Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Asker - Fredrikstad: 15.07.2018 kl 1400

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 15 jul 18, 10:56

Noen som har tro på seier i dag da? Allerede kl 1400 sparkes det i gang på Føyka kunstgress (Høres vel egentlig ut som det er et sted på nordvestlandet?) slik at man skal rekke VM-finalen også.

Ser to usikkerhetsmomenter i forhold til lagoppstillingen i dag. Venstrekanten, der Åsheim startet sist i stedet for Farah og spissmakkeren til Nilsen.

Ved siden av Nilsen regner jeg med Falk Larsen tar plass ettersom Chaib er skadet. Ellers hadde dette vært en fin mulighet for ham. Ikke så mange andre reelle alternativer fra start. Har selvfølgelig Armstrong, men når han så vidt har vært i kamptroppen så langt er det vel heller tvilsomt.

På venstrekanten er jeg mer usikker. Farah har en X-faktor man liker å se, men har vært mindre god etter sist skade. Tror derfor man safer med Åsheim. Der vet man noenlunde hva man får.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 15 jul 18, 14:03

Hurra: Tor Hammerø i kommentatorbua... men han har lært seg uttalen av Begby i det minste

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 15 jul 18, 15:01
Endret: 15 jul 18, 15:02
Endret av: hasse33

Savner Selin, Leko og Vetili...  Synes siste del av første omgang var bra...Rocky virker meget frisk.....Hammarø er ikke noe annet enn en tragedie som kommentator!!!!!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 15 jul 18, 15:04

Savner egentlig ikke Leko. Borgersen har ikke stått noe særlig tilbake for ham. Når da Sellin sin erstatter også scorer så synes jeg egentlig det bare viser bredden i stallen. Utrolig deilig å se gleden Falk Larsen viser ved scoringa

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 15 jul 18, 20:42

Opprinnelig postet av Rey

Savner egentlig ikke Leko. Borgersen har ikke stått noe særlig tilbake for han.

Hæ?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 15 jul 18, 21:25

Det ble skrevet i pausa og vi hadde jo ikke akkurat sluppet til voldsomt med sjanser fram til det... ei heller i de andre kampene han har spilt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 16 jul 18, 06:24

Opprinnelig postet av Rey

Noen som har tro på seier i dag da? 

Jeg hadde tro på uavgjort. Asker har vært gode hjemme i år, og FFK hadde viktige spillere ute med skader og kort. Kanskje den viktigste spiller i alle ledd, Leko i forsvar, Veeteli på midten og Sellin på topp. Egentlig ingen stor overraskelse at det går litt tungt da. Tror det kommer seg igjen. 

Men kanskje ville det være klokt å se etter en forsterkning til forsvaret også, for tilfellet skader fortsetter å svekke spillerstallen? Med Aalbu på plass blir angrepet mer robust, og midtbanen ser ut til å klare seg fint. Men i bakerste rekke blir det vel litt lett om man skal basere seg på at en 18-åring skal holde i ankeret i kamp etter kamp? 

Alltid surt med tap, men dette var ingen krise. Raufoss er gode, men de har neppe avgitt sine siste poeng for sesongen de heller. Her er alle muligheter inntakt når høstsesongen tar fatt. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 16 jul 18, 12:32

Føler vel ikke at stopperplassen er noe som bør forsterkes i og med at vi har Viitikko i tillegg til Borgersen i bakhånd. Både han og Leko skal jo være tilbake etter ferien.

Den plassen jeg føler vi har mest å hente på er venstrekant. Anas startet bra på den kanten, men etter siste skade har han vært usynlig. Veteli er også veldig skadeutsatt og Åsheim har ikke funka spesielt bra der.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 18 jul 18, 09:58

Opprinnelig postet av Rey

Føler vel ikke at stopperplassen er noe som bør forsterkes i og med at vi har Viitikko i tillegg til Borgersen i bakhånd. Både han og Leko skal jo være tilbake etter ferien.

Den plassen jeg føler vi har mest å hente på er venstrekant. Anas startet bra på den kanten, men etter siste skade har han vært usynlig. Veteli er også veldig skadeutsatt og Åsheim har ikke funka spesielt bra der.

Da tenker jeg vel heller at en venstre back hadde vært interessant for å doble på kant, Ludvig har jo utfordringer på backrollen. Ludvig kan jo fint spille kant, mer kreativ offensivt. Tror Åsheim fungerer best sentralt, men trenger spilletid for å spille på seg litt selvtillit. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f