Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Notodden x 2

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 05 nov 17, 20:56

Noen som kjenner til hva Notodden står for? Om enkeltspillere, profiler etc? Ser at de har flere i stallen med erfaring TL og 1. divisjon, samt superettan i Sverige. De vant 17 av sine 26 kamper i Postnord, tapte direkte opprykk på målforskjell. Tror ikke vi skal inbille oss at dette blir en kosetur i parken. Men over 180 minutter skal vi vel være bedre.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 05 nov 17, 21:08

Kjenner ikke til hvem som spiller der, men de har ganske bra med ressurser og tok kvalikplassen ved å klatre på tabellen de siste rundene. Enig i at dette kan bli vanskelig.  

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 05 nov 17, 21:24

De har et høyere sponsorbudsjett enn oss, så det er klart at dette er et lag med ressurser.

De har en del spillere med erfaring fra både førstedivisjon og eliteserien. Mest kjente er kanskje Erik Midtgarden? Hadde 24 kamper for Mjøndalen i eliteserien for to år siden og 31 for dem i fjor. I tillegg har han spilt for både Odd og Hønefoss i eliteserien. Blir absolutt ikke lett

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 06 nov 17, 11:42

Da ser det ut som det endelig er bestemt når kampene skal spilles.

Den første, altså hjemmekampen, spilles søndag kl 18:00.

Den andre spilles lørdagen etter kl 1800. Personlig er jeg veldig fornøyd med at kamp nummer to ble lørdagskamp

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 nov 17, 12:39

Opprinnelig postet av Rey

Den andre spilles lørdagen etter kl 1800. Personlig er jeg veldig fornøyd med at kamp nummer to ble lørdagskamp

Personlig meget missfornøyd med at kamp to er lørdag. Mitt i bryllupet jo, hadde passet mye bedre med en bitte bitte liten omvei på veien hjem fra bryllupet på søndag ;)

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 nov 17, 12:53

Uflaks for Mysthical, men bra for FFK siden lørdagskamp antagelig betyr at flere i rødt og hvitt tar turen. Og skal vi dømme ut fra innsatsen på hjemmebane i høst så er støtte fra tribunen alfa og omega.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 06 nov 17, 13:42
Endret: 06 nov 17, 13:42
Endret av: Rey

Helt enig. Regner med at flere rød-hvite tar turen til Notodden på en lørdag enn en søndag. Så får Mysthical bare droppe det bryllupet :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 nov 17, 13:44

Opprinnelig postet av Rey

Helt enig. Regner med at flere rød-hvite tar turen til Notodden på en lørdag enn en søndag. Så får Mysthical bare droppe det bryllupet :-)

Kan jo bare droppe middagen og dra rett på festen etterpå, er vel fremme igjen litt over midtnatt etter kampen så god plan egentlig hehe

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 nov 17, 14:05

Men er ikke Jan Halvor Halvorsen involvert i Notodden om dagen? Noen som vet om han er i trener teamet eller hva han gjør?

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 nov 17, 14:09

Opprinnelig postet av mysthical

Men er ikke Jan Halvor Halvorsen involvert i Notodden om dagen? Noen som vet om han er i trener teamet eller hva han gjør?

Styremedlem, samt støttespiller for den sportslige ledelsen: 

https://www.an.no/fotball/sport/halvorsen-gjor-comeback-i-klubb-han-tidligere-var-trener-for/s/5-4-467770

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 07 nov 17, 13:34

Endelig kommer det en lørdagskamp, og jeg har selvfølgelig lovt meg bort denne dagen. Hadde det vært søndagskamp borte så hadde jeg tatt turen. Da satser jeg på at vi avgjør på hjemmebane slik at det ikke blir noe spenning i bortekampen.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 12 nov 17, 19:20

Furebotn bør byttes ut snart. Har gult kort og det var ikke langt unna at han fikk et til for holding bakfra. 


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 12 nov 17, 19:50

0-0 er et OK resultat. Viktigste var å ikke slippe inn mål.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 12 nov 17, 19:55

Opprinnelig postet av Jabbie

0-0 er et OK resultat. Viktigste var å ikke slippe inn mål.

Med vår bortestatistikk så er vel ikke det et veldig godt utgangspunkt for oss. Jeg sa før kampen at jeg helst ville ha en 2 måls seier eller flere, men dette blir nok spennende helt til slutt. Er redd Notodden har en god fordel nå. Vil si 70% sannsynlighet for at vi kommer til å rykke ned nå.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 nov 17, 20:18

Vi har fortsatt bortefordelen, og kan avgjøre med den. Notodden er nok ekstremt skuffet over å ikke å ha fått uttelling, samtidig så tror jeg at for dem å spille to kamper som dette helt på knivseggen iløpet av 6 dager er mye tøffere en hva de har vært vant til iløpet av hele sesongen og i kvalikk mot Raufoss. 50-50, med fullt av folk fra Fredrikstad så kan man få årets første borteseier, eller uavgjort for den sakens skyld.. Mye av vårt moment forsvant når Joona måtte ut, og med han tilbake revansjesugen neste uke så kan dette bli veldig bra!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 12 nov 17, 20:25
Endret: 12 nov 17, 20:38
Endret av: kanogvetalt

Resultatmessig bedre enn forventet,  men forundret over laguttaket også denne gang. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 12 nov 17, 20:41

Uff, dette var skuffende. Tilbake til gamle synder med trilling av ball i bakre firer når man har mulighet til å slå raskt framover. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger Rocky stod alene ute på siden og skrek etter ballen mens de i stedet trillet litt fram og tilbake på venstre siden før de sakte flyttet ballen over på høyre. Til å få mark av. I tillegg er Flo veldig uvenn med ballen i dag. Ikke at han er noe teknisk vidunder til vanlig heller, men i dag var det dårlig.

Karoliussen kom inn som et friskt pust. Hvorfor har ikke han slått slike lange baller tidligere i sesongen. Ballene, spesielt mot Begby, traff jo hver gang. Nydelig å se.

Føler vel Notodden var hakket bedre enn oss i dag. I hvert fall farligere foran mål, selv om de heller ikke klarte score.

Alle mann til Notodden nå

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 nov 17, 21:58
Endret: 12 nov 17, 22:13
Endret av: Tøfflus

Det som forundret meg mest var at vi svært ofte sto med tre-fire mann høyt (på linje med Notodden-forsvaret) men sjelden slo bevisste bakromspasninger. Når vi slo langt var det oftere fordi vår ballfører ble presset til det. Det kom seg etterhvert, og særlig Begby mottok jo en del prima crossere fra Karoliussen (og noen fra Leko) utover i andre omgang, men det virket jo ikke som vi hadde en plan bak det å stå så høyt.

Generelt alt for stillestående i lange perioder, slik som i så mange uavgjortkamper tidligere i år.

Returkampen? Vel, vi har ikke vunnet borte på halvannet år, men vi har heller ikke møtt et annendivisjonslag i en slik situasjon. Notodden vil nok også være preget av anledningen. Og bortemålsregelen gir oss en ekstra livbøye, scorer vi ett må de score to. Men dette blir ikke morsomt.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 nov 17, 09:34

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Mye av vårt moment forsvant når Joona måtte ut, og med han tilbake revansjesugen neste uke så kan dette bli veldig bra!

Joona har brukket et par tær, tror jeg. Så han er ute til neste, helt klart. Taklinga som skada Joona ble belønna med gult kort, i det minste, men det er mager trøst.

Vi hadde trengt hans bevegelighet og framdrift i siste kamp.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 nov 17, 12:26

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Resultatmessig bedre enn forventet,  men forundret over laguttaket også denne gang. 

... hva forventet du egentlig?

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f