Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sesongen 2019

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 29 mar 19, 13:59

Har alltid trua,før sesongen starter. Nei det ser bra ut i år. Kanskje litt tynt bakover,som flere sier men spennende offensivt. Vi får bare håpe at vi klarer å spille ut motstanderne mere , og trenge igjennom oftere når motstanderne parkerer bussen. Det er nok en ting vi vil se ofte, lag som ligger bakpå og satser på kontringer.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 29 mar 19, 14:32

Utfordringen denne sesongen, som de foregående, er at vi må være relativit mye bedre enn de nste beste. Ganske enkelt fordi vi i mange av kampene møter større motstand. I Egersund og i Stjørdal, og sikkert ikke bare der, snakker de bare om kampene mot oss. Det er sesongens høydepunkter.

Disse 2 kampene vil også for mange av spillerne definere deres karriere. Kampene mot FFK som de kan fortelle om resten av livet. De vil gi alt, være så forberedt de kan være, og selge seg dyrt.

Avdelingsvinnerne i fjor slet ikke akkurat med dette.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 01 apr 19, 15:54

Da reiste Anas til Grorud og jeg håper virkelig at han får slippe skader og får vist seg fram på best mulig måte.


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 13 jun 19, 22:16

Getz og Leo Olsen forlater FFK, to forsvarsspillere som ikke har fått tillit og hvor den ene har vært mye skadet. Hvor vil folket at vi bør styrkes? I og med at Åsheim er mye skadet mener jeg vi må prioritere å få inn en klassespiller på høyreback. Men som også kan brukes som backup i midten bak ved skader/suspensjon. Økt konkurranse i forvarsleddet og Hagen frem som sentral midtbanespiller. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 13 jun 19, 23:19

Har ikke Heier sagt det ikke er penger til forsterkninger? Getz og Olsen har som nevnt ikke fått tillit og er to unge spillere som mest har spilt på FFK2. Kanskje man skal ta opp to fra Jr-lag slik at nevnte spillere erstattes?

Hvis penger likevel finnes ønsker jeg en "target man"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 13 jun 19, 23:47

En spiss som er mye bedre enn de vi har vil bli kostbart. Jeg tenker de vi har er bra nok, selv om de er for like til å være på banen samtidig. Å finne en bra høyreback burde være kurant. At vi har spilt med Hagen på høyreback har ikke vært bra. Han dekker store rom på midten, noe han andre Hagen ikke gjør. Tror dette har kostet oss noen poeng. 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 14 jun 19, 00:39

Opprinnelig postet av Sandaker

Hvor vil folket at vi bør styrkes?

Midtspiss - uten tvil.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 14 jun 19, 11:43

Jeg har sett i krystallkula. Komboen Nilsen/Drage/Begby kommer til å eksplodere utover i sesongen. Får vi igang den andre siden også, blir vi vanskelige å hanskes med. Synes det var fine tendenser mellom Love og Åsheim i den første kampen på stadion. Jeg går for en back/midtstopper. Benett i Wolves type spiller. 

 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 650

Lagt til: 14 jun 19, 23:38

Jeg trodde Drage har kontrakt kun til sommeren,men mulige de kan forlenge den ut sessongen. Ellers vil jeg vel helst forsterke forsvaret hvis mulig.  Kanskje også en hodesterk spiss,men det er vel og håpe på for mye. Det gikk noen rykter om at en gammel favoritt var på vei tilbake i sommer, men hvis kassa er tom blir vel det vanskelig.


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 16 jul 19, 12:24

Noen ønsker om nye spillere inn ila sommeren? Evt til vinteren – hva kan være realistisk?

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 16 jul 19, 12:55

I føge denne er det ikke penger til å forsterke

https://www.f-b.no/ffk/sport/joacim-heier/haper-folkekampen-skal-gi-rom-til-forsterkninger-i-sommer/s/5-59-1553448

Imidlertid kan det bli penger likvel hvis det kommer inn mange penger i forbindelse med kamp 11. august. 

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 16 jul 19, 15:28

Jeg kunne ønske meg at noen raidet Ranheim for gode spillere slik at de ble nødt til å hente tilbake utlånsspillerne sine fra Stjørdals-Blink Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 16 jul 19, 15:39

De spillerne komer tibake til Ranheim etter seongen og til neste år møter de Blink I Obos


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 22 jul 19, 21:57

Jocke har skrevet at vi burde prioritere en ny spiss og bruke alle tilgjengelige midler på han. Dermed kan vi ikke gjøre noe med at vi er tynne bak og heller løse problemer med skader og suspensasjoner med de spilerne vi har. Synes dere han har rett?

En annen sak er at han foreslår Henrik Kjelsrud Johansen som denne spissen. Etter hva jeg kan forstå ville det helt fantastisk hvis han kom, noe jeg ikke aner om er realistik. 

https://www.f-b.no/sport/fotball/ffk/joacim-jonsson-mener-ffk-bor-hente-ny-spiss/o/5-59-1556135


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 23 jul 19, 00:12

Vi har vel prøvd på Kjelsrud i omtrent hvert eneste overgangsvindu siden han forlot oss sist, så han virker ikke veldig interessert i å komme til oss. 

En Kjelsrud som er motivert til å spille for oss hadde jeg tatt i mot med åpne armer, men veldig usikker på om han hadde vært det.

Ser også at Høgmo har vært i Sverige for å snakke med Djurgaarden. Regner med at det samarbeidet det er snakk om er eventuelt lån av talentfulle svenske spillere som trenger spilletid. Det kan jo være en fin kortsiktig løsning, men aller helst burde vi jo utvikle spillere selv.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 23 jul 19, 10:55

Jeg ville hatt my mer tro på laget hvis vi hadde hatt en "svær jækel" på topp som gjorde oss mye mer farlige på dødballer,


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 24 jul 19, 13:30

Ny spiller i dag klokken 1500. Ettersom dem har kalt inn til pressekonferanse regner jeg med det er en relativt stor fisk. Blir ikke presekonferanse hvis det er en backup på backen dem signerer

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 24 jul 19, 14:04
Endret: 24 jul 19, 14:07
Endret av: Erikk

FB erfarer: Henrik Kjelsrud Johansen klar for FFK!

Hvis dette er rett er det helt fantastisk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 24 jul 19, 16:01

Steike. Det var ingen dårlig nyhet. Velkommen tilbake Kjelsrud!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 24 jul 19, 16:48

Flott, men er det dette vi trenger?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340