Husk meg
Brukernavn
Passord

Vebjørn Hagen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Fetter Anton

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 4

Lagt til: 20 apr 04, 16:14
Det er ikke gøy å skrive negativt om en av spillerne på laget i ditt hjerte. Likevel føler jeg at det nå abselutt er på sin plass. Det er tydelig at flere av spillerne på laget trenger litt tid for å venne seg til Tippeligaen, noe jeg føler meg sikker på at de snart vil. kan foreksempel nevne Ringberg og Stjerna. En jeg er rimelig sikker på ikke vil det desverre, er Vebjørn Hagen. Hvordan kan en spiller som knapt holder 2.divisjonstandard gang på gang bli valgt som venstreback, uansett hvilken divisjon vi spiller i. Han har en god pasningsfot, men er for treg til å komme så høyt opp at kan bruke den til noe nyttig.

Til slutt vil jeg skryte av Roger Risholt, som ser ut til virkelig å trives i Tippeligaen. Kanskje kan han bli den neste landslagsspilleren fra FFK. Jeg vil også berømme Pål A Czwartek, som har overasket meg positivt

---------------------------

Borte bra(Trondheim), hjemme best(Fredrikstad)


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 apr 04, 22:31
dette er ikke ment som noe hån mot han som enkeltspiller,men syntes desverre ikke han passer inn på laget..mangler alt for mange viktige kvaliteter som andre på laget har...går aldri på løp frammover neste,tørr ikke å ha ballen i bena(måk og mæl)...:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 20 apr 04, 22:44
Jeg har vel vært en av de større kritikerne til at Eggen har brukt Hagen, og jeg sier bare vær så snill; det er ikke Hagen vi skal klage på her, han gjør bare jobben sin så godt han kan. Hadde ikke du spilt for FFK om du fikk sjansen, selv om du kanskje ikke er god nok?

Vebjørn har faktisk utvikla seg littegrann, i posisjonsspill blant annet, men ikke bra nok til å forsvare en plass på laget. Er ikke dermed vår rett å kritisere spilleren, han kan ikke gjøre mer enn sitt beste.

Vær så snille, folkens, å rette kritikken dit den hører hjemme, selv om det betyr å tråkke i det minefeltet det er å klage på en så god trener. Nå ser det derimot ikke ut til at det blir nødvendig, dersom Stian holder seg skadefri er VB-plassen hans til odel og eie.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 apr 04, 22:48
sant...bøyer meg for den der....

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 apr 04, 23:12
Jeg tror Vebjørn er ute av laget for godt nå. Etter at Stian har imponert i de to første seriekampene, tror jeg det skal mye til for at han mister plassen sin til Vebjørn nå..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 20 apr 04, 23:40
Jeg var mer en LITT nervøs når Stian lå nede mot RBK. Det siste han trenger nå er en skade til. Kneskader er kjipe greier. Er forøvrig enig i at Hagen ikke er et førstevalg...

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 20 apr 04, 23:41
Jeg synes vel ikke at back-spillet til Stian imponerte i det heletatt, med dårlig plasseringsevne i 2.omg. Det ser jo selvfølgelig mye kulere ut når han utfordrer back`en og kommer seg forbi, og av og til vinner ballen på litt småspektakulært vis. Men vebjørn skal ihvertfall ha det at han er flink til å posisjonere seg og til å hindre innlegg. Som jeg har sagt tidligere: Det er ikke mange mål som har kommet imot FFK pga. Vebjørn!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 21 apr 04, 09:23
Det var deilig at noen endelig skrev det de fleste mener. Vebjørn holder ikke mål. Det gjorde han faktisk ikke i 1. divisjon heller. Det er vanskelig å klage på en av sine egne. Vebjørn er jo tross alt Fredrikstad gutt nå. Håper han viser oss alle at Knut Torbjørn hadde rett i å vise han tillit.
Mener at Söderstjerna forsatt har en del å bevise. Er ikke imponert. Har det mest i kjeften foreløpig.

---------------------------






Mager

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 20

Lagt til: 21 apr 04, 10:21
Jeg har større tro på Vebjørn som midtstopper. Ble meget positivt overrasket de gangene han ble benyttet på denne plassen i fjor. Tror han er et bedre alternativ enn Peters som backup for Trondsen, Jørgen og Helland.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 apr 04, 11:40
Opprinnelig postet av stenhard
Mener at Söderstjerna forsatt har en del å bevise. Er ikke imponert. Har det mest i kjeften foreløpig.


Enig i at Håkan har mye å gå på, men han skapte et par sjanser mot Rbk, med kreativiteten sin... brant desverre et par sjanser og, men det kommer! :)

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 21 apr 04, 12:00
Endret: 21 apr 04, 12:02
Vebjørn Hagen har vel snart bevist en gang for alle at han ikke holder TL nivå.
Om han eller "Peters" hadde vært best som midtstopper alternativ, er uvisst.
Men dersom ikke "
Peters" viser mer på den plassen enn ellers , er heller ikke han noe godt alternativ der heller.
Min konklusjon, både " V.H & C.P" på 2 laget hovedsaklig, og så sier vi takk og farvel til de neste sesong.
De må i allefall begge vise andre takter, før jeg ser en annen løsning.:p

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 21 apr 04, 12:33
Det er vanskelig og ikke riktig å kritisere en enkelt spiller i et lag. Det kan fort bli for personlig og ikke riktig.

For å slå det fast, en spiller gjør den jobben treneren setter han til og det er treneren som tar ut laget fra sine ressurser. Hvis KTE mener at Vebjørn er den beste han har til å spille i den pålagte posisjon, har spilleren bare med å gjøre best mulig innsats for laget.
Blir en spiller veiet og funnet for lett (erstattet) skal han gjøre alt for å kapre tilbake plassen. Dette kalles utvikling.

Så er det store spørsmålet, hvis Vebjørn er god nok for FFK og kanskje mange med han.
Har treneren funnet den beste plassen
for Vebjørn ?
Han han fått riktig trening for posisjonen ? (formasjonstrening/ansvar)

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 21 apr 04, 12:52
Det er vel derfor kritikken av Vebjørn har vært fraværende her. Nettopp for å være lojal mot guttane. Alle ønsker seg ny venstreback, men ingen nevner at de ikke synes at Vebjørn holder mål. Hadde håpet at det stemte det Knut Torbjørn sa i vinter, at han hadde hatt masse fremgang. Det har jo ikke vært synlig ennå.
Vet ikke helt hva han skal forbedre seg på. Han virker veldig stresset. Han må jo ha kvaliteter som ikke kommer til syne. Hvis ikke hadde ikke Knut Torbjørn brukt ham om og om igjen.

---------------------------






hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 21 apr 04, 13:37
synes han gjorde en god innstats og en brukbar kamp mot lsk. litt tull i oppspillsfasen og ett håpløst skudd, men ellers en god jobb.

---------------------------

på vinger over europa


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 21 apr 04, 13:58
Endret: 21 apr 04, 14:11
Stenhard: Kritikken av Vebjørn Hagen har absolutt ikke vært fraværende her. Forrige sesong var det heftig debatt her ang. VH, en del personhets var det også.

Jeg synes det er positivt at vi får et forhold til spillerene og diskuterer deres ferdigheter, men å si om de er gode nok for laget eller ikke er nok ingen av oss kvalifisert til. Det er heldigvis KTE, Ahlsen & Co. som tar ut laget. Jeg synes derfor at vi heller bør fokusere på å støtte alle guttane og la ledelsen i FFK ta seg av laguttak, spillerkjøp etc. Flere spillerere har vel ikke innfridd våre forventninger i kampene sålangt; Marcus, Peters, Steinar, Hagen, West, for ikke å glemme Trondsen og alle andre som er så dumme at de skader seg hele tida.... Synes det er på tide å skifte litt fokus og tenke "glade tanker", diskusjonen om hvor dårlige man mener spillerne er vil nok også forsvinne gradvis etterhvert som FFK begynner å sanke poeng, dvs. fra og med førstkommende søndag.

Et annen sak; spillerne er dessuten innom disse sidene regelmessig og ser hva vi skriver om dem. Roger Risholt er en av dem som har skrevet et innlegg om denne type diskusjoner og fokus.
Rogers innlegg

"For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi en for alle og alle for en"

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 apr 04, 14:01
Han må gjerne få fler sjanser for min del, ihvertfall hvis han er i fremgang, og KTE har trua, MEN mot Lillestrøm gjorde han mye rart.... spesielt mange feilpasninger... La han for all del få sjansen til å spille seg inn i laget igjen, men hvis Stian fortsetter som han spiller nå, kan det bli vrient :)

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 21 apr 04, 14:13
aresolbe: Ærlig talt så blåser jeg i om spillerne er innom her og leser. Dette må være ett forum med takhøyde. De fleste av dem lever av å spille fotball. Det er nettopp vårt engasjemang som gjør det mulig. De gjør ikke annet. Det må de tåle.
Er jeg en dårligere supporter enn deg fordi jeg kritiserer en spiller?

---------------------------






ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 21 apr 04, 14:17
Så klart det må være lov til å kritisere en spiller, så lenge det er saklig og konstruktivt ! Og så lenge kritikken hagler her inne, og IKKE fra tribunene !!!!!!!!!!! Det opplevde jeg å høre nå på søndag , og det av en eller annen fra PH feltet...helt utrolig, men dessverre sant .......:eek::confused:Nei, fra tribunen skal det kun hagles over motstandere!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 apr 04, 14:19
Opprinnelig postet av stenhard
Hadde håpet at det stemte det Knut Torbjørn sa i vinter, at han hadde hatt masse fremgang. Det har jo ikke vært synlig ennå.


Enig med deg at vi bør få si våre meninger,,, Hvis ikke spillerne tåler kritikk, så MÅ (bør) de ikke på død og liv surfe på supporterforumet.

Men at Vebjørn ikke har hatt synlig fremgang enda er vel kanskje litt tidlig å si... Han har jo ikke spillt 90 min tilsammen enda...

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 21 apr 04, 14:28
Endret: 21 apr 04, 14:34
Neida, stenhard, som jeg sa er det bra å engasjere seg og kritisere spillere. Det jeg reagerer på at det har vært en jakt på "svarte får", som vi kan gi skylda for de manglende resultatene, her på forumet i det siste. Saklig kritikk er vel og bra det, men for mye kan brått oppfattes som personhets. Og, du er sikkert en vel så bra supporter som meg, jeg har ikke bart en gang (noe man vel burde ha siden så mange på laget er fra barteland).

Og som ACE sier er det verste selvsagt negative uttrop om egne spillere fra tribunen. Hørte flere til Steinar sist kamp. Det verste var vel mot Hagen ifjor.

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340