Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad - Mjølner : Søndag 06.05 kl 14:00 - Møt opp på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 09 mai 18, 00:00

Opprinnelig postet av Sarpingen

Man rykker sannsynligvis opp med 18-4-4. Det vil si at man må ha 16-3-3 på de siste 22. Det er fullt mulig, og det er egentlig underordnet om man avgir poeng hjemme eller borte.

De fleste her forstår at ingenting er avgjort enda. 5 poeng er fullt mulig å ta igjen på innbyrdes oppgjør. Det som er mer bekymringsverdig er spillet vårt. Jeg klarer ikke å se at vi skal komme på 1 plass slik vi har spilt hittil i år. Asker hadde nok sjangser til å få en uavgjort mot oss. Mossekampen var ok, men ikke overbevisende. Bærum var ikke godt nok og Mjølner kampen sier seg selv at var ræva.

Jeg har desverre bare fått med meg Asker kampen. Der vekslet det litt i første omgang og var relativt spennende og moro. 2 omgang var dønn kjedelig. Hadde håpet at vi skulle spille mer offansiv og underholdende fotball.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 09 mai 18, 03:17

Tror det vil være riktig å ha litt tålmodighet med Høgmo, han har en stor jobb å gjøre i FFK og kan ikke endre alt over natten.

Uten å vite allverden om hvordan man bygger en prestasjonskultur kan jeg forestille meg at det er noe som tar litt tid, tross alt. 

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 09 mai 18, 09:21

At jeg mener at vi må innse at det ikke blir noen førsteplass er ikke det samme som å si at vi skal fortsette som kaosklubb. Jeg er helt enig i at vi må gi trenere mm tid og prøve å tenke anderledes. At man går ut i avisene med "hårete målsetninger" år etter år. Eller slik avisene skriver hver kamp hvor de intervjuer noen som sier vi skal vinne og forteller om bra treninger osv slik de gjorde med Håvar Jenssen før Mjønlerkampen- Alt dette bidrar til å skape forventinger og vi ser jo hvordan det går. 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340