Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Bærum - Fredrikstad: Lørdag 28.04 kl 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 27 apr 18, 17:14
Endret: 28 apr 18, 19:41
Endret av: Rey

Nok en bortekamp og denne gangen mot Bærum. Er det mange som skal innover? Dessverre blir det TV-kamp for min del, men kampen er såpass nære at det burde bli greit oppmøte likevel.

Bærum står med en seier og et tap, men ettersom seieren kom mot Moss så bør vi kanskje ikke lese så mye ut av den kampen. I tillegg vant de greit mot Drøbak/Frogn i cupen.

Vi har faktisk holdt nullen i tre tellende kamper på rad noe som har før til tre seire. Solid bakover med unntak av noen mentale glipper og greit framover. Hadde håpet på litt mer framover, men satser på at det kommer.

Leko er mest sannsynlig ute i kampen i morra og det samme er Farah. Veteli er helt sikkert ute. Inn for Leko kommer Viitikko til sin seriedebut. Hvem som tar plassen til Anas er for meg litt mer usikkert. Det mest nærliggende å tro er nok Åsheim, men også Oscar Lopez, Chaib  og Getz er mulige erstattere. Alternativt Falk Larsen ned på kant og Nilsen inn på topp.

Håper på tredje serieseier på rad i morra

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 28 apr 18, 09:10

Kan dette kalles en "hverdagskamp"? Jeg tenker slik siden vi spiller borte mot et bra lag hvor vi selv har skader på noen sentrale spillere. Veldig mange forventer 3 poeng og jeg er skikkelig spent på hvordan dette vil gå. Det blir mange kamper denne seongen vi absolutt bør vinne hvis vi skal ha noe håp om opprykk. Raufoss har spilt tre kamper vunnet alle og har 12-0 i målforskjell, de slo Elverum 4-0 hjemme og Nybergsund 5-0 borte, vi skal ikke ha noen enkel jobb hvis vi skal følge dem.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 28 apr 18, 11:26

Vi tåler nok å avgi noen poeng borte,  men det er ikke noe vits å begynne allerede. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 28 apr 18, 13:48

Godt sagt!

Imponerende start av Raufoss, det må sies. Vi skal ikke ta for gitt at en god sesong av FFK vil garantere opprykk.

Er litt spent på hvordan forsvaret vil fungere når Leko er ute - mot Moss ryddet han virkelig i stor stil. I 2. omgang var han vel først på hver eneste ball som kom inn i vår 16-meter.

Likevel, jeg tillater meg å ta med en optimistisk følelse når jeg setter meg i bilen for å kjøre de to milene ut til Sandvika for å se denne.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 28 apr 18, 16:03

Sukk... Skulle ikke tatt kampen på TV i dag... Tor Hammerø har fulgt etter oss ned til 2. divisjon. Var sikker på at vi var kvitt han som kommentator nå...

To endringer fra sist. Viitikko og Åsheim starter i steder for Leko og Farah

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 28 apr 18, 16:51

Forferdelig omgang. Bare griseflaks at vi ikke har slapp inn tidligere enn det vi gjorde. Bærum har hatt mange enorme sjanser. Svakt forsvarsspill på baklengsmålet også.

Framover har vi dessverre ingenting.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 apr 18, 16:58

Bra de første 20 minuttene, etter det feilpasninger, laber innsats osv.... Høgmo gir sikkert gode råd før de neste 45......


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 28 apr 18, 17:54

Skuffende at vi er mye dårligere enn Bærum totalt sett, flaks at vi likevel ikke taper. 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 apr 18, 18:01

Et ok resultat man kan leve med, men skremmende svak prestasjon.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 28 apr 18, 18:04
Endret: 28 apr 18, 18:06
Endret av: Rey

Resultatet kan man leve med, men prestasjonen er forferdelig. Skaper jo ingenting og det er dessverre litt sånn man har sett til tider i oppkjøringen også.

Men vi tar poeng og det er forsåvidt greit. Godt å høre at spillerne er forbanna. Håvard gjør også en bra kamp

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 28 apr 18, 19:07

Den førsteomgangen var virkelig rævva, og ikke i nærheten av det nivået vi må ha om det skal bli opprykk. FFK best i ti minutter for så å bli mer eller mindre overkjørt helt fram til Bærum tok ledelsen. Bærum best etter det også, fram til pause.

Har ikke lyst til å peke på enkeltspillere etter den førsteomgangen, for det var virkelig ingen som var bra. Offensivt var det dårlig tempo, defensivt var det slapt press på ballfører og dårlig posisjonering som ga Bærum mye spillerom både på kontringer og i etablert angrep.

2. omgang var OK defensivt, Bærum kom vel ikke til noen store sjanser etter pause. Men utenom utligningen skapte vi fint lite selv.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f