Husk meg
Brukernavn
Passord

30 sesongkort solgt på den nye tribunen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 10 mar 04, 16:59
Det er skuffende at interessen er så liten, men det er kanskje ikke så rart etter alt det negative som har vært rundt FFK i år.
I november i fjor solgte klubben 1200 sesongkort i løpet av en dag, da var vi i medgang, negativ kritikk er utrolig ødeleggende.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 mar 04, 17:10
De fleste som ønsket sesongkort kjøpte vel da. Tror ikke man forventet at det skulle bli solgt så mange sesongkort på nye tribunen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 10 mar 04, 17:13
Jeg skjønner folket veldig godt. Det ser ikke lyst ut i FFK for tiden.

Folk er lei av å høre at de skal ha den en og den andre. Den nye stadion???? Hva skjer?? Folk begynner å miste tillitt til FFK. OG JEG SKJØNNER DEM VELDIG GODT!!!!!. Vi har vært for store i kjeften. De har ikke stått for sine utalelser.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 10 mar 04, 19:59
dette er feil, thomas! det er på plankehaugen sitt felt at det er solgt 30 sesongkort!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 10 mar 04, 20:16
Det stemmer nok bra med det ajg skrev, jeg var nummer 34 på listen eller noe slikt når jeg var nede klokken 16.30 eller deromkring i dag.

Spurte ikke om hvor mange det var solgt på plassene ved siden av.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 10 mar 04, 20:31
Ok, da tok jeg feil

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 10 mar 04, 20:35
Men noe som er riktig er at det solgt nesten 1000 billetter til Lillestrømkampen

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 10 mar 04, 23:16
30 på plankehaugens felt er jo ikke dårlig allerede nå!

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 11 mar 04, 00:05
Endret: 11 mar 04, 00:06
nei, vi må huske på at salget på plankehaugen sitt felt har vart kun 2 dager, og at mange flere kommer til å kjøpe sesongkort der, men har det ikke så travelt fordi det sannsynligvis blir nok plasser uansett..
i tillegg tror jeg det er mange som ikke kjøper sesongkort, men som vil være tilstede på flesteparten av kampene for det.. jeg vet hvertfall om flere..
når vi i tillegg vet at en gjeng på ca.200 som sitter ved siden av plankehaugen kommer til å være med på alle sangene, kommer det til å bli kjempestemning! noen som vet om det er riktig at de 2 feltene nærmest plankehaugen er utsolgt?? har i tilfelle f.eks. DjPete og gjengen hans fått seg billetter?
utfordringa i år blir å opprettholde den gode stemninga på hovedtribuna, selv om de helt ivrigste sangfuglene ikke sitter der lenger...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 11 mar 04, 08:44
DJPete og "gjengen" hans står midt i P.H feltet i år og synger !!!

Gi meg en " F ".......:ffk::ffk::ffk:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340