Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Levanger - FFK 21. mai 2017 (Eurosport Pluss 8 eller Eurosport Player)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 mai 17, 11:17
Endret: 21 mai 17, 17:21
Endret av: Rey

Før 16. mai kampen hadde jeg nok vært fornøyd hvis Robert Stene ikke scora mot oss i denne kampen, men nå har jeg faktisk litt trua igjen.(Ender vel med skuffelse, for jeg lærer jo aldri).

16. mai kampen var såpass oppløftende at jeg tror faktisk vi kan vinne hvis vi har samme innstilling som sist. It's all in your head og alt det der.

Håper på samme lag som sist med unntak av Kapidzic som dessverre var litt stor i kjeften og preka på seg sitt tredje gule kort og må stå over. Når han da er ute er jeg veldig usikker på hvem jeg vil ha inn. Regner med det blir N'Diaye som tar den kantposisjonen men han har ikke samme intensiteten og besluttsomheten som Kapidzic. Kanskje Armstrong hadde vært noe? Ungdommelig pågangsmot i hvert fall.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 21 mai 17, 11:55

Armstrong er dessverre ikke med i troppen i dag, så da blir det nok N'Diaye.

Håvar Jenssen, Jon Masalin, Jarkko Lahdenmäki, Edvard Skagestad, Shola Akinyemi, Mislav Leko, Kevin Wright, Razak Nuhu, Mads Andre Kaland, Filip Westgaard, Patrik Karoliussen, Ludvig Begby, Kristian Brix, Dinko Trebotic, Joona Veteli, Mos N'Diaye og Ulrik Flo.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 mai 17, 13:41

Blir spennende å se laguttaket i dag. Blir Shola Akinyemi henvist til benken fordi Skagestad er tilbake, selv om Akinyemi i sine kamper har spilt langt bedre enn kaptein Skagestad?

Ellers vil jeg tro det blir en variant av 4-5-1 med N'Diaye og Begby på hver sin kant, Karoliussen som anker og Trebotic/Westgaard som indreløpere. Magefølelse på dette laget:

Jenssen

Lahdenmaki - Leko - Skagestad - Nuhu

N'Diaye - Westgaard - Karoliussen - Trebotic - Begby

Flo

 


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 mai 17, 13:47

Funker eurosport player bra, eller er det ræv oppløsning med hakkete streaming?

---------------------------

Griseforsiktig optimist.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 mai 17, 16:11
Endret: 21 mai 17, 16:30
Endret av: Erikk

Kampen til Kongsvinger er en time gammel og de leder nå 2-0, hvis dette ender med seier til Kongsvinger er vi helt sist på tabellen

 Korrigert etterpå: Der scorte Konsvinger igjen, dette roter de ikke bort vi er desverre helt sist på tabellen :-(


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 mai 17, 17:08

Endte 4-0 til Kongsvinger, men det har ikke noe å si, for vi vinner i dag vi også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 mai 17, 17:23
Endret: 21 mai 17, 17:24
Endret av: Rey

Igjen klarer Loberto å overraske med lagoppstillingen. Denne gangen er det Nuhu som vrakes og Skagestad som settes inn på venstre back(!)

Akinyemi fortsetter dermed som midtstopper.

Ellers samme lag som sist, bortsett fra N'Diaye inn for Kapidzic i en 4-3-3

I følge Christian Brevik på Twitter har Nuhu har fått problemer med lysken. Veteli, Brix og Kaland er syke men er på benken.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 21 mai 17, 18:18

Haha. I det jeg var i ferd med å skrive denne posten og klage på at Eurosports kameramann ikke hadde tørket av kameralinsen siden avspark, så kommer kluten fram Cool

Ellers ingen velspilt åpning på kampen. Blir mest kriging og lemping ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 mai 17, 18:27

Vi er inne i en veldig dårlig periode nå. Blir presset bra tilbake og har problemer med å klarere ordentlig. De gangene vi får klarert ordentlig kommer ballen stort sett tilbake med en gang. Ser ikke bra ut

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 21 mai 17, 18:30

Helvete ... han igjen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 mai 17, 18:30

...og selvfølgelig er det Robert Stene som setter 1-0

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 21 mai 17, 18:32

Vi trenger jo ikke å gjøre det så inn i gamperæva lett for dem da .... 2-0.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 21 mai 17, 18:37

Dette begynner å ligne på en parodi på en klubb og fotball lag.  Rett og slett flaut å se hva klubben vår har blitt redusert til. 


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 21 mai 17, 18:46

Utrolig skuffende omgang. Levanger kjører høyt og aggressivt press, noe som i og for seg er greit, men det blir helt håpløst når vi ikke makter å spille oss ut av presset. Alt for lite presisjon fra den bakre fireren når vi skal spille oss opp, og alt for lite bevegelse på midten som resulterer i enorme rom på midten slik at vi aldri får spilt oss ut av presset til Levanger. Da ender vi opp med å løpe etter Levanger i 45 minutter og da sier det seg selv at de før eller siden vil score, og da typisk nok av j***a Robert Stene. Utrolig skuffende, håper å se en langt bedre prestasjon i andre.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 21 mai 17, 19:13

Er jo faen meg latterlig. Blir rundspilt.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 21 mai 17, 19:14

Vi må kjøpe tilbake Robert Stene. Samme hvem han spiller for mot oss i denne divisjonen er han garantist for to tap hvert år.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 21 mai 17, 19:17

Vi trenger en kompetent trener.

Før det er for sent.


Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 21 mai 17, 19:21

Det her er jo helt utrolig! Hvor dårlig er det mulig å spille? Prater om å gi ro og prøve kontinuitet men når prestasjonen er på det nivået her kan jeg virkelig ikke se hva kontinuitet skal gjøre for laget. Ussel prestasjon av samtlige. Alle er metervis fra motstpillerne i presset, er ekstremt upresise ved oppspill, beveger seg nær ingenting i angrep og ser helt planløse ut. HUFF


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 21 mai 17, 19:24

Opprinnelig postet av Jabbie

Vi trenger en kompetent trener.

Før det er for sent.

 

Dette blir nedrykk uansett. Jeg nekter å tro at alle trenere dom FFK har hatt fe siste årene er elendige. Her er det treningskulturen og holdninger til spillerne det går på. La de ha jobb ved siden av fotballen. Tipper mange ville elsket å spille for mer enn 800 stk på hver hjemmekamp, uavhengig av lønn og stjernestatus. 

---------------------------

Fredd


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 21 mai 17, 19:26

Vet ikke helt hva vi trenger lengre. Trener,spillere,ledere alt mulig egentlig. En skulle jo tro at proffe spillere klarer å slå en pasning,og at en proff trener klarer å motivere spillerne. Jeg merker at jeg begynner å bli så dritt lei at det aldri skal gå ffk's vei.  En har mange mange millioner i budsjett men alikevel så ansetter man guttevalper i nøkkelstillinger og giddaløse spillere som tror de bare kan spasere seg til seier og status på brygga. 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24