Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-VIF

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Engagutten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 13

Lagt til: 28 apr 04, 17:06
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Jeg skjønner ikke helt problemet med at Klanen får litt flere billetter enn vi fikk på Åråsen. Vi skal vel kunne glede oss over suverent trøkk på tribunene på mandag?
La gå at noen av våre supportere ikke får billett, men sånn vil det jo alltid være når det er utsolgt.
De som ikke har fått billett kan vel skylde seg selv fordi de var for sent ute med å kjøpe?
Nei, kutt ut sutringen og la oss ønske landets beste supportere hjertelig velkommen til stadion. Dette blir moro!

:ffk:


BRa sagt Thomas, godt å se at det finnes noen fornuftige mennesker i Fredrikstad!

---------------------------

Engagutten



"Nå blei det stille i fjøset, stiiiiiiile i fjøøøøøøøøset!!"


Engagutten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 13

Lagt til: 28 apr 04, 17:07
Opprinnelig postet av Frode
Sier seg selv at Klanen skulle fått 1500-1800 billetter, og vært superfornøyd med det. For det er langt mer enn de har krav på.


Og det begrunner du med ?

---------------------------

Engagutten



"Nå blei det stille i fjøset, stiiiiiiile i fjøøøøøøøøset!!"


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 28 apr 04, 17:08
Nettopp, Costanza.

Her har man gått bak supporternes rygg,
...og det er det som er så frustrerende. :mad:

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Engagutten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 13

Lagt til: 28 apr 04, 17:12
Endret: 28 apr 04, 17:16
Opprinnelig postet av Radoslaw
Tja...

Dette blir nokså irrelevant.

Ullevål har faktisk en kapasitet på 25500,
...tror ikke mange VIF-supportere kjøper enkeltbilletter til sine hjemmekamper flere uker i forveien.

Derfor faller vel påstanden om "medgangshorder" litt på sin egen urimelighet i akkurat denne konteksten.


Selvfølgelig er det viktig å være tidlig ute. Du må vite en ting at Vestbredden hvor klanen står ikke rommer 28.000 tilskuere og ingen hardbarka klansfolk går på match uten å stå på vestbredden. Hender seg at det blir utsolgt der også.

Sesongkort trallalala, sesongkort trallalala!

---------------------------

Engagutten



"Nå blei det stille i fjøset, stiiiiiiile i fjøøøøøøøøset!!"


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 28 apr 04, 17:27
Endret: 28 apr 04, 17:30
Til Engagutten:

Nå henviste jeg til "vanlige" VIF-supportere,
...ikke til medlemer av Klanen.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 apr 04, 17:37
Opprinnelig postet av Engagutten

Og det begrunner du med ?

Dette har da blitt begrunnet mang engang her naa? Spoersmaalet er nok heller om du har noen god begrunnelse for at dere skal faa 3000 billetter.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 28 apr 04, 18:10
Endret: 28 apr 04, 18:10
bortesupporterne har krav på 5%av billetene av det stadion tar...i dette tilfellet hadde det blitt 500 og enga har fått tilldelt 3000,helt høl i hue

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 28 apr 04, 19:15
Endret: 28 apr 04, 19:37
Opprinnelig postet av Tolvtemann
Til ?Gjoran? Karlsen...
Forstår hatet ditt, men er litt usikker på hva du mener med plata... Klanen er kanskje en av grunnene til at ikke enda fler folk i oslo faller utenfor... Du kan godt henge ut narkomane og alkoholikere så mye du vil, men det er feigt av deg å sitte å henge ut en gruppe folk med så mye problemer fra før av... Fotball skal være litt bråk, også på tribunene. det hører med at vi slenger dritt om hverandre. Om du ikke veit mer om oslo enn plata så er det vel heller deg jeg setter et spørsmålstegn ved?!? Hva har du gjort mens du har vært her inne..? :rolleyes::rolleyes:


Til Tolvfingertarmmannen
Traktor og ljå gjør at en del fra Fredrikstad greier å holde hode over vannet også,så å kødde med bønder bør dere holde dere for god til.
-Vi har våre overdrevne fordommer,slik som dere. Innlegget var selfølgelig sarkastisk(selv om det er alltid litt alvor i bare tull),men jeg begynte å bli lei denne Engamannen. Dette er jo bare gøy.
Gleder meg til kampen på mandag,og lykke til.

---------------------------

Gøran Karlsen


ripper329

Knøttespiller

Ble medlem: 07 okt 03
Innlegg: 58

Lagt til: 28 apr 04, 21:43
Døper deg , Gøran Karlsen, herved til O.J.!!!
Både med din gode sarkastiske tone og at du blir "lett" misforstått av andre var tunge kriterier. Leser gjerne flere gode innlegg fra deg :D

---------------------------

FFK AND MAN UNITED 4EVER :D


Tolvtemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 6

Lagt til: 28 apr 04, 22:33
Men det med traktor og ljå osv. slenges til alle vi møter, og det og er en form for ironi... Man trenger ikke være Geografinerd for å skjønne at London er større enn Oslo, allikevel gikk Øl og vold og mø,mø,mø så det "joma" på Stamford Bridge. Det blir på samme måte som å si "Rød og hvite er de beste"... Må værra lov å være litt subjektiv, ellers er det mye som krasjer... Alikevel har Bataljonen (Brann) en sang som er ganske morsom OG ærlig :)

"(mel: kjent melodi fra engelske kamper)
Hallo, hallo, vi e så jævla god.
Hallo, hallo, vi e så jævla god.
Vi ha`kkje vunne nåkke siden 1982.
Vi e Brann i fra Bergen"

(Ferskt kopiert fra www.bataljonen.no)

---------------------------

Stå på FFK og lykke til i år!



Vålenggutt.


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 28 apr 04, 22:40
Opprinnelig postet av Costanza
"Gjelder å være tidlig ute" hevdes det.

Og når klubben bestemmer seg for å gi 3000 billetter til Klanen, så burde man hvert fall offentliggjort dette i FB tidligere slik at "mannen i gata" kunne få med seg at man måtte være eksepsjonelt tidlig ute denne gangen. Ikke før nå, når det er for sent, har vel denne informasjonen nådd folk flest i byen.



Hvorfor skulle det bare vært offentliggjort i FB? Kanskje det er en ren forglemmelse fra din side, men den sykelige bindingen mellom klubben og bare en av byens to aviser er for meg helt håpløs, og det synes tydeligvis sentrale personer i idretten generelt i byen også da dette ble diskutert nettopp i FB for kort tid siden.
Det nytter ikke å skulle holde nyheter og bruke bare en avis som rent talerør. En fri og uavhengig, kritisk presse er det vi alle trenger, ikke kameratslige samarbeid i kriker og kroker.
Både på generelt grunnlag og når det gjelder FFK.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 28 apr 04, 22:45
Dette bør heller opplyses om på klubbens offisielle nettsider, som tross alt er og bør være hovedkilden til informasjon om og fra FFK.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 apr 04, 22:48
Det var mer et eksempel, siden FB er det mediumet som desidert dekker FFK mest og flest får med seg. Regnet ikke med at utsagnet mitt skulle bli analysert slik og bli gjenstand for en debatt om klubbens forhold til pressen, som du innbyr til her. Saken er at klubben kanskje burde ha informert om dette til sitt publikum, slik at man ble klar over at billettene ville bli revet bort uvanlig tidlig. Gjerne i form av en pressemelding da. Unnskyld at jeg trakk FB frem i lyset som et eksempel.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 28 apr 04, 22:59
Opprinnelig postet av Tolvtemann
Om du ikke veit mer om oslo enn plata så er det vel heller deg jeg setter et spørsmålstegn ved?!?

Og om du ikke vet mer om Fredrikstad enn bønder og åkere, så kan man jo sette et spørsmålstegn ved deg også?!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 28 apr 04, 23:06
Costanza: For å sitere meg selv; det var ment både generelt og om FFK. Jeg leser begge byens aviser med stor tilfredshet og mener at alle medier bør ha samme tilgang til informasjon. Det ER en kjent sak at det er sterke bånd på alle plan mellom FB og FFK, og det mener jeg er veldig uheldig både med tanke på informasjon som blir gitt og presentert og troverdigheten.
Greit nok at den ene avisa har flere utgivelser per uke, men informasjonen fra en såpass stor klubb som FFK nå har blitt bør komme alle medier til gode samtidig - uten unntak. Det gjelder selvsagt både skrivende presse, radio og tv.
Det var ikke personlig vondt ment mot deg, bare så det er presisert

:ffk:

Engagutten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 13

Lagt til: 29 apr 04, 02:31
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Engagutten

Og det begrunner du med ?

Dette har da blitt begrunnet mang engang her naa? Spoersmaalet er nok heller om du har noen god begrunnelse for at dere skal faa 3000 billetter.


Samma kan det være så lenge klubben er decent nok til å sende en alright mengde billetter til oss også.

---------------------------

Engagutten



"Nå blei det stille i fjøset, stiiiiiiile i fjøøøøøøøøset!!"


Engagutten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 13

Lagt til: 29 apr 04, 02:33
Opprinnelig postet av A9
bortesupporterne har krav på 5%av billetene av det stadion tar...i dette tilfellet hadde det blitt 500 og enga har fått tilldelt 3000,helt høl i hue


er det den offisielle NFF regelen?

---------------------------

Engagutten



"Nå blei det stille i fjøset, stiiiiiiile i fjøøøøøøøøset!!"


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 apr 04, 10:11
Dette skal visstnok være den offisielle regelen ja...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Engagutten

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 13

Lagt til: 29 apr 04, 10:56
Opprinnelig postet av Planken
Dette skal visstnok være den offisielle regelen ja...


Utrolig lavt i såfall. Burdte i allefal være et krav for å spille i tippeligaen at man kan ta imot minimum 15.000 tilskuere.

---------------------------

Engagutten



"Nå blei det stille i fjøset, stiiiiiiile i fjøøøøøøøøset!!"


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 29 apr 04, 10:59
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Costanza: For å sitere meg selv; det var ment både generelt og om FFK. Jeg leser begge byens aviser med stor tilfredshet og mener at alle medier bør ha samme tilgang til informasjon. Det ER en kjent sak at det er sterke bånd på alle plan mellom FB og FFK, og det mener jeg er veldig uheldig både med tanke på informasjon som blir gitt og presentert og troverdigheten.
Greit nok at den ene avisa har flere utgivelser per uke, men informasjonen fra en såpass stor klubb som FFK nå har blitt bør komme alle medier til gode samtidig - uten unntak. Det gjelder selvsagt både skrivende presse, radio og tv.
Det var ikke personlig vondt ment mot deg, bare så det er presisert

:ffk:


Enig med deg i linjene, men allikevel tror jeg disse tingene vil gå seg til etterhvert.
Alle har vi vært i 2 divisjon, og vi må venne oss til den nye hverdagen...

Men at fb tjener på ffk`s fremgang er selvsagt. De har ffk-stoff hver dag... Sikkert fått mange abonnenter/annonsører pga det.

---------------------------

Stadion på FMV!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f