Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-VIF

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 apr 04, 11:09
ja,det er den offisielle regelen...
Vel,blir vel vanskelig for de nyopprykkede laga om omskolere stadioen sin til 15000 i løpet av et år,koster endel+at det tar tid å bygge...Men bør være et minumus krav etter feks 3-4 år i tippeligaen for et nyopprykket lag..

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Taz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 04
Innlegg: 19

Lagt til: 29 apr 04, 11:45
man er ikke akurat nyopprykka etter 3-4 år :p

Engagutten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 13

Lagt til: 29 apr 04, 11:51
Opprinnelig postet av A9
ja,det er den offisielle regelen...
Vel,blir vel vanskelig for de nyopprykkede laga om omskolere stadioen sin til 15000 i løpet av et år,koster endel+at det tar tid å bygge...Men bør være et minumus krav etter feks 3-4 år i tippeligaen for et nyopprykket lag..


Det må stilles krav til klubbene som skal spille på toppen, på lik linje som det kreves økonomi, osv. Koster mer penger ja, men det er en invistering. Det ligger noen kroner i alle de billettene som kunne vært solgt ekstra nå også.

---------------------------

Engagutten



"Nå blei det stille i fjøset, stiiiiiiile i fjøøøøøøøøset!!"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 apr 04, 12:21
Sant,men det som er her i Fredrikstad er at en ny stadion skal bygges...er ikke vits i å bygge å koste på så sinnsykt mye på denne stadioen da:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 29 apr 04, 14:13
Endret: 29 apr 04, 14:15
Det er nå solgt ca. 1850 billetter i Sjappa. I følge Sjappesjef Veie velger Klanen å beholde ytterligere 650, altså totalt 2500 som selges fortløpende frem til Sjappa stenger mandag 16.30. 500 blir sendt i retur til Fredrikstad.

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 29 apr 04, 14:15
det vil si at det ikke blir fler en 300 fra fredrikstad i klokkesvingen det da .. med 200 i sikkerhetsone og greier .. uff

---------------------------

1 plass. 2005


Tolvtemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 6

Lagt til: 29 apr 04, 14:20
ajg eller noe benyttet seg av ytringsfriheten og la ut dette?

Og om du ikke vet mer om Fredrikstad enn bønder og åkere, så kan man jo sette et spørsmålstegn ved deg også?!

Og jeg svarer: Finn frem ETT sted jeg har snakka dritt om Fredrikstad eller kalt dere for bønder..? Jeg ble medlem på denna sida for å se hvordan motstandersupporterne ser frem til mandagskampen, ikke for å slenge dritt...

---------------------------

Stå på FFK og lykke til i år!



Vålenggutt.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 29 apr 04, 14:41
Hei du Tolvtemann..-nå må du slutte med å kalle oss for bønder!
Neida, bare kødda.
Som du ser her inne så er vi spente på kampen til mandag.
Lykke til...

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 29 apr 04, 15:51
Endret: 29 apr 04, 16:30
Opprinnelig postet av Engagutten
Burdte i allefal være et krav for å spille i tippeligaen at man kan ta imot minimum 15.000 tilskuere.
He, he...

Ser for meg at klubber som Sogndal skulle bli pålagt å bygge en stadion med kapasitet til 15 000 tilskuere,
...i så fall ville det vært en utrolig fin måte å kvitte seg med diverse småklubber på.

Sogndal er vel snart historie allikevel,
...og godt er det ! ;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Engagutten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 13

Lagt til: 29 apr 04, 20:49
Ikke vet jeg hvor mange plasser det er der sogndal spiller, men nå er jo ikke det noen bekymring i år da i allefall.

Uansett blir det jo 300++ ekstra ffk`ere i svingen vår da. Blir morro dette her.

---------------------------

Engagutten



"Nå blei det stille i fjøset, stiiiiiiile i fjøøøøøøøøset!!"


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 apr 04, 03:44
Leser i FB at det minst blir lagt ut 350 billetter i Aristokraten i dag. Jeg skjønner ikke hvorfor klanen beholder hele 650 billetter når salget deres ikke har vært bedre enn det har vært til nå... tror ikke de får solgt ut de på såpass kort tid. beholder de så mange bare for at det skal bli færre tilskuere på stadion?

AJG - som håper på over 10000 tilskuere også mot Vålerenga!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Taz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 04
Innlegg: 19

Lagt til: 30 apr 04, 15:27
Opprinnelig postet av ajg
Leser i FB at det minst blir lagt ut 350 billetter i Aristokraten i dag. Jeg skjønner ikke hvorfor klanen beholder hele 650 billetter når salget deres ikke har vært bedre enn det har vært til nå... tror ikke de får solgt ut de på såpass kort tid. beholder de så mange bare for at det skal bli færre tilskuere på stadion?


Det er ganske enkelt for folk er krooonisk treige med å kjøpe billetter. Av de 650 kommer garantert 500 å bli solgt før mandag, og kanskje et par til :)

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 30 apr 04, 16:17
Endret: 30 apr 04, 16:22
Til ajg:

De billettene VIF nå har beholdt må de uansett gjøre opp for. Om de får solgt disse eller ikke har ingen betydning for det endelige tilskuerantallet. Billettene som ikke ble returnert av VIF er per definisjon allerede solgt,
...og blir følgelig medregnet i det offisielle tilskuerantallet.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 30 apr 04, 16:53
Er du helt sikker på det Radoslaw ?

Vet ikke helt hvordan de teller billetter og tilskuertall jeg. Tror at det muligens er forskjell på solgte billetter og tilskuerantall. Tror kanskje at de fysisk teller opp antall som passerer inn på stadion ? Hvis ikke så burde det jo gå mye fortere å opplyse tilskuertallene på kampene, da hadde det jo bare vært å opplyse om hvor mange billetter som er solgt på forhånd og legge til det antallet som blir solgt i døra ved kampstart.

Vet ikke sikkert hvordan de teller jeg, noen andre ?

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 30 apr 04, 17:05
Endret: 30 apr 04, 17:32
Jeg er ikke 100% sikker, men mener å ha lest det ett eller annet sted. Hvordan de forøvrig teller billettene på stadion er for meg en stor gåte,
...lurer faktisk på om de selv vet det.

Grobunnen for forskjellige konspirasjonsteorier er i dette tilfellet meget stor,
...her er det noe som stinker !

Radoslaw har talt. ;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 30 apr 04, 17:15
Vet at det har vært en del rart med publikumstall opp gjennom tidene, en periode så ble det betalt avgift til bortelaget (?) eller forbundet etter hvor mange tilskuere det var. Og da var det mye kreativ bokføring ute å gikk, samme hvor full stadion var så var det 3.456 tilskuere :D

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 30 apr 04, 17:28
Endret: 30 apr 04, 17:41
Jeg har en merkelig følelse av at det er noe som stinker i år også,
...men slik blir det gjerne når man i utgangspunktet er en smule paranoid.:D

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 30 apr 04, 17:32
Mener at de faktisk teller det antallet som møter opp på stadion. Det er vel også noe av grunnen til at de valgte den løsningen med sesongkort som de har valgt, men er selvfølgelig ikke 100% sikker på det jeg heller...

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 30 apr 04, 17:39
Endret: 30 apr 04, 17:40
Det tilskuertallet som blir opplyst over høyttaleranlegget stemmer som regel ikke med det tallet som blir rapportert inn. På Stadion mener jeg vi får opplyst det antallet som faktisk er på Stadion. Det klubben rapporterer inn til forbundet er et litt annet tall. Da tror jeg alle sesongkort regnes med, uavhengig av om disse er brukt eller ikke. Vet ikke om de da også regner med alle solgte billetter, selvom enkelte ikke skulle ha møtt opp. Tror dette var slik det fungerte ifjor, men 100 % sikker er ikke jeg heller...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 30 apr 04, 17:58
Konklusjon:

Ingen er sikker på overfornevnte sak,
...ergo stinker dette ! ;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24