Husk meg
Brukernavn
Passord

søndags skolegutter på tur

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 13 apr 04, 10:33
Vi ble desverre to hakk for små i går, om ikke spillerne har mer å gi fysisk tror jeg det kan gå riktig ille. Innenfor hver 16 meter må det gis mer juling for at vi skal kunne oppnå resultater.

Spillerne må våkne og skjønne at vi er inne i en ny verden , der det brukes mer skitne knep.

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 13 apr 04, 10:46
Ja kan være enig i det,men vi må også tenke på at igår møtte vi et lag som i utgangspunktet går for å være et meget fysiskt stærkt lag i Tippeligaen.
Selvfølgelig må vi sette hardt mot hardt,men teknikk er nok et minst like viktig stikkord her mot såpass fysisk gode lag som LSK..
Men helt enig tomroar,vi må bli bedre på å bli slemme mot motstanderen:mad:

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 13 apr 04, 14:12
TL har et klart mer fysisk preg enn de lavere divisjoner og FFK har mye å gå på i forhold til å bli tøffere i kroppen.

Men når man tenker på at FFK møtte en av de antatte gullkandidatene i går, og alikevel klarer å levere det spillet som vi gjør, så gir det meg tro på mange spennende og morsomme kamper fremover sett med FFK-briller!

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 13 apr 04, 14:17
Vi må ta med oss det positive her og la guttane få spille seg inn i spillestilen i TL.
Husk at overgangen mellom 2. og 1. gjorde at vi lå på 11. plass etter 4 kamper - og alle vet vel hvordan det gikk !!!

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 13 apr 04, 14:40
Tror dette kommer til å gå bra. Hadde det ikke vært for en dritdårlig dommer som lot LSK holde på med dritten sin. De er jo ikke tøffere enn oss, bare så jævlig stygge. Tero og Roger R skal nok ta luven av det meste. Disse gutta trenger ikke spille styggt. Dette kommer til å bli hur bra som helst. Søndag banker vi Rosenborg.

---------------------------






thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 13 apr 04, 21:52
Man ska huske på at nyopprykkede lag ofte, og da mener jeg ofte, blir blåst i stykker av dommeren. Så jeg tror ikke FFK tjener på å bli "styggere", men tøffere tror jeg nok er en nødvendighet. Tapte jo alle dueller.

Skal jo sies at LSK fikk lov til å bruke litt vel mye tjuvtriks som dytting, albuer o.l. Se hvordan det går med Trondsen for eksempel.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340