Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Stjørdals / Blink, torsdag 16. mai kl 1800

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 16 mai 19, 16:07

Bare timer igjen til kampstart mot serieleder Stjørdals Blink, et lag som så langt er ubeseiret og med en målforskjell på 15-2!! Dette blir ikke lett og personlig har jeg nok trønderne som klare favoritter.

Noen forandringer blir det nok siden forrige kamp for oss ettersom det rapporteres om at Marius Hagen blir flyttet ned på høyreback for en skadet Åsheim. Syns det er bekymringsverdig at vi ikke har noe klart alternativ på den plassen.

Veteli blir da sentralt, noe som igjen åpner opp for Solberg på en av kantene. Håper han prioriteres foran Nieves på en slik plass.

Spennende blir det i dag, men noen god følelse har jeg ikke.

Men godt og varmt blir det nok der nede.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 648

Lagt til: 16 mai 19, 22:13

Varmt og godt var det, og jammen ble det seier også. Kampen var ikke veldig velspillt og tempo syns jeg var litt skuffende. Jeg hadde trodd at FFK skulle kanskje ta de litt på tempo men det gjorde de ikke. Spennende var det, og heldigvis ble det hjemmeseier til slutt.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 16 mai 19, 22:22

Er egentlig ganske godt fornøyd jeg, motstander tatt i betraktning

Var absolutt ingen velspilt kamp, men vi slipper ikke Blink til mange sjanser. Har vel egentlig ganske grei kontroll bortsett fra den enorme sjansen ganske tidlig og det må man være fornøyd med. Vi skaper også greit med store sjanser selv og spesielt den til A. Hagen tidlig i andre skal jo sitte.

Litt for mye balltap sentralt i banen, der spesielt Molde utpeker seg negativt. Han har et par forferdelige balltap i bakerste ledd når han blir satt under press, men heldigvis uten at noe kom ut av det. Men har sett det samme fra han før også, så der har han noe å jobbe med.

Likte det jeg så av M. Hagen på back. Funka i hvert fall bra i dag.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 18 mai 19, 01:04

Sterk prestasjon, til tross for mange feilpasninger.... synes det begynner å ligne på et opprykkslag..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 19 mai 19, 20:09

Med unntak av en dau periode midtveis i 2. omgang synes jeg det var en kamp med bra trøkk fra oss. Stjørdals-Blink viste i perioder at de hører hjemme høyt på tabellen, når vi ga dem plass gikk det relativt hurtig og de var slett ikke ufarlige i første omgang. JEg synes likevel vi var bedre kampen sett under ett.

For øvrig smaker et sent seiersmål alltid godt.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 19 mai 19, 20:28

Dette var helt supert, se hvordan tabellen hadde sett ut med tap i denne kampen og hvilket press det har ført til. Vi spilte ikke noen toppkamp men vant likevel og dermed har vi "heng"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f