Husk meg
Brukernavn
Passord

Denne spilleren ble det

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 mar 04, 14:40
nå må vi slappe av litt her.. man er ikke enige om verken lønn eller overgangssum, så mye kan gå galt.. jeg tar hvertfall ingenting på forskudd, for vet hvor stor nedturen da blir hvis det ikke blir noe av..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 mar 04, 14:42
Kan det være rett at han bare veier 84 kg? Er ikke det ille lite for en mann på nesten 2 meter..................

2001:Forsvar 2002:Spiss 2003: midtbane 2004 : Årets spiller i TL

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mar 04, 14:45
ajg: Klubbene er så å si enige om overgangssum, og personlig tror jeg bare det er snakk om en formalitet. FFK har fulgt spilleren ganske lenge, men vil selvsagt bli litt kjent med ham først også, og Kallio hadde neppe kommet for å trene med FFK om han ikke var interessert selv. Men vi skal selvsagt ikke ta noe for gitt. Han er IKKE klar ENNÅ.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 mar 04, 14:54
Så vidt jeg kan se er han ikke tatt ut til vennskapskampen mot Malta...noen grunn til det? Har han bare vært innom landslaget fordi antatt første og andrevalg har vært skadet eller noe? Vet jeg er fryktelig negativ nå...men man er ikke automatisk god fordi man har noen landskamper for en middelmådig fotballnasjon...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mar 04, 14:55
Tror ikke han har spilt noen landskamper siden 2002.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 25 mar 04, 14:58
Høres spennende ut denne Kallio! Det at han har spilt fast på HJK lover godt, ser på det som et kvalitetsstempel. Liker også at han er venstrebent, og at han kan spille både midtbane og back, for jeg syns venstresiden vår er ganske sårbar, og jeg tror Søderstjerna har godt av å føle at han får litt kamp om plassen i laget. Ser ikke bort fra at det er han som må vike, og at Stian spiller venstreback. Blir spennende å se, men dette tror jeg er rett mann for å komplimentere laget!:ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 mar 04, 15:01
Hvilket nivå holder HJK da? Holder de sånn cirka middels tippeliganivå eller undervurderer jeg kvaliteten på finsk fotball veldig nå?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 mar 04, 15:04
Du undervurderer hvertfall kvaliteten på de beste lagene i Finland, og HJK er desidert best. De har blant annet deltatt i Champions League og flere ganger i UEFA-Cupen. De har levert en rekke meget gode spillere til utlandet, og vant også den finske serien i år. Nesten Finlands svar på RBK, og de holder hvertfall et mye høyere nivå enn FFK.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 25 mar 04, 15:47
Det er meget gledelig at vi ser ut til å hente en kvalitetsspiller på venstre-backen. Dette har vært en av mine kjepp-hester i hele vinter... Det gjør at jeg hever forventningene litt og blir enda mer spent på seriestarten! Bra!!!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 mar 04, 15:54
Jeg tror ikke Søderstjerna i form blir benket i forhold til at vi nå kanskje får en venstre beint finne. Godt mulig at han får spille på venstre siden på midtbanen, men da går i såfall Søderstjerna inn i midten. Søderstjerna er den kreative delen i midtbanen, og i form så er han bankers.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 25 mar 04, 16:16
Problemet er nettopp at han er bankers, det føler han nok selv også, og da tillater han seg kanskje å ikke presse seg like mye som de som virkelig må kjempe for en plass i laget. Jeg syns at Søderstjerna har variert alt for mye i prestasjonene, og kanskje en god konkurent kan presse han til å yte maks i hver eneste kamp.

Virker som alle er sikre på at Kallio vil spille back, jeg er ikke så sikker på det, tror Stian Johnsen kan komme til å bekle den plassen. Jeg håper Søderstjerna slår til i TL, men er redd at han kan få en skuffende sesong. Men ingenting ville glede meg mer enn om jeg tar feil. :p

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 25 mar 04, 16:17
Sies jo også at finnen kan spille stopper, det er jo veldig bra. Håper han går inn som VB, Stian på kanten og Koskela/Risholt sentralt på midten og Håkan som hengende spiss har jeg tro på. Tror nemlig at spesielt på bortebane kan Eggen komme til å velge en 4-4-1-1...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 75

Lagt til: 25 mar 04, 16:34
på bortebane kan eggen kan eggen velge vilke spillestil han vil, men hjemme må vi spille 442 me lange flate ballær på vingane.:D

---------------------------

i hundre mot toppen


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 25 mar 04, 16:50
Endret: 25 mar 04, 17:10
Nå kommenterte jeg dette under laget??, men jeg gjentar her at jeg tror Kallio vil komme til å danne stopperpar med Trondsen, men at han samtidig er backup på både ventreback og vinstremidt. Nå vet vi ikke så mye Kallio ennå, men dersom han er rask i tillegg til høy, så tror jeg han og Trondsen vil utfylle hverandre perfekt som stoppere.

Jeg tror Stian Johnsen vil spille venstreback dersom han holder seg skadefri. Han har en stor framtid på den plassen med sin hurtighet, løpskapasitet og dribbleferdigheter. I dagens toppfotball så blir det viktigere og viktigere at backer også kan komme på raid og gi ekstra tyngde til angrepet, og det er både Johnsen og Czwartek gode til.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 25 mar 04, 16:54
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
og det er både Johnsen og Swartek gode til.

Ørlite off-topic, bare ser at du konsekvent skriver Swartek...Riktig er; Czwartek.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 25 mar 04, 17:07
Jepp, stemmer det. Så ikke helt riktig ut heller! Litt flaut akkurat det, men jeg skal skynde meg inn å redigere alle innlegga mine!! :p

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 25 mar 04, 17:17
Endret: 25 mar 04, 17:18
Ahh detta var digg! :ffk:
Nå må spissene begynne å score!
Hva skjer med Mommo?
Vi trenger en ny spiss..men det ser dårlig ut før overgan
gs vinduet stenger...:mad:



KOM IGJEN KÆLLÆR!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 mar 04, 23:32
Det beste med denne spilleren tror jeg vil være at han ser ut til å være anvendelig på flere plasser. Det kan gi KTE muligheten til å variere noe vedr. hvilken plass han skal spille på i forhold til hvilket lag vi møter. Personlig tror jeg han vil ende opp som midtstopper makker til Tor T.
:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340