Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Elverum - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 09 jun 18, 15:09

En time igjen til kampstart. Har egentlig vært veldig stille og rolig før denne kampen. Tror det er først i dag jeg har sett noen artikkel om den?

Spent på hvordan vi kommer til å angripe denne kampen. Regner med samme lag som sist. Syns det funket bra i førsteomgang og håper de har lært av andreomgang.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 09 jun 18, 15:36

Litt overrasket over lagoppstillingen i dag:

Håvar G. Jenssen

Filip Westgaard, Mads Nielsen, Mislav Leko, Ludvig Begby

Håvard Åsheim, Eirik Mæland, Thomas Rekdal, Joona Veteli

Rocky Lekaj, Tim Nilsen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 09 jun 18, 15:38

Spent på hva slags rolle Åsheim er tiltenkt i denne elleveren. For øvrig veldig kult at han har klart å spille seg inn på laget. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 09 jun 18, 16:54

Hva skjer? Ble vi så skremt av hvor mye det kostet å presse hardt mot Raufoss at vi knapt tør å løpe i dag? Dette var en utrolig slapp 1. omgang. Syltynt av alle 10 utespillerne. Et par gode redninger av Jenssen, så han får godkjent. Resten må ta seg en kald dusj i pausen, for dette holder ikke.

Hvordan Mads Nielsen kunne bli så til de grader knust i hodeduellen på Elverums mål skjønner jeg ikke.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 09 jun 18, 16:57

Begredelig. Ingenting fungerer. Vi blir overkjørt av et nesten nykomponert lag. Høgmos forsøk på å Være taktiker Ser latterlig ut.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 09 jun 18, 17:06

Opprinnelig postet av Sandaker

Vi blir overkjørt av et nesten nykomponert lag. 

Stemmer det? 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 09 jun 18, 17:07

Jeg skrev følgende på en norsk supporterside for et engelsk lag for et par dager siden:

Hjemme i Norge holder jeg med Fredrikstad og vi har hatt stor suksess i mange år på rad. Årsaken til dette er at vi sparker treneren og bytter ut halve laget to ganger pr år. Vi aner ikke hvorfor spillere som har hatt suksess i andre klubber underpresterer kraftig, men mirakuløst nok presterer fra dag en i neste klubb de havner i. Spillere som kommer får nesten ikke sjangs til å vise seg fram før de blir beskrevet som feilkjøp. Så sent som i går var det bilde av en engelsk spiller som var et av de mange feilkjøpene forrige sesong, nå har han stor suksess i Sverige. Denne sesongen er Høgmo trener og vi er helt oppe på en femte plass i tredje divisjon.




Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 09 jun 18, 17:22

1-1, og jeg synes vi har løftet oss en del spillemessig også. Bra!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 09 jun 18, 17:31

Hvor mange ganger har  Veteli blitt felt?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 09 jun 18, 17:44

Der tok direkteoverføringen kvelden. Heteslag i laptopen?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 09 jun 18, 18:00

Savner Brevik jeg... Da fikk vi ihvertfall greie på hva som skjedde. F-B har livedekning men den rapporterer jo bare vært femte minutt...

 

Men ser ut til å slutte med 1-1. Det bør vi si oss fornøyd med etter det jeg så av kampen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 09 jun 18, 18:01

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvor mange ganger har  Veteli blitt felt?

20, kanskje? 15 på Lekaj. Og en god del ellers på banen også.

Meget stygt spill. Trolig styggest så langt av de laga vi har møtt.

Utrolig spesielt at dommer tillater etterslenger på overganger. Har jeg vel aldri sett før.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 09 jun 18, 18:02

I følge Nettavsiden er kampen over med 1-1 jeg får ikke noen bedre kontakt. Uansett vil jeg si at det er godt gjort å komme tilbake etter den jævlige første omgangen og få uavgjort borte mot et av de aller beste lagene i avdelingen.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 09 jun 18, 18:02

Opprinnelig postet av Rey

Men ser ut til å slutte med 1-1. Det bør vi si oss fornøyd med etter det jeg så av kampen

Vi dominerer voldsomt i andre omgang, og skal vel strengt tatt vinne kampen etter å ha vunnet "kampen om kampen".

Men i dag har vi hjelpesløst dårlige avslutninger. Fra både spisser og midtbane.

---A---


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 09 jun 18, 18:12

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Sandaker

Vi blir overkjørt av et nesten nykomponert lag. 

Stemmer det? 

Ja det stemmer vel sånn noenlunde. 15 spillere ut og 12 inn før sesongen. 

Vi hever oss i andre. Men er hjelpesløse på siste tredjedel. At ikke Rocky ble byttet ut før var merkelig. 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 09 jun 18, 18:16

1-1 mot de to lagene jeg tror vi kommer til å kjempe mot hele sesongen er godkjent, men ikke noe å sprette den fine flaska for.

Nybergsund hjemme og Stabæk 2 borte er kamper vi må vinne om vi skal henge med i toppen, og så kommer en ny toppkamp mot Grorud 1. juli. Etter det gjenstår et bananskall oppe i Alta før serien er halvspilt. Er vi på topp eller nærmere enn tre poeng etter halvspilt så har jeg god tro på opprykk.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 10 jun 18, 00:06

9 kamper spilt og fortsatt bare ett tap. Det er alltids noe å glede seg over der. 

Uavgjort på bortebane mot laget som topper tabellen bør som utgangspunkt anses godkjent. 

Likevel er det ikke helt tilfredsstillende at så mange kamper ender uavgjort, når spillet tilsier at seier er klart innen rekkevidde. 

Høgmo har helt klart oppnådd mye med å forbedre laget defensivt. Og det er helt klart riktig ende å begynne. Så får vi bare håpe at et tilsvarende kvalitetsløft i den offensive ende kan komme i løpet av sesongen. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f