Husk meg
Brukernavn
Passord

Odd Inge Olsen på vei?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

snæbbuss-aristokrat#91

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jan 04
Innlegg: 2

Lagt til: 12 mar 04, 18:53
Er det noen som kan bekrefte at den 34 år gamle RBK spilleren Odd Inge Olsen er på vei til plankebyen?
Har hørt rykter fra kilder som skal være bombe sikre!

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 12 mar 04, 19:04
Dette startet jeg en annen tråd for 5 dager siden, men ble avvist av alle andre. Mannen var jo alt for gammel.

Kanskje jeg hadde rett allikevel ?

pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 75

Lagt til: 12 mar 04, 19:17
rykter fra bombe sikre kilder, har hørt den litt mye nå.
men viss det er tilfelle så syns jeg det er rart at de velger en midtbane spiller når vi har etter min mening en veldig tynn forsvars firer.

---------------------------

i hundre mot toppen


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 mar 04, 21:18
Enig Pink. Er det noe vi ikke trenger så er det en avdanket midtbanespiller. Gi oss en, eller to spillere med spisskompentanse nå! Venstre back, eller angriper hadde ikke vært å forakte.

---------------------------

Macka fra start!


pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 75

Lagt til: 12 mar 04, 22:40
syns vi har mere behov for en go midtforsvarer en en venstre back siden vi ikke har så mange midtforsvarere fra føra.
på backen har vi vebjørn,stian,jørgen og poteta bjørnar.
selv om dette ikke er noen store navn så syns jeg vi bør prioriterede plassene vi har få spillere på, som i midt forsvaret og på spiss plassen.

---------------------------

i hundre mot toppen


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 13 mar 04, 08:53
Endret: 13 mar 04, 08:54
Husk !
Minst et ekstra par krykker når Odd Inge & Hansi på banen jumper!;)

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 13 mar 04, 09:35
Endret: 13 mar 04, 09:36
Ikke for at det er om å gjøre å være den som sa det først, men allerede i midten av Desember en gang, så nevnte jeg Odd Inge Olsen som en mulig forsterkning som RBK sikkert ikke skal ha noe særlig for!:o

Er forsåvidt enig med de som sier at han er gammel, men jeg tror det kan være veldig verdifult og ha en spiller som han i troppen det første året i tippeligaen. Han kan jo spille overalt på banen, og har bevist at han holder tippeligastandard. Er ikke akkurat drømmesigningen min, men jeg syns det er helt ok om han kommer.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 13 mar 04, 10:44
Jeg skal ikke ta fra noen æren, om hvem som var først ute.

Som jeg skrev på den andre tråden ;
jeg ønsket å sette fingeren på om sportslig utvalg i FFK er dyktige nok til å få tak i forsterkninger. Eller står de på perongen når toget er gått ?

Vi som, amatører, kan bar sette i gang en diskusjon når vi leser rykter i media, og skulle sportslig utvalg ha vært på plass for lenge siden.

Men, det er ikke tvil om at FFK, hvis de får tak i forsterkninger - så trenger de noen som kan putte ballen i mål.

Pingla!!!

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 28

Lagt til: 13 mar 04, 12:43
Var det ikke mange som lurte på hvorfor vi kvittet oss med rutine når FFK slapp Dadason???? Her er det i hvertfall ikke mangel på dette hvis det er tilfelle at han kommer...

---------------------------

Kaffekongen..


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 13 mar 04, 16:56
Endret: 13 mar 04, 16:57
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Er forsåvidt enig med de som sier at han er gammel, men jeg tror det kan være veldig verdifult og ha en spiller som han i troppen det første året i tippeligaen. Han kan jo spille overalt på banen, og har bevist at han holder tippeligastandard. Er ikke akkurat drømmesigningen min, men jeg syns det er helt ok om han kommer.
Helt enig.

Det er nettopp slike spillere som er viktige å ha det første året.

Kortsiktig løsning vil vel noen påstå, grunnet hans høye alder,
...men hva så ?

Vi bare må, koste hva det koste vil, overleve det første året...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 mar 04, 18:41
Endret: 13 mar 04, 18:42
Tja, noen ganger er det enkle det beste, som Rema skryter av...

For at FFK skal få spille i TL 2005, så må vi faktisk tenke litt kortsikitig, finne en eller annen gammel gamp som er stinn av rutine, en som kan hjelpe vårt kjære FFK til å bevare plassen i TL... Om denne personen er Odd Inge Olsen eller Hans Deunk gir jeg meg egentlig blanke i, det er hvilke kvaiteter spilleren innehar som er viktig...

Erfaring er alt i detta gamet... Tiden hvor man kunne spille seg i form er over...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 75

Lagt til: 14 mar 04, 01:06
er enig med at det ikke hadde gjort noe om vi hadde hentet inn en eller to rutinerte spillere som en kortsiktig løsning.
jeg har sagt det før, vi trenger ikke midtbane spillere.
vi trenger en angriper og vi trenger en forsvarer.

---------------------------

i hundre mot toppen


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 15 mar 04, 21:27
veldig god spiller som fortjener mer spilltid akkurat som enerly... ola by riise har sagt at han vil gi "de gamle" mindre spilletid... ffk trenger fler folk med god tippeligaerfaring... dette er spillere ffk bør prøve seg på!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 mar 04, 22:04
...og vi vil i såfall være i ferd med å ende opp med et lag som kan sies å være en mix av tidligere MFK- og RBK-spillere...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 16 mar 04, 09:14
Costanza: Ikke noe galt i det vel ?

Helt naturlig at Eggen henter spillere han kjenner godt og vet hva står for.

Odd I Olsen har 2-3 år igjen hvis han beholder helsen...

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 16 mar 04, 10:27
Jeg ser at flere beskriver Olsen som midtbanespiller, men han har vel også spilt høyreback i Rosenborg (og Molde?)? Noen som vet?

Jeg er også litt skeptisk til å hente inn for gamle spillere, men etter å ha tenkt litt på det er jeg enig med dem som mener at FFK kan bli nødt til å ta noen slike kortsiktige grep for å overleve i tippeligaen...

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 mar 04, 11:16
Endret: 16 mar 04, 11:16
Opprinnelig postet av bjervell
Jeg ser at flere beskriver Olsen som midtbanespiller, men han har vel også spilt høyreback i Rosenborg (og Molde?)? Noen som vet?

Han er opprinnelig midtbanespiller og er vel der han er best, men riktig at han også har spilt høyreback og kan gjøre en solid jobb der. En svært annvennelig spiller.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 16 mar 04, 13:08
Regner med at Tore elgen er klar og holder halve sesongen. Da kan vi vente til sommeren med å skaffe forsvarsspiller kanskje?

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340