Husk meg
Brukernavn
Passord

Vebjørn Hagen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 apr 04, 15:01
Nei. Når gutta er på banen støtter vi dem opp 100 prosent, og jeg er enig i at vi ikke skal rakke ned på folk ut på banen. Uansett om det er Stian eller Hagen som spiller så skal de støttes opp. Slik det ved enkelte ganger forekom i fjor bør vi som supportere prøve å unngå.

Men jeg må jo stille meg i køen å si at jeg gjenntatte ganger har revet meg i håret og lurt på hvorfor ikke Stian fikk prøve seg, og kanskje ikke minst vår alles savnede Oluf Watson. Jeg tror det var en gigantisk tabbe å ikke la den gutten få en kontrakt denne sesongen også. Han er en potet som kan brukes stort sett over hele banen og det er viktig. I tilegg hadde han god hurtighet, et god skuddbein, og en følsom venstrefot. Det viktigste av alt han trøkka til når det gjalt, du er savnet Watson. Nok om det - synes det er fint at vi kan bruke dette forumet til å si hva vi mener, og er det et sted vi kan sette spørsmålstegn ved folk så må det jo være her. Det er mye bedre at en 5-6 får utrykkt sine negative meninger ovenfor Hagen herm enn at de kommer fra tribunen. Men tror det blir lenge til at vi ser ham igjen - om Stian holder seg frisk.

En ting skal Hagen ha - han var flink til å klarere mot LSK

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340