Husk meg
Brukernavn
Passord

Masse skryt av oss i forumet på VGNett!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 apr 04, 03:15
Endret: 13 apr 04, 03:19
Gå inn på VGnetts diskusjonsforum og les trådene som omhandler FFK/LSK! Vi får masse skryt fra mange hold for innsatsen vår på tribuna i dag, og flere LSK-supportere sier selv at vi var best på tribuna, og at det aldri har vært så bra bortesupportere på åråsen (unntatt klanen)!!

(hey! der var jeg den andre i ffksupporter.net sin historie til å passere 1000 innlegg!)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 apr 04, 03:24
Har faktisk brukt kvelden til å ha på "4-4-2-direkte" i bakgrunn på web-tv her (NRKs fotballprogram som fulgte Tippeligaen live). Reporteren som fulgte kampen fra Åråsen der sa direkte på NRK at det var Kanarifansen som lagde det som var av liv, mens det var stille hos Fredrikstad-publikumet. Vet ikke hvor han stod... Det har nok veldig mye å si, tydeligvis.

For på TV-Østfold fikk jeg fortalt at Czwartek uttalte dette om Fredrikstad-publikumet: "Fortsetter de sånn skal vi sørge for at vi tar nok poeng".

Det tyder jo hvertfall på at Plankehaugen har nådd fram til spillerne, og det er jo det viktigste.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 apr 04, 03:52
Ja, Czwartek skrøt no sinnsykt av plankehaugen på TVØstfold.. han sa noe sånt som at: "det er ikke mange lag i TL som har så bra supportere som oss!"

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


trigz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 15

Lagt til: 13 apr 04, 10:06
Er det mulig. Her er tydeligvis gutta som har behov for selvbekreftelse...

---------------------------

Vi brukte tre minutter på å bli ferdig med dere, gutter. Tre minutter.


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 13 apr 04, 10:24
Endret: 13 apr 04, 10:26
Selvfølgelig trenger vi litt tilbakemeldinger på kampen om tribunen.
Kanari går vel for å være best etter klanen,og var det dette de hadde å bidra med på hjemmebane så er jeg skuffa.
Både folk på tribunen og i media som i utgangspunktet er nøytrale mente på at plankehaugen var et hakk vassere.
Var redd for å få et trøkk midt i tryne,men var det noen som ga trøkk her så var det vi.
Og oppi det hele;vi skal bare bli bedre og bedre,synge høyere og høyere..

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 13 apr 04, 10:31
Ja...- hva er rart med det. Selvbekreftelse.
Har vært inne på pipppipip sidene i løpet av vinteren. Og der har du nok av det, også.
trigz; gå å kjøp deg en is....

Uttalelse fra LSK-fan so satt på hovedtribunen midt i mot kanaripippane: Fredrikstadfansen var best både når det gjelder styrke og kreativitet. Sangene var rett og slett et friskt pust inn i TL.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


trigz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 15

Lagt til: 13 apr 04, 14:04
Det var hyggelig at så mange fra Fredrikstad tok turen til Åråsen, men at dere vant på tribuna? Er dere kollektivt på syre? Jeg hørte ikke et pip fra det 3. til det 85. minutt. Forresten skulle det jo for faen bare mangle når FFK ikke har vært oppe på 20 år at dere møter opp. Ut fra at det var 3500 bortefans var synginga deres faktisk ganske middelmådig, selvom vi heller ikke var all verdens inspirert i går.

Tips: Det nytter ikke å skryte på seg verdensherredømme etter èn kamp. Legg ned samme innsats en hel sesong, og ta opptelling etterpå. Og jeg tror dere kan trenge all entusiasme i verden utover i sesongen utfra det jeg så av FFK i går.

---------------------------

Vi brukte tre minutter på å bli ferdig med dere, gutter. Tre minutter.


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 13 apr 04, 14:40
Gratulerer med seieren i går, Trigz!

Men som de fleste nå har skjønt så vant dere bare på banen...

Og når det gjelder skryt så har vi et godt stykke igjen før vi når nivået til Fugla fra Lillestrøm... Vi skal ta opptelling i slutten av sesongen og da vil resultatet tale sitt eget språk; FFK holder plassen i TL også neste år!

Gleder meg til å se Fugla på Stadion igjen! Var bare så vidt dere tok oss sist gang under cupen... Neste gang blir det vår tur!!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 apr 04, 15:34
Endret: 13 apr 04, 15:34
Opprinnelig postet av trigz
Jeg hørte ikke et pip fra det 3. til det 85. minutt.

...og jeg hørte ikke et pip fra dere, i løpet av hele kampen..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24