Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Levanger - FFK 21. mai 2017 (Eurosport Pluss 8 eller Eurosport Player)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 23 mai 17, 16:32

Er helt enig i det du skriver. Vi trenger å vinne noen kamper. Å erfare at det de har trent på leder til positive konsekvenser. 

Jeg nevnte i en tidligere tråd at klubben burde benytte seg av Raymond Kvisvik.  Det var halvt på spøk. Men ting kan bli altfor seriøst. Mulig han kan få de til senke skuldrene litt. Fotball skal jo Være gøy. Det er ikke farlig å tape. Vi er ffk. Taper Gjør vi uansett. Nei dropp Stockholm. Ta turen til Greåker og la Kvisvik lede en trening. Etterpå kan de drekke seg fulle på puben hans mens de ser en kamp.

Werhman løper forbi huset mitt daglig. Lett på foten. Gud som jeg savner han. Trenerutdannelse er han vel også i gang med. 

Poenget er: bruk folk som har Vært i klubben og som har lykkes. Folk som står for noe og snakker et språk dem forstår. Det trenger ikke koste allverden.

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 23 mai 17, 22:52

Opprinnelig postet av Sandaker

Er helt enig i det du skriver. Vi trenger å vinne noen kamper. Å erfare at det de har trent på leder til positive konsekvenser. 

Jeg nevnte i en tidligere tråd at klubben burde benytte seg av Raymond Kvisvik.  Det var halvt på spøk. Men ting kan bli altfor seriøst. Mulig han kan få de til senke skuldrene litt. Fotball skal jo Være gøy. Det er ikke farlig å tape. Vi er ffk. Taper Gjør vi uansett. Nei dropp Stockholm. Ta turen til Greåker og la Kvisvik lede en trening. Etterpå kan de drekke seg fulle på puben hans mens de ser en kamp.

Werhman løper forbi huset mitt daglig. Lett på foten. Gud som jeg savner han. Trenerutdannelse er han vel også i gang med. 

Poenget er: bruk folk som har Vært i klubben og som har lykkes. Folk som står for noe og snakker et språk dem forstår. Det trenger ikke koste allverden.

 

Ser ingen grunn til å spøke angående Kvisvik. Tvert i mot, ansett ham i trenerteamet, og resultater vil komme. 

Viser til boken om ham fra noen få år siden, det hevdes at hver eneste klubben Kvisvik har vært i, har enten vunnet noe eller rykket opp mens han har vært der. Samt at han er fabelaktig god til å løfte medspillere, få dem til å senke skuldrene og huske at det viktigste er å ha det gøy. Disse ting henger sammen. FFK trenger, sårt, en som ikke bare forstår dette, men som kan det. Kvisvik er en sånn fyr. Ansett ham som assistenttrener/motivator, og mye godt vil skje med klubben. 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24