Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor skal vi gi VIF hele 3.000 billetter?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 01 apr 04, 12:08
Skjønner ikke tankegangen her? Vi har ikke plass til mer enn 10.500 plasser, men hele Klokkesvingen skal foræres VIF-Klanen?!! Hva f.. er det for noe tull??!!

Vi er alt for gavmilde - det hadde da holdt med 1.500-2.000?!! Selv får vi jo ikke mer enn 1.850 i Lillestrøm (som vel har plass til snaut 13.000!).

Når vi først har hjemmekamp så kan vi ikke gi bort 1/3 av tribune-kapasiteten til bortesupportere??!!!

Naivt!

---------------------------

Pontus


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 01 apr 04, 12:32
Enig!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 01 apr 04, 13:03
Har VIF fått flere billetter nå? Vet at de skulle få fler om de solgte ut de første 1500, har de gjort det? Vet om flere Klansmedlemmer som har kjøpt plass i Klokkesvingen. Tror egentlig ikke det blir noe problem jeg; tviler på at mer enn 1500 drar for å se kampen på en mandagskveld. Men det er jo mulig det.

Tror uansett om klanen er 1500 eller 3000 at dette blir den hjemmekampen det blir mest liv på denne sesongen. Gleder meg veldig til den. Men (ikke for å være negativ) men jeg tror vi må innse at vi blir sunget i senk uansett om de bare er 1500 (eller 500...).

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 01 apr 04, 13:51
Endret: 01 apr 04, 13:52
Når du viser til at VIF har fått 3000 billetter hadde det vært fint om du viste til hvor du fikk dette fra...

Håper ikke det stemmer.

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 01 apr 04, 16:15
Hørte Robert Nilsson fortelle det til Radio Fredrikstad (intervjuet ligger på f-b.no).

Personlig synes jeg det er latterlig hvis vi gir bort så mange billetter til et bortelag. Vi kan enkelt fylle Stadion med 9.000 hjemmesupportere til den kampen uansett, uavhengig av hvordan det går i våre tre første kamper.

Naivt og alt for gavmildt!!

---------------------------

Pontus


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 03 apr 04, 17:14
Enga fikk først 1500 billetter, deretter 500 ekstra, tilsammen 2000. Det er nå ca. 1000 billetter igjen, noe som betyr at det er solgt omtrent det samme.

Klanen arrangerer togtur til kampen. Av 450 plasser er det nå omtrent 150 igjen.

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 03 apr 04, 18:24
Tror det er en regel som sier at bortelaget har krav på en viss prosentsats av billettene til kamper ( 15 % ? ). Om FFK gir bort flere på bekostning av egne fans er det synd. Klanen kunne nok fyllt opp rimelig mange plasser, selv om kampen er flyttet fra søndag til mandag. Blir nok trøkk på den kampen der ja ....

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 03 apr 04, 19:32
Mener bestemt at kvoten bortelaget har krav på er 5 % av billettene, ergo 525 billetter har alle lag som kommer til Fredrikstad krav på. Men, det er nok likevel gjerne slik at de fleste klubbene gir bortesupporterne 10-15% av billettene, selvom de ikke har krav på mer enn 5 %. Det er en grei gentlemans agreement det, synes nå jeg. Men 3000 synes jeg er altfor mange billetter å gi Klanen hvis dette går på bekostning av Fredrikstadsupportere. Da snakker vi strengt tatt ganske mange prosent av den totale kapasiteten, faktisk over 25%. Synes heller man kunne ventet og sett hvordan den faktiske interessen var blant Fredrikstadsupporterne før man ga dem så mange billetter. Hadde man hatt et par tusen billetter til overs en uke før kampen, hadde det vært helt greit å gi en del av disse til Klanen. Dette er et helt feil signal å sende ut til sine egne supportere. Å tabbe seg ut en gang er greit, men hvis man gjør dette igjen, så er det ikke like greit. Er for sent å gjøre noe med dette nå likevel.

Jeg har ikke noe mot Klanen; de kunne godt fått 5000 billetter til kampen de, forutsatt at ingen Fredrikstadsupportere ville hatt de billettene. Men, når dette går ut over egne supportere, da blir det feil, faktisk helt feil.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Taz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 04
Innlegg: 19

Lagt til: 07 apr 04, 00:34
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Mener bestemt at kvoten bortelaget har krav på er 5 % av billettene, ergo 525 billetter har alle lag som kommer til Fredrikstad krav på. Men, det er nok likevel gjerne slik at de fleste klubbene gir bortesupporterne 10-15% av billettene, selvom de ikke har krav på mer enn 5 %. Det er en grei gentlemans agreement det, synes nå jeg. Men 3000 synes jeg er altfor mange billetter å gi Klanen hvis dette går på bekostning av Fredrikstadsupportere. Da snakker vi strengt tatt ganske mange prosent av den totale kapasiteten, faktisk over 25%. Synes heller man kunne ventet og sett hvordan den faktiske interessen var blant Fredrikstadsupporterne før man ga dem så mange billetter. Hadde man hatt et par tusen billetter til overs en uke før kampen, hadde det vært helt greit å gi en del av disse til Klanen. Dette er et helt feil signal å sende ut til sine egne supportere. Å tabbe seg ut en gang er greit, men hvis man gjør dette igjen, så er det ikke like greit. Er for sent å gjøre noe med dette nå likevel.

Jeg har ikke noe mot Klanen; de kunne godt fått 5000 billetter til kampen de, forutsatt at ingen Fredrikstadsupportere ville hatt de billettene. Men, når dette går ut over egne supportere, da blir det feil, faktisk helt feil.


noen som har møkk i øya ja.....

Ricochets kom med en fullstendig korrekt beskrivelse av situasjonen 2 innlegg lenger opp. VI har fått 2.000 billetter hverken mer eller mindre.

Siden vi er så gavmilde så kan dere helt sikkert få en 8.000 av oss:D

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 07 apr 04, 11:59
2 tusen er vel greit. Håper dere får solgt alle da, slik at det kan bli fullt trøkk og fotballfest den 3. mai!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 07 apr 04, 15:40
1-5 resultat etter denne kampen.. nok et tap for Fredrikstad og 2000 klansmedlemmer som skal synge inn i hodene deres at dere kommer til å rykke ned skal bli herlig ;)

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 07 apr 04, 15:41
Upz.. var visst broderns login det her.. nå blir han blid når han leser dette ;) (hysj)

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 07 apr 04, 16:52
Etter en intern slåsskamp kan jeg nå love at slike utspill ikke blir å se på norges beste supporterside!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 08 apr 04, 09:48
Hvis brodern min hadde håpet Enga knuser oss så hadde han fått så jævelig bank at han garantert hadde fått en litt annen virkelighetsoppfatning etterpå! :ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3