Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Start (søndag 11. juni kl. 15.00)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 11 jun 23, 13:02

I dag er det Start som står på motsatt banehalvdel og etter en positiv cupkamp mot Viking, både på banen og tribunen, er det lov å håpe på mer av det samme i dag.

Start er det laget som har scoret mest mål i Obos så langt i år, men de har også sluppet inn nest mest. Toppscoreren deres har blitt hentet tilbake til LSK etter lån, de har masse skader samt en keeper som klarte å få sitt andre gule kort og dermed ble utvist etter cupkampen de tapte mot Gjøvik/Lyn i midtuken. Reservekeeperen er også skadet, så hvis de ikke klarer å lappe sammen han blir det tredjekeeper i mål

Det ryktes om godt oppmøte fra Tigerberget så alt tyder på en artig kamp på tribunen

Hos oss er Kjelsrud og Björkström fortsatt ute mens Hendriksson er usikker. Ellers er det vel umulig å gjette laget

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 11 jun 23, 18:06
Endret: 11 jun 23, 20:34
Endret av: Rey

Deilig med seier og deilig med litt mer offensiv innstilling til kampen enn vi har hatt tidligere. 

Etter 2-0 virker det derimot som vi slutter å spille fotball og det er bare flaks at Start ikke scorer 2-2. Vi blir veldig lave en periode og det andre byttet drøyer veldig lenge synes jeg. Vi mister midtbanen helt etter vår 2-0 scoring. Riktig å ta ut Konte og Bjartalid da.

Men positivt med både spillemål og kontringsmål og gode prestasjoner fra mange spillere. Aukland blir bedre og bedre, Rafn er solid som vanlig og nok en positiv kamp fra Åsheim.

 Så lurer jeg veldig på hva Konte fikk gult kort for

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 jun 23, 22:01

Dette var gøy. Vi gikk ut med en aggressiv innstilling og lyktes i perioder med det, skapte noen sjanser, og da vi gikk opp i 2-0 var det egentlig ikke så mye å si på det. Men som du sier ble vi veldig avventende etter det, og det kunne fort blitt 2.2 i stedet for 3-1. 

Brukbart trøkk fra Sørsia også selv om antallet ikke var så stort (så ut som det var litt flere på bortefeltet)

Gøy å se Start-spillerne gå bort for å takke de tilreisende for støtten, bare for å bli skjelt ut etter noter Laughing

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 11 jun 23, 22:24

Opprinnelig postet av Rey

 Så lurer jeg veldig på hva Konte fikk gult kort for

Jeg så på høydepunktene nå og det så ut som Konte var ute på banen og feiret med resten av spillerne etter 3-1 målet. Så da var det vel det som var årsaken

Opprinnelig postet av Tøfflus

Gøy å se Start-spillerne gå bort for å takke de tilreisende for støtten, bare for å bli skjelt ut etter noter Laughing

Flere som syntes det. Langsiden ble helt stille for å høre på sutringa dems samtidig som det kom lett humring fra de fleste.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 12 jun 23, 10:29

Pussig at de milde sørlendinger har så usympatiske supportere. Men uansett er det morsomt å møte ordentlige lag som Viking og Start, som markerer seg også på tribunen.

Kampen var jo også morsom, bortsett fra at nervene til en stakkars aldrende tilskuer med diagnosen høyt blodtrykk satt langt utenpå trøya i den laaaange perioen mellom 2-1 og 3-1. Men laget har faktisk begynt å spille ballen framover rett som det er, og det gir muligheter for ... eh, forsvarerne våre til å score. Så skal det vel sies at den smukke fru Fortuna godblunket til oss denne gangen også. 

Den første av fire kamper mot de presumptivt beste lagene gikk altså noenlunde greit. Det står tre slike igjen før halvspilt serie, tre kamper som bortimot vil avgjøre om vi skal være med helt inn eller havne i et ingenmannsland rundt de nederste temmelig verdiløse kvalplassene. Hadde noen spurt meg etter Raufoss-kampen, ville jeg ha svart at vi var sjanseløse. Nå kjenner jeg faktisk at det bobler opp en forsiktig optimisme.

Men det er jo ikke første gangen.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f