Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Nybergsund - FFK Lørdag 05.10.2018 kl 16

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 05 okt 18, 22:29

Etter tre skuffende resultater og meget skuffende spill de siste to kampene er det på tide å snu kjerringa mot et av bunnlagene i divisjonen. Det burde jo være en enkel oppgave i og med at Nybergsund ikke har vunnet siden 14 juli, men vi har ikke vunnet i Trysil på de tre kampene vi har spilt der oppe. To uavgjort og et tap er fasiten.

I tillegg sliter vi brått med en del skader. Hverken Begby eller Sellin rakk kampen og Mattila og Lekaj er ferdig for sesongen.

Det store spørsmålstegnet blir hvem av Chaib og Farah som starter på kanten. Personlig håper jeg på Chaib.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 06 okt 18, 15:08

Hvis Begby/Sellin var tvilsomme så er jeg glad for at man ikke tar sjansen på å bruke dem nå. På papiret er vel dette den enkleste av de fire gjenstående kampene i serien, og i tillegg er det jo stor sjanse for at det blir kvalik-kamper også etterhvert.

Men jeg håper virkelig at de er tilbake snarest mulig. Aalbu sin form har vært nedadgående og tiden var moden for Sellin fra start igjen. Med både Lekaj og Sellin ute har vi langt mindre bredde offensivt.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 okt 18, 17:02

Første omgang er grei ... i noen perioder gode kombinasjoner, men forstår ikke alle støttepasningene.. blir jo alt for lite tempo fremover og dette mot et meget svakt Nybergsund. Vi virker solide bakover ... Vetili gjør som vanelig en kjempejobb og morsomt med to mål fra finnen..

 

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 06 okt 18, 17:02

Bra førsteomgang. Ikke vår beste, men bedre enn mot Fram og mye bedre enn mot Elverum. (På Raufoss var jo førsteomgangen egentig ikke så verst, og med tanke på motstanden strengt tatt en bedre prestasjon enn dagens førsteomgang).

Mitt håp er at vi går ut i hundre og prøver å få 3-0 tidlig.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 06 okt 18, 18:40

Gikk glipp av mye av 2. omgang, men det virker av det jeg leste at vi hadde god kontroll og at seieren ikke var truet? I så fall, flott! 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 06 okt 18, 19:32

Andre omgang var vel egentlig ganske kjedelig, men vi full kontroll så det får være greit nok. Burde hatt et mål i andre også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 07 okt 18, 00:33

Utmerket grep fra Høgmo å flytte Aalbu ned på kant og kjøre Veteli fram. Hvis motstander hadde forberedt seg på å markere ut oppspillspunktet Aalbu, så kollapset den strategi fra start. I stedet fikk de en sterk Veteli som de ikke visste hvordan de skulle demme opp for. De regnet det ut i pausen men da var det for sent å innhente det tapte. 

2. omgang var ikke kjedelig, den var beroligende. Laughing

Tre kamper gjenstår og alle muligheter er åpne. FFK har to overkommelige hjemmekamper og Grorud borte. Raufoss har akkurat nå fire kamper igjen og må sansynligvis vinne alle for å sikre direkte opprykk. Det kan de nok klare, men de har ennå ikke tre strake seire på denne siden av sommerferien. De bør nok løfte seg skal de holde unna.  


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 okt 18, 01:13

Veldig flott at vi vant den vanskelige bortekampen mot Nybergsund.  Vi har hatt en skikkelig kolaps og "som vanlig" en masse skadde spillere i tillegg. Jeg hadde ikke trodd vi skulle vinne i dag, men er veldig fornøyd med at vi gjorde det


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 07 okt 18, 16:26

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Raufoss har akkurat nå fire kamper igjen og må sansynligvis vinne alle for å sikre direkte opprykk. 

Raufoss vinner uansett ligaen med tre seiere og én u. To på papiret enkle hjemmekamper + to potensielle bananskall i Odd två og Bærum borte. Sannsynligvis klarer de seg med mindre også. At FFK skal gå hen å vinne tre på rad er ingen selvfølge...


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 07 okt 18, 19:14

Har troa på at Bærum hjemme tar seieren mot Raufoss. Men er ikke like sikker på at vi tar 3 seiere på rad fremover.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 08 okt 18, 00:32

Opprinnelig postet av Vedahl

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Raufoss har akkurat nå fire kamper igjen og må sansynligvis vinne alle for å sikre direkte opprykk. 

Raufoss vinner uansett ligaen med tre seiere og én u. To på papiret enkle hjemmekamper + to potensielle bananskall i Odd två og Bærum borte. Sannsynligvis klarer de seg med mindre også. At FFK skal gå hen å vinne tre på rad er ingen selvfølge...

Mener heller ikke å si at det er en selvfølge at FFK henter hjem de siste 9 poengene. Bare at det er fullt mulig. Moss har slått Grorud borte i år, det kan FFK også klare på en god dag. Og det er vel den vanskeligste kampen som gjenstår. 

Etter dagens overkjøring av Hønefoss er det klart nok at Raufoss vil ha målforskjellen på sin side, og da tåler de en uavgjort. Og det er heller ikke fordi jeg tror Raufoss vil snuble. Men de skal klare de fire siste uten tap og med maks én uavgjort, hvis FFK gjør sin jobb. 

Jeg tror både FFK og Raufoss henter hjem de siste poengene, og at FFK rykker opp via kvalik. 


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 okt 18, 23:39

Ser at Raufoss har to bortekamper og 1 hjemme, mens vi har 2 hjemmekamper og 1 borte. Raufoss har tatt betydelig mindre poeng på bortebane enn de har på hjemmebane, og vi har noe uvanlig tatt flere poeng borte enn hjjemme. Hadde kanskje vært bedre om vi hadde hatt 2 bortekamper også. 

Jeg har trua på at vi tar 7 poeng på de 3 siste. Er ganske sikker på at vi tar stabæk, men jeg er mer usikker på hvilke av de to andre vi ryker på. Trur faktisk det fort kan ende med at vi tar Grorud og uavgjort mot alta i en kamp som blir avgjørende om vi tar 1 eller 2 plass. Blir nok nerver helt til siste kamp i år også.

Personlig trur jeg at det blir kvalik i år også. Får bare håpe at vi møter et lag som ikke har mange raske spillere. Hvis vi klarer første hinder så kan det fort ende opp med en reprise fra ifjor der vi møter Notodden. Jeg håper heller på Florø. Etter det jeg kan huske så tok Notodden oss på fart ifjor, og vi ser ikke ut til takle slike lag.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f