Husk meg
Brukernavn
Passord

Sanger på tribunen ( Åråsen )

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 13 apr 04, 13:02
Endret: 13 apr 04, 14:08
Kanariefugla disser oss på forumsidene deres for at vi etteraper KLanen og deres mø-mø-mø sang. Anklager oss for for å være bønder og copy cats som ser for mye opp til Klanen og ikke kan finne på ting selv... Blant annet viser dem til at vi er ferske i TL så de må være overbærende med oss til vi har funnet vår egen form?! Hva f..n er detta for noe??!

Tipper de er ganske flate i dag når de har sett ( og hørt ) fra andre medier at Plankehaugen m/ venner vant tribunekampen. Synes gutta gjorde en god kamp også, og når den verste premiere-iveren og nervøsiteten gir seg får vi forhåpentligvis mer ro forann mål også. Også gleder jeg meg til Håkan er tilbake på banen igjen! Savnet kreativiteten hans i går.

FFK - RBK på Stadion kommer til å bli en opplevelse av de store! Håper vi fyller Stadion til randen med rødt og hvitt og gir trønderne en velkomst de sent vil glemme!!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 13 apr 04, 15:03
Det var deilig å endelig tre på seg drakta som har venta siden julaften på å bli brukt. La pipipene holde på. Det er jo ingen som vil herme etter dem. De skal være nest best i landet. Hva er vi da? Plankehaugen ruler. Synd det ikke er tak over den nye tribunen.

---------------------------






ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 apr 04, 15:19
Jeg tror nok vi har mange flere supportersanger enn det kanarifansen har.. bare alle får lært dem, blir dette topp! er ikke lett å få 1000 mennesker til å lære 12 nye sanger på den første kampen! men etterhvert som vi får kjørt oss inn, og alle lærer sangene, blir nok sangreportuaret mye større!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 13 apr 04, 15:45
Herlig på Åråsen. Nye sanger er ålreit, men den "vi er tippeligaen" virket litt rar. Den virker som om den er mer tilpasset oppkjøringen til sesongstart?

---------------------------

Any given sunday



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340