Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK -Brattvåg 22.09.2019

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 22 sep 19, 16:33

Begynner å bli litt lei av Blink som bare vinner og vinner. Overbevisende også med 4-0 over Arendal. Men ikke så mye annet å gjøre for oss enn å gå ut og vinne selv

Dagens lag

Jenssen

Åsheim Aukland Borgersen Begby

Nieves Hagen Hagen Drage

Nilsen Kjelsrud

Som forventet over hele linja egentlig. Men vi skal slå Brattvåg

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 sep 19, 17:14

Et feilaktig annullert mål (?) fulgt opp av forferdelig forsvarsspill og 1-0 til Brattvåg. God natt.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 sep 19, 17:17

Det må være lov å si at det er tungt om dagen. Jeg håper vi kommer i "avdeling øst" neste sesong


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 sep 19, 17:52

Like ræva forsvarsspill og passiv keeper på 0-2 som 0-1. Forferdelig å se på. 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 22 sep 19, 17:58

Har ikke ord

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 sep 19, 18:12
Endret: 22 sep 19, 18:12
Endret av: Holters

... og Bummen bytter spiss mot spiss og satser på det trygge fremfor å gå litt offensivt til verks.

Edit; Og Alba scorer med en gang :D

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 22 sep 19, 18:14

Prosjektet til Heier og Høgmo er steindødt. Jeg har ingen tro på dette her. Vi står på stedet hvil i forhold til i fjor. 

Riv hele stadion. Bygg den jævla blå dildoen til Røkke og la FFK bli noe man mimrer om. Jeg orker ikke mer. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 sep 19, 18:16

Vi har jo prøvd "alt" og det eneste jeg ser at mangler er "Åndenes makt" på TvNorge 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 sep 19, 18:25

Ting snur fort i fotball. Helt evneveike i første omgang, men snur kampen på 11 minutter i andre. 

Fortsett å kjøre på nå - ikke legg oss som så mange ganger før. 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 22 sep 19, 18:42

Rici Alba er jo flere klasser bedre enn resten ute på her. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 sep 19, 19:06

Takk Alba da klarte vi utrolig nok å snu denne kampen. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 22 sep 19, 19:57

Det her var jo bortekampen på nytt, bare med omvendt resultat. Ligge under 2-0 til pause og vinne 3-2 er bare helt nydelig og man skal ikke se glemme den moralboosten man får av en slik seier. Det kan bli veldig avgjørende til slutt.

Forferdelig første omgang av FFK, med total hjerneblødning i forsvar på de to baklengsmålene og det hele toppes med at Begby blir skadet og vi må bytte tidlig. Skal vel heller ikke glemme at Nilsen ble avvinket for offside alene med keeper etter et minutt av kampen. Det så helt feil ut både på stadion og når jeg ser reprisen i etterkant.

Barkarson som kom inn for Begby virket veldig nervøs i første omgang, noe som kanskje ikke var så rart slik resten av laget spilte, men i andre omgang stod han fram som en god spiller vi kan få veldig nytte av resten av sesongen. Bra fart, gode innlegg og grei kontroll bakover. Alt i alt et positivt inntrykk fra ham

En annen som ga et positivt inntrykk er Alba. Mange rynket på nesen da Nilsen ble byttet ut til fordel for Alba og ville heller ha alle tre ute på banen samtidig. Ble jo ikke så halvgærli det. Også scorer Kjelsrud sitt sjette mål på syv kamper (og det inkluderer en kamp hvor han nesten ikke klarte å se). 

Vi henger fortsatt med og den fete dama har ikke sunget enda.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 sep 19, 21:09

Alba var positiv. Klart en mann med god fotballforståelse. Det inspillet han hadde til Kjeldsrud var av stor klasse, selv om det ikke ble mål ut av det. 

Godt med bred stall med tanke på alle skader/karantene.... savnet av Stray Molde og Mats Nilsen var klart tilstede og personlig tror jeg ikke at Brattvåg hadde putta de to målene, samtidig som offsiden til Tim N i begynnelsen av kampen var meget tvilsom.

Kudos også til Borgersen og Åsheim som gjorde en bra kamp !


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 22 sep 19, 21:30

Det var ubesluttsomt forsvarsspill som førte til baklengsmålene, og før pause var også angrepsspillet helt borte vekk med unntak av det annullerte målet og en del hjørnespark.

Denne kampen minnet egentlig ganske mye om Byåsen hjemme, bortsett fra at Brattvåg faktisk slumset inn et par mål og at denne gangen scoret FFK på sjansene sine etter pause. Ikke alle, selvsagt, men mange nok.

Det som er sikkert, er at å sove fra start på denne måten ikke vil holde i noen av de gjenstående kampene. Kommer vi bakpå mot Hødd, Stjørdals-Blink eller Kvik Halden er motbakken mye brattere enn mot Brattvåg som tross alt er en nedrykkskandidat.

Ellers var det som forventet ikke mye hejlp fra Vidar, og skuffende nok var Arendal helt sjanseløse mot Blink. Status quo poengmessig er dårlig nytt for oss. Men programmet Blink har igjen er ikke kjempeenkelt. Foruten kampen mot oss skal de også møte Levanger og Egersund borte.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 22 sep 19, 21:48

Hva er det med dette laget og kun prestere i en omgang. Bunnivået vårt er ekstremt dypt. Og så snur vi hele dritten på 11minutter. Vi burde jo feia over dette laget. 

Jeg har ikke noe tro på dette her. Men signer Ricki på en lang kontrakt. Tror han kan bli enorm. Virker som han har hele pakka. I tillegg synes jeg Åsheim og Kjelsrud var bra. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 22 sep 19, 21:49

Jeg tenker at det er flott at vi kom tilbake men Brattvåg er et ræva lag og se hva det har gjort de siste kampene. Spiller vi en så dårlig 1. omgang på Høddevoll neste uke taper vi kampen stort. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 22 sep 19, 21:54

Heldigvis har vi unngått det bunnivået mot god motstand. Alle tapene vi har er med ett mål. Men hadde vi unngått bunnivået også mot svakere motstand ville vi hatt minimum 7 poeng mer enn vi har ...

  • Seier mot Vidar hjemme (havnet bakpå, rundspilte dem så i 20 minutter)
  • Seier mot Brattvåg borte (slurvete forsvarsspill ved flere anledninger i tillegg til stor sjansesløsing)
  • Seier mot Byåsen hjemme.(en ræva 1. omgang, aldri om Byåsen hadde klart å holde buret rent i 90 minutter om vi hadde hatt samme trøkk fra start som vi hadde etter pause)
Så jeg frykter egentlig ikke at vi skal levere like dårlig mot Hødd som vi gjorde før pause i dag. Men jeg er usikker på om vi er gode nok akkurat nå til å slå dem om de har en maksdag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 23 sep 19, 09:12

Forstår ikke dette med at vi var så dårlige i 1. omg, og så gode i 2. omg. Synes det spillemessig, og sjansemessig, var ganske likt.

Vi førte spillet hele kampen. Brattvåg spilte seg ikke til sjanser før i slutten av 2. omg. Deres mål kom som en følge av at de var tøffere i boksen. Våre mål kom etter store forsvarstabber (i alle fall de 2 første). Det virket som om flere spillere fikk beskjed om å ta ansvar på dødball imot i 2. omgang, og at ikke alt ble overlatt til en ung, lett, og relativt fersk forsvarsfirer.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 23 sep 19, 09:44

Synes det var flere forskjeller på de to omgangene.

  • Våre spillere var mer aggressive framover. Forsvarstabber kommer gjerne som følge av at man er presset, og vi presset dem hardere.
  • Det meste var litt skarpere - dermed ble også sjansene vi skapte etter pause større. De største sjansene før pause var skudd fra vanskelige posisjoner. Etter pause kunne vi fort scoret tre mål til.
  • Det siste punktet du nevner er helt riktig, men det vil jeg også si var en ganske vesentlig forskjell, som gjorde at vi  kunne fortsette å kjøre på etter 3-2 i stedet for å bli usikre og defensive i tankegangen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 25 sep 19, 15:06

Så lenge vi vinner ,er jeg fornøyd. ihvertfall sånn situasjonen var med alle skader osv. Jeg har mentalt innstillt meg på at det ikke blir noe opprykk i år heller,men jeg vil nok klage og banne endel når det er endelig avgjort. Så går det noen uker,så begynner en å se frem til neste sesong. DA er det opprykk som gjelder :-) Er vel ikke bare meg som har det sånn ?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f