Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hønefoss - Fredrikstad 16 mai kl 1800

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 16 mai 18, 15:59

Etter nok en optimistisk og seriestart føler jeg vel at entusiasmen har falt litt i takt med mangel på mål og angrepsspill som ikke sitter.

I dag møter vi nok en gang en bunnlag og vi må nesten forlange seier her for ikke å bli hektet av i opprykkskampen. Ikke at denne kampen i seg selv avgjør det, men uten full pott i dag blir nok stemningen heller laber i byen. Et tap mot et bunnlag vil nok også gjøre noe med stemningen innad i gruppen.

Håper på seier i dag, men er ganske tvilende egentlig. Håper jeg tar feil

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 mai 18, 16:13

Jeg har store problmer med å se hvordan vi kan vinne dagens kamp. Spillet vi har vist de to siste seriekampene har vært så svakt at jeg nesten ikke tror det jeg ser. Kanskje dette er kampen mellom de to største skuffelsene i fotballnorge hvis man ser de siste 5-10 årene? Det eneste argumentet jeg ser som går vår vei er at Hønefoss har vært helt katatrofale i serieåpningen også,null poeng på 4 kamper sier jo sitt. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 16 mai 18, 17:42

Startoppstillingen er klar:

Jenssen

Westgaard - Nielsen - Leko - Begby

Lekaj - Veteli - Mæland - Farah

Sellin - Nilsen

Fint med Veteli og Farah tilbake. Spent på hva Nilsen kan gjøre med angrepsspillet også

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 16 mai 18, 18:17
Endret: 16 mai 18, 18:51
Endret av: Rey

Deilig med 1-0 etter 10 minutter. Fint å se at vi har en spiss som klarer å sette ballen mellom stengene.

EDIT: Og der burde det vært 2-0, men dessverre bommer Sellin på det åpne målet

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 mai 18, 18:56

Vi har skapt noen bra muligheter, men synes også at HBK kom til noen litt vel store sjanser de siste minuttene før pause ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 16 mai 18, 19:53

Det her stinker midt på tabellen. Svakt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 mai 18, 19:56

Svarte altså. FFK, de hjelpeløses hjelper og bare sånn halvveis Robin Hood. Vi gir til de fattige, og tar ikke all verdens fra de rike heller.

Dette ble ikke U fordi Hønefoss var så forferdelig gode, men fordi FFK leverte en dårlig kamp. Denne 2. omgangen var bare piss. Pasninger på måfå, stadige glipper i defensiv posisjonering, og bare dårlige pasninger og mottak gjør at HBK ikke kommer til flere store sjanser.

Neste kamp er mot Odd 2, det blir vel sånn noenlunde bingo hvorvidt det laget er bra eller dårlig.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 mai 18, 22:27

Ny kamp og ny skuffelse, vi roter bort 1-0 mot laget som har tapt alle kampenene fram til de møtte oss. Eller er det feil å kalle dette en skuffelse? Jeg ville fått sjokk hvis vi hadde vunnet og da kan man vel ikke si at det er en skuffelse at vi ikke vinner? Vi snakker om opprykk og ligger 2 poeng over nedrykk. Vi spiller helt ræva og snakker likevel om opprykk, hvorfor gjør vi det? Vi har store målsettinger og store ord forann hver sesong, men det går alltid MYE dårligere. Når hadde vi sist en sesong hvor vi klarte målsettingene? For noen år siden klarte vi kvalikk fra Obos (vi røk mot Mjøndalen), sett i dag er jo det et resultat vi bare kan drømme om, men var vi fornøyde den gangen? Vi har det høyeste budsjettet og det beste laget på papiret sier ofte Jocke og andre. Jeg skal ikke påstå at de tar feil, men hjelper det at han og mange andre gjentar dette gang etter gang? Hver kamp har vi kniven på strupen og bi MÅ vinne for å ikke ble hektet av, spiller vi dermed bedre?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 16 mai 18, 22:50

På den andre siden ligger vi bare to poeng fra andre plassen ;-) 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 mai 18, 22:20

Skal ikke henge ut noen spesielt, det er helelaget som leverer dårlig her. Både Mjølner og HBK burde være seiere.

det sagt, neste kamp burde Aasheim få spille høyreback. Filip er forsåvidt god han, men har ikke fungert godt nok til nå. Ham burde prioriteres på midtbanen da han er bedre når han har spillere på utsiden av seg som kan hjelpe til å forsvare. Han har sluppet spillere til for lett i en mot en. Ellers burde Selin og Rocky få starte en kamp på benken Iom at de ikke leverer godt nok.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 18 mai 18, 23:06

Hvordan er egentlig skadesituasjonen til Åsheim? Han var jo ikke spilleklar til denne kampen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 18 mai 18, 23:57

Opprinnelig postet av Rey

Det her stinker midt på tabellen. Svakt

Ser sånn ut enn så lenge. Men det er lenge igjen av sesongen, og så langt er tabellen veldig jevn. To poeng ned til nedrykk, ett poeng opp til annenplassen. 

Jeg har stor tro på Høgmo, og hans evne til å innfri målsetningen om å få FFK til Eliteserien på tre år. Men jeg har ingen tro på at Høgmo er en gudommelig magiker som tryller FFK bedre bare ved å være i klubben. Han må få lov til å gjøre en jobb med klubben og laget før vi kan forvente resultater av nevnte jobb. Det kommer, det er jeg overbevist om. 

Raufoss har startet godt, og det er helt sikkert ikke tilfeldig, men jeg tviler sterkt på at de holder stilen hele sesongen. De vil også også oppleve motgang, og da først ser vi hvor sterke de egentlig er. Som sagt, det er langt igjen. 


Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06
Innlegg: 88

Lagt til: 21 mai 18, 12:08

Hvor er det uttalt eller vedtatt at FFKs ambisjon er spill i ES i løpet av tre år? Vil det i tilfelle si at FFK skal spille i ES i 2021?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 21 mai 18, 20:53

Er nok virksomhetsplanen det refereres til da. Men målet er "kun" å spille kvalifisering til eliteserien i 2020.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 22 mai 18, 00:23

Opprinnelig postet av Sarpingen

Hvor er det uttalt eller vedtatt at FFKs ambisjon er spill i ES i løpet av tre år? Vil det i tilfelle si at FFK skal spille i ES i 2021?

Jeg mener å huske Heier uttalte noe slikt på FFKs hjemmeside omkring ansettelsen av Høgmo. Det var min referanse. Rey er bedre informert. 

Selvsagt spiller FFK i Eliteserien i 2021 Cool



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f