Husk meg
Brukernavn
Passord

Mange syngende også på hjemmekamper i år

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 12 mar 04, 17:35
Endret: 12 mar 04, 17:42
leser at det nå er solgt 70 sesongkort til medlemmer av plankehaugen, i tillegg til 200 på sittetribunen.. regner med at de fleste av disse er plassene ved siden av plankehaugen - med andre ord er vi på god vei til å få mange syngende supportere og god stemning også hjemme på stadion i år! som jeg har sagt tidligere, tror jeg det blir 500 syngende på hjemmebane i år!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 mar 04, 17:37
Endret: 12 mar 04, 17:42
500 syngende?? Du er herlig naiv noen ganger ajg :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 mar 04, 21:15
Nå har vel AJG en annen definisjon på "syngende" enn de fleste andre også da, men optimisme er fett det!

---------------------------

Macka fra start!


pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 75

Lagt til: 12 mar 04, 22:55
når djpete skriker "gi meg en f!!" , så blir det nok flere en 500 som svarer.
med den kraftige stemmen din så hører hele stadion deg.:D

---------------------------

i hundre mot toppen


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 13 mar 04, 02:25
Opprinnelig postet av ajg
leser at det nå er solgt 70 sesongkort til medlemmer av plankehaugen, i tillegg til 200 på sittetribunen.. regner med at de fleste av disse er plassene ved siden av plankehaugen - med andre ord er vi på god vei til å få mange syngende supportere og god stemning også hjemme på stadion i år! som jeg har sagt tidligere, tror jeg det blir 500 syngende på hjemmebane i år!
:ffk:
Opprinnelig postet av ajg
leser at det nå er solgt 70 sesongkort til medlemmer av plankehaugen, i tillegg til 200 på sittetribunen.. regner med at de fleste av disse er plassene ved siden av plankehaugen - med andre ord er vi på god vei til å få mange syngende supportere og god stemning også hjemme på stadion i år! som jeg har sagt tidligere, tror jeg det blir 500 syngende på hjemmebane i år!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 mar 04, 03:41
når jeg skriver syngende så mener jeg folk som er med og synger på alle sangene... regner med at den gjengen som sitter skal være med på alle sangene, har hvertfall hørt det før.. og da blir det fort 500.. skjønner ikke at det er så optimistisk jeg.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


pink_floyd

Juniorspiller
Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 75

Lagt til: 13 mar 04, 13:38
vis gjengen som sitter blir med å synge så ser heller ikke jeg noen grunn til at det ikke blir 500 syngende i år.

husk, når mange synger så blir flere med.

---------------------------

i hundre mot toppen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340