Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Skeid 16.mai 2022 kl.18.00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 16 mai 22, 08:21

Ny kamp, og det blir mye folk. Nå har vi litt de samme forventningene på oss som Sulf hadde forrige helg, og Skeid må jo ta poeng en gang. Men, med høyt press og struktur definsivt bør vi bryte ned spillet deres, og da bør vi ta denne.


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 16 mai 22, 13:17

Egentlig ligger jo det meste til rette for et skikkelig magaplask i kveld. Men vi satser på en øl før kampen, heftig allsang og at toppscorer Ludde (!) får vist fram flikk-flakken sin minst en gang. Moro blir det lell ... i alle fall en stund.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 16 mai 22, 16:33

Uff ja.. som kanogvetalt skriver. Dette blir som kampen mot Sulf, bare omvendt. Og i følge rapportene har Skeid hatt mye stang ut mens Sulf hadde en del stang inn.

Satse på samme lag som sist? Eller blir det noen endringer? Alba inn for Begby?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 16 mai 22, 17:34

Sitter stuck på jobb i Hammerfest av alle steder. 20 grader, sol og fulle tribuner i Fredrikstad, her er det +3 og regn og har jeg flaks får jeg sett den siste halvtimen av kampen på brakka etter jobb.

Kampen har bananskall-potensial, helt klart. Skeid har tapt flere jevne kamper og for alt vi vet blir de tent av å spille foran et stort publikum. Det største oppmøtet på stadion på årevis, det ville bare være så altfor typisk om det ble en dårlig kamp. Skjønt det har vel vært noen av disse "mobiliseringskampene" som har blit veldig hyggelige sett med rødhvite øyne også.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 16 mai 22, 18:59

En OK omgang fra oss. Vi styrer det meste av spillet og har god kontroll bakover men slipper oss unødvendig ned etter målet. På slutten av omgangen er det rene gå-fotballen. Hadde ikke vært noe å si på om vi hadde fått et mål til. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 16 mai 22, 20:47

Som første lag i år slår vi Skeid med mer enn ett mål Cool Må vel sies å være en grei prestasjon totalt sett. 

I den halvtimen jeg rakk å se fikk jeg imidlertid hjertet i halsen ved en anledning, og nok en gang etter min kjepphest - for stor avstand mellom første- og andreforsvarer når motstander angriper fra kant, med resultat at en med god innleggsfot får god tid til å sikte. Det ble farlig.

Men altså, mye folk, tre poeng, og klatring på tabellen. Det er man jo naturligvis fornøyd med.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 16 mai 22, 20:53

Fornøyd med resultatet og fornøyd med at vi slipper til lite sjanser i mot, men det var da veldig mye gåfotball utpå der... også i andre omgang. Grei prestasjon er vel dekkende nok. Ikke noe mer enn det egentlig.

Men bra å ikke ta ut for mye krefter. Vi har kamp allerede til onsdag og så til lørdag igjen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sørsia

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 22
Innlegg: 272

Lagt til: 18 mai 22, 05:04

Fullt ståfelt, fantastisk stemning og tre poeng i sekken. Gøy var det!

2-0 mot bunnlaget er kanskje ikke noe å skryte av, men Skeid er nok bedre enn resultatene tilsier. De har hatt mye uflaks, men på mandag var FFK det beste laget. Bare synd man ikke fikk vært litt mer effektive.

Råde neste og så Brann. Kjøret går!

---------------------------

Tribunekultur



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340