. Det var det siste jeg hørte idag iallefall.
I så fall er det aldeles uhørt !

Det er virkelig første gang jeg opplever at en klubb gir det besøkende lagets supportere 30% av den totale kapasiteten på sin hjemmearena,
...og det 11 (!) dager før kampen spilles.

Hadde man visst at man ikke får solgt unna alle billettene, så kunne en selvfølgelig ha vurdert en slik løsning,
...men da ev. 1-2 dager før selve kampen.

Dette er jo tragikomisk,
...snakk om å selge seg ! :mad:

Samtidig håper og tror jeg at opplysningene som djpete refererer til, ikke stemmer.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 22 apr 04, 22:31
Lurer på hvor mange Klansmenn som har kjøpt billetter totalt jeg ? Det er jo åpent for dem å kjøpe på nettet også. Tror nok at Fredrisktadfolk har kjøpt veldig mange billetter, men det blir nok mange Klansmenn på Stadion.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 22 apr 04, 22:47
Som det har blitt nevnt tidligere i tråden, fikk Enga/Klanen 1500 + 500 billetter, altså tilsammen 2000. For omlag en uke siden var det solgt ca. 1200 billetter. Hvis etterspørselen etter dette tilsa det, kunne man få ytterligere 1000 billetter. Om dette har skjedd eller vil skje vet jeg ikke. Regner med at det kommmer en oppdatering fra Sjappesjefen om ikke så lenge.

I tillegg til ståplasskvota er det sikkert noen Vif-supportere som har kjøpt sitteplassbilletter, da de foretrekker/behøver et sete.

Klanen har leid et tog med plass til 500 til kampen. Dette nå fullt. For øvrige blir det satt opp busser. En av disse reiser noe tidligere for å lade opp på Premier Pub i Sarpsborg.

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f