Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK på nett og tv - sesongen 2017

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 20 feb 17, 11:43
Endret: 20 feb 17, 11:48
Endret av: Jens G Best

Discovery har som kjent kjøpt rettighetene til norsk fotball de neste seks årene, det betyr at man må finne nye løsninger i mitt hus hvor vi kun har internett (og internett-TV) og ikke kabel-tv.

I forhold til streaming så opererer euroosport med en løsning til kr 69 uten bindingstid, mens dplay koster 99 kr i måneden inkludert alle tv-kanalene i Discovery Networks. Spørsmålet er da om begge disse løsningene viser FFK?

Vises kampene utover i sesongen på åpne kanaler hvis man har et vanlig kabel-tv abonnement? Eller må man kjøpe en form for fotballpakke der også etterhvert?

Noen idéer eller erfaringer?

---------------------------

Svaberget for alltid!


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 20 feb 17, 15:05

Slik det ser ut av denne linken her så vil det bli nært samme løsning som TV2 hadde, forskjellen blir at det blir en ukentlig kamp ekstra på gratiskanaler fra OBOS-ligaen. Jeg ser at de fire første kampene til FFK er lagt hit på Eurosport, sikkert hovedsakelig fordi de er store oppgjør. Denne kampen vil du da få se så lenge du har den vanlige Eurosport/Discoverypakken. Så ser det ut som at det vil være tilgang på å få se alle kamper hvis du betaler for sportspakken til Dplay som jeg antar vil lanseres om ikke så lenge. Vil vel anta at denne vil bli dyrere enn den nåværende når de får på plass Eliteserien og OBOS, men 99,- hadde jo ikke akkurat vært feil.

Satsingen på Eliteserien ser også langt bedre ut enn TV2 sin modell, spesielt at toppkampene legges til gode tidspunkter og gratis kanaler. Kanskje dette kan bidra til å få interessen for norsk fotball opp igjen.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24