Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor kjøper ikke flere sesonghefte på felt o?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 31 mar 04, 23:54
Endret: 31 mar 04, 23:55
1) I plankehaugen er det nå 550 medlemmer, bare 80 av dem har kjøpt sesonghefte på plankehaugens eget felt. Hva er grunnen til det? Klarer ikke folk og identifisere seg med plankehaugen?

2) Blir det syngende supportere på de to feltene ved siden av plankehaugen? er disse medlemmer?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 01 apr 04, 07:52
Hadde vi fått et sesongkort og ikke 2 meter med biletter tror jeg det hadde vært utsolgt nå !!!

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 01 apr 04, 07:59
For min del er grunnen til at jeg kjøper enkeltbilletter og ikke sesonghefte det at jeg på 2-3 kamper kommer til å ha med meg ikke-medlemmer på kamp, og vil da sitte/stå sammen med dem.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 01 apr 04, 09:02
Etter at jeg fant ut at det var sesonghefte og ikke sesongkort, så ble jeg litt i tvil..
Kanskje jeg like godt kan kjøpe enkelt biletter ? Tror mange tenker det samme..

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 01 apr 04, 12:11
Jeg tenker likt som Lennart...

---------------------------

Stadion på FMV!


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 01 apr 04, 12:15
Sånn jeg ser det, så har jeg kjøpt meg garantert plass i Plankehaugenfeltet. Synes det er det viktigste. Bor i Oslo og husker det ofte var en del stress med å få tak i billetter i tide ifjor. Det var riktignok ikke fullt mer en en gang (stemmer det?), men FB blåste alltid opp nyheten at det kom til å bli utsolgt før hver kamp. Forsåvidt ganske tåpelig, tror publikumstalla kunne vært høyere om de ikke hadde gjort det. Men, uansett; greit å vite at jeg har billetter hver gang "røde og hvite kællær ut på banen tællær".

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 01 apr 04, 12:41
Enig med aresolbe, når han sier dette med å slippe alt "mas" med å kjøpe billett hver gang . Har du kjøpt sesonghefte , så slipper du å tenke på det hver kamp, bare gå på stadion , kjøpe en kaffe og rusle til ditt faste felt, og hilse på alle de hyggelige folka der !!! Og så spare 90 ,- i tillegg...Ikke at det er all verden, men du får jo sånn ca 2 pils, eller 9 kaffe extra , da :D:D:DOg feltet er jo blitt flott ! De som står der , kommer til å føle spillerne helt innpå seg...

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 apr 04, 13:29
Endret: 01 apr 04, 13:38
Det er jo enorme fordeler ved å melde seg inn i Plankehaugen og få sesongkort til 73kr kampen! (950 / 13)

Når vanlig ståplass-billett koster 110kr, så trenger man ikke være Einstein for å skjønne at det lønner seg å gjøre som i avsnittet over!

Har man sesongkort derimot, er muligheten til å komme 5 minutter før kampen tilstede, hvis det skulle være nødvendig, og likevel være sikret plass.Det er man ikke ellers, og må jage etter billetter hver fu**ings uke!

Fikk riktig antall billetter t.o.m. jeg da....
og ikke en 2 meter lang remse


ERGO: har man tenkt dra på de aller fleste hjemmekampene, løøøøøøøp og kjøøøøøp!!!
:D:ffk::ffk::ffk::D

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 01 apr 04, 13:49
Nå stemmer det vel ikke helt at man må komme 5min før kampstart om man ikke har sesongkort da. For de som velger å sitte, og samtidig ikke kjøpe sesongkort, så er det fullt mulig å bestille billetter i forveien. Da er det plassbilletter, og man kan komme akkurat når det passer. (Så lenge det er før kampstart da!)

Utover det så forstår jeg helt klart at det er en fordel med sesongkort. Kjekt å tenke på at hele sesongen er i boks. Så får vi heller leve med å skaffe oss billetter til cup-kampene.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 apr 04, 14:03
Endret: 01 apr 04, 14:16
Opprinnelig postet av mayadan
Nå stemmer det vel ikke helt at man må komme 5min før kampstart om man ikke har sesongkort da. For de som velger å sitte, og samtidig ikke kjøpe sesongkort, så er det fullt mulig å bestille billetter i forveien.


Tror ikke du helt har lest innlegget mitt så nøye, MayDay
:cool:
Hmm, har man sesongkort er man vel sikret plass???
...uansett når man kommer?

:D

Og hvem er det som SITTER på en fotballkamp??
Det er det jeg har ment hele tiden. Stolene er der for å eventuellt hive på dommeren eller motspillere hvis ting ikke går FFK`s vei *grynt*
:D

(Radoslaw hadde vært stolt av meg nå)
skrivefeil tatt i betrakting...

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 01 apr 04, 14:07
Stemmer at man er sikret plass ja. Men om man kjøper vanlig billett på forhånd er man også sikret plass.

ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 01 apr 04, 14:08
Har man sesongkort, så er man sikret plass . Og helt riktig spurt : hvem i all verden er det som sitter på kamp????:confused::confused:
Nei, gjør som Plankehaugens svorne ; Reis opp og syng ! I år er vi en viktigere 12 spiller enn i fjor, garantert !!!:ffk:

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 01 apr 04, 14:08
Skjønner ikke helt problemet med at det er en "2meter-lang remse" jeg da.
Det er egentlig ikke verre enn å bare rive av en billett fra remsa rett før du går på kampen...:D

Ikke noe problem...

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 01 apr 04, 14:14
Opprinnelig postet av mayadan
Stemmer at man er sikret plass ja. Men om man kjøper vanlig billett på forhånd er man også sikret plass.


Jojo, så sant ikke det er fullt eller at man for en eller annet grunn ikke har mulighet å kjøpe i god tid...

Og det er det jeg mener:
må jo hele tiden stresse med å kjøpe billetter og RISIKERE og IKKE få de pga stor pågang...

*de rykker til stadighet nedover i køen...* hehe

Og enda bedre...
man sparer nesten 40kr pr kamp hvis man har har kjøpt sesongkort (jmf mitt tidligere innlegg)

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340