Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-VIF

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 27 apr 04, 16:34
Løøøøp!
De som benytter denne muligheten vet nok det; at som medlem i plankehaugen må man lære sangene som synges. Og det litt brennkvikt!
Kjøpe "absolute Aristokrat vol 1" og minimum et skjerf.

Syng for Fredrikstad Aristokrat
Syng for Fredrikstad Aristokrat
Syng Aristokrater Syng Aristokrater
Syng for Fredrikstad Aristokrat

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 27 apr 04, 16:48
Jeg liker ikke denne politikken som nå føres. Man skulle i utgangspunktet delt klokkesvingen i to deler og gitt Klanen 1500 billetter. Basta !

Dette hadde ivaretatt både det praktiske og etiske aspektet hva eget publikum angår.

Nå kan det vise seg at noen hundre FFK-supportere blir stuet i et hjørne med 2500 medlemer av Klanen ved sin side.

Jeg vet egentlig ikke om jeg skal le eller gråte... :mad:

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 27 apr 04, 16:59
Jeg synes ikke bortesupportere bør få så mye som hele klokkesvingen, holder med ene halvdelen. Men nok om det...tenkte på plankehaugen feltet. Mot RBK var det en del "vanlige" folk som stod der og ikke sang, det vil vi vel ikke ha noe av? Håper man sier ifra dersom man ser noen som står der og holder kjeft mot Enga. Plankehaugenfeltet bør ha sangplikt!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 27 apr 04, 17:02
Opprinnelig postet av Radoslaw
Nå kan det vise seg at noen hundre FFK-supportere blir stuet i et hjørne med 2500 medlemer av Klanen ved sin side.


Tror fort at dette kan ha noe med vår enkelt møblerte arrangementsansvarlig å gjøre....

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 27 apr 04, 17:02
Endret: 27 apr 04, 17:03
Gråt! Dette er direkte talentløst av klubben og er noe vi i Plankehaugen kommer til å ta opp med klubben. Her har man ofret egne supportere fremfor Klanen, og det skal faktisk ikke gå an. 1500 billetter til Klanen hadde vært ypperlig, men 3000 er jo søren dundre meg nærmere 30 % av kapasiteten på Stadion!

Har ikke noe imot 3000 klansmenn på Stadion, men da skal det ikke gå på bekostning av FFK-supportere. Man burde skjønt at det kom til å bli utsolgt og ventet med å gi Klanen såpass mange billetter. Is i magan en annen gang FFK...

Selvfølgelig spiller også sikkerhet inn her, men noe måtte det da ha gått an å finne på.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 apr 04, 17:03
Opprinnelig postet av Pk
Mot RBK var det en del "vanlige" folk som stod der og ikke sang, det vil vi vel ikke ha noe av? Håper man sier ifra dersom man ser noen som står der og holder kjeft mot Enga. Plankehaugenfeltet bør ha sangplikt!


Ser dårlig ut det nå, masse folk som har meldt seg inn i plankehaugen for det var eneste stedet med tilgjengelige billetter.

Bra med flere medlemmer, kanskje de kommer til å synge , hva vet jeg, men tror ikke det med det første....

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 27 apr 04, 17:07
Det sier seg nesten selv at dette går ut over stemningen. Får bare håpe at de fleste av våre syngende medlemmer har fått billett! Hvis ikke blir det moro på mandag...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 27 apr 04, 17:17
Fint om du kunne tatt opp dette med at Klanen har fått så mange billetter samt det at mange ikke syngende supportere går inn på Plankehaugen feltet. Er vel kanskje ikke noe FFK bryr seg om bare de får solgt ut alt?

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 27 apr 04, 17:26
He, he, det er selvfølgelig mulig å spekulere...men vi får bli litt flinkere til å merke feltet vårt og gi klare tilbakemeldinger til folk som ikke synger og ofte heller ikke er iført supporterutstyr om at de ikke bør oppta plassene til vakre, syngende, rødhvite supportere.

Enhver uten supporterutstyr i rødt og hvitt og som ikke synger på Plankehaugenfeltet er per definisjon en tosk;-)

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 27 apr 04, 17:27
Opprinnelig postet av Lars Thoresen

Enhver uten supporterutstyr i rødt og hvitt og som ikke synger på Plankehaugenfeltet er per definisjon en tosk;-)


Well said!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 apr 04, 17:36
Endret: 27 apr 04, 17:37
var der nede kl 12 i sta,,da var det 8 billeter igjen..var et jævla kjør der...

og han i butikken sa at det over over 10500 solgte billeter..:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 27 apr 04, 17:43
Vi får nok rundt 1000 billetter i retur fra Vålerenga. De tror jo ikke selv at de klarer å selge ut alle de 3000 billettene de har til disposisjon i.o.m. at det er en ukedag-kamp. Så til helgen blir det nok mulighet for Fredrikstadfolk til å kjøpe ståplasser igjen. Håper de ansvarlige tar tak i denne `farsen` slik at vi slipper å oppleve dette igjen...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 27 apr 04, 17:49
Kommer fra Aristokraten nå. Alt er utsolgt,og folk melder seg inn i Plankehaugen helt febrilsk for å få billetter.Sitter en kæll og bare skriver inn nye medlemmer hele tiden. Var kun 20 billetter igjen på feltet nå. Når dette skrives er nok hele stadion smekk full(bortsett fra Klokkesvingen),og Plankehaugen har fått 100 nye ufrivillige medlemmer.3000 billetter til klanen hører ingen sted hjemme.Det er en skam ovenfor Fredrikstadpublikummet.

---------------------------

Gøran Karlsen


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 apr 04, 17:54
Jeg snakket med de på aristokraten,og fikk følgende svar på hvorfor klanen hadde fått så mange billeter "Det er pga Sikkerheten"....syntes det blir for dumt,hva har man vakter for??Skal ikke føles for enga at de spiller på hjemmebane:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 27 apr 04, 19:08
Sikkerhet? Den skjønner jeg ikke...tror nok det blir en del VIF folk rundt på andre steder av tribunen også, selv om de har fått klokkesvingen. Hvis tanken var at de skulle få hele klokkesvingen for å sørge for at samtlige VIF supportere havnet der tror jeg det er noen naive folk som styrer dette...

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 27 apr 04, 19:16
Endret: 27 apr 04, 19:21
Ja, det er sikkerheten man har argumentert med... Hvis man skulle dele tribunen i to måtte man ha ofret 200-300 ståplasser til en sikkerhetssone. Ergo 20.000-30.000. mindre i lommeboka til FFK. Dessuten ville det ha blitt så vanskelig med vakter til å skille supporterne fra hverandre. Det hører også med til historien at Klanen ba om 5000(!) billetter... Da har du en passe imperialistisk holdning;-) Uansett, det kravet så ut til å ha skremt FFK til å gi ut 3000 billetter til Klanen.

Nå får imidlertid FFK problemet midt i fleisen likevel: Klanen har vært svære i kjeften og lurt FFK til å tro at interessen skulle være så enorm. Dermed kommer det kanskje bare 2000 klansmenn på mandag, og FFK får sikkerhetsproblemet sitt likevel og taper de stakkars 30.000. kronene de også ville tapt om de ikke hadde vært så idiotiske og gitt Klanen 3000 billetter men i stedet delt tribunen: 1500 billetter til Klanen og 1200 til FFK-supportere ville vært passende.

Ironisk nok rammer FFK sin egen supporterklubb ved sin ekstreme velvillighet overfor Klanen: Plankehaugen har plutselig fått 100 nye syngende medlemmer på en dag... Vi får håpe hovedtribunen har en god dag, for å si det sånn...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 27 apr 04, 19:20
Og bare for å ha sagt det også: Plankehaugen forventer å bli hørt før klubben skal dele ut billetter til store supporterklubber i fremtiden.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 27 apr 04, 19:20
Endret: 27 apr 04, 19:24
Får håpe de ansvarlige i FFK kanskje lærer noe av dette da...er jo ganske tydelig at de har bommet litt for å si det slik. Når det gjelder de nye medlemmene plankehaugen har fått så kan vi jo i alle fall få bruk for pengene deres selv om de kanskje ikke synger :D

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 27 apr 04, 20:10
Redd for at det kommer til å stå mange ,som ikke har noe med syngende fans å gjøre, på plankh tribunen jeg!!!!

:|

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 apr 04, 20:43
I følge nettavisen har klanen kjøpt 2500


Heia Bagstevold!!! :o:o:o


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f