Husk meg
Brukernavn
Passord

Ingen konkurranse på spissplassen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 11 mar 04, 15:36
I Lagoppstillingen til i morgen spiller Simen Brenne, Dag Frode Hornseth og Markus Ringberg.
Hva gjør vi hvis en av spillerne blir skadet, eller spiller dåelig, slik at vi må bytte?
Vi har ingen å sette inn, det kan tyde på at enkelte har klippekort i år.

Les hva Start gjørKlikk her

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 11 mar 04, 15:40
Setter inn på Momo! Eller Setter Brenne som spiss og tar ut en av dem andre. Eller kjøper en ny spiss.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 mar 04, 15:45
Eggen har i sin spalte på fredrikstadfk.no gitt uttrykk for at han ønsker seg 4 spisser som holder bra TL-nivå. Han mener han har 3 stk (Brenne, Ringberg, Hornseth). Da har vi Momo i bakhånd, dersom han blir klar. West kan vel også brukes.

Men det hadde ikke vært meg i mot om vi fikk inn den fjerde spissen som Eggen også ønsker. Synes fremdeles det er synd at vi hverken har med oss Melo eller Dadason.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 11 mar 04, 15:56
Tror ikke Eggen sa i fra seg Melo og Dadason uten å vite at han har fire spisser til året. Forhåpentlligvis er de alle bedre. Som det sies her, vi har tre (Brenne, Ringberg, Hornseth) Ser gjerne at Høilis uttalelser denne dagen trer i kraft, slik at vi kan hente inn en ny lovende spiss. Som vil gå rett inn på laget, men hvem?

Samtidig så ønsker jeg meg personlig en hurtig stopper. Gjerne venstre bent, slik at han kan bekle venstre back posisjonen også.

Med to gode forsterkninger er FFK klare for Tippeligaen.

Sørlie, Rotevatten

Pål A. Trondsen NY (helland) Vebjørn

West Risholt Koskela Stjerna

Ny(Hornset) Ringberg

Vi har i tillegg spillere som Jørgen P. og Stian J. som kan bekle venstre back posisjonen.

Brenne kan erstatte, Koskela eller Hornseth.

Mommo kan avlaste gutta på topp.

Det ser unektelig bra ut - men for all del, to forsterkninger gjør susen. Men ser gjerne at den ene er spiss og den andre en venstre bent stopper (rask).

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 13 mar 04, 14:53
Må si jeg er helt enig i at vi trenger en spiss til. Det er så og si ingen konkuranse om spissplassene for øyeblikket, så her bør det helt klart prioriteres en forsterkning. En annen ting er at man må jo sette spørsmålstegn ved om de spissene vi har holder mål, er ingen av dem som har bevist noe særlig på TL-nivå.
Jeg har tro på Ringberg, men vet jo aldri om han klarer overgangen til TL.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 mar 04, 18:49
Endret: 13 mar 04, 18:50
Sånn utenom sak egentlig, men dette er vel snart det eneste leddet Bjørnar ikke har blitt brukt i oppkjøringa, som spiss sammen med Markus etc...

Hu`sær Bønna var fæl te å luse når vi var yngre :D:D:D:D skåra mange mål se

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 14 mar 04, 10:36
FFk mangler en spiss til som holder mål, ogminst 1 til i forsvar.
Stiller forsatt ? med , Bryne- reserven!:ffk::confused::p

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340