Husk meg
Brukernavn
Passord

Start - FFK, siffertips...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 28 mai 03, 23:09
Selv om dette er en meget tøff bortekamp har jeg troa på at FFK kan ro i land det her... Håper selvfølgelig på tre poeng, og tror 0-2 er et godt tips :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 mai 03, 23:12
Har på følelsen at det blir uavgjort, og uten kunnskap om hvordan kampen vil utvikle seg, vil hvertfall jeg være godt fornøyd med 1 poeng i Kristiansand. Kampen er helt åpen. Tror på 1-1 eller 2-2.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 28 mai 03, 23:31
Uavgjort ville i utgangspunktet være et godt resultat ja, og tror nok de fleste vil være fornøyd med det. Men det er lov å være litt optimistisk, så jeg satser på 1-2 og 3 poeng.

KjellK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 29 mai 03, 00:12
Jeg tippet 4-1 mot Bærum og var vel nærmest av de som tippet før "deadline"..........
Jeg tror det blir 3-1 til FFK i morgenm også at DJPETE lager et skikkelig liv der nede :)

---------------------------

Med sportslig hilsen

KjellK


Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 132

Lagt til: 29 mai 03, 00:39
Jeg var helt på bærtur sist.. Men denne gangen så nå trur jeg klinær til med 2-3 til guttane. Det er stor mulighet for at det blir en del mål begge veier for det er to offensive lag som møtes i morgen.

---------------------------

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 29 mai 03, 10:16
Ja dette blir nok en test på hva guttane står for. Er i "ubalanse" om hva jeg tror om kampens utfall. Blir dessverre ikke overrasket om start vinner, og selvfølgelig heller ikke om guttane vinner. Nei her må jeg nok tippe med hjerte :ffk: 1-2

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 29 mai 03, 11:36
Uansett resultat burde vi være godt fornøyd med seier i dag... Vinner vi i dag og på søndag mot MK er vi plutselig med helt i toppen igjen... Det hadde vært utrolig deilig :D Har virkelig troa på seier i dag, gutta har god selvtillit fra de to siste kampene...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340