Husk meg
Brukernavn
Passord

Halvorsen ferdig - Mjelde ny trener

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 09 aug 16, 09:38
Endret: 09 aug 16, 12:40
Endret av: Rey

Hva nå? Som det påpekes i andre tråder på dette forumet og på sosiale medier er kanskje ikke treneren alene klubbens eneste utfordring. Antar at det blir en desperat kortsiktig løsning ut sesongen. Vil det fungere?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 aug 16, 09:41

Bare trist...

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 09 aug 16, 09:43

Hvilke valg hadde de slik situasjonen ble?


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 09 aug 16, 09:45

Opprinnelig postet av Erikk

Hvilke valg hadde de slik situasjonen ble?

Ingen, men jeg ser heller ikke noen løsning. Er en intern løsning god nok? Har Halvorsen vært så mislikt at det utløser en enorm energi blant spillerne? Gleder meg til å se neste kamp!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 09 aug 16, 09:55

Det blir veldig spennende å se systemet, lagoppstillingen og selvsagt kampen. Jeg sier ikke at vi lykkes, men jeg sier vi ville rykket ned hvis dette ikke skjedde.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 09 aug 16, 10:21

På høy tid. Sannsynligvis for sent. Hvorfor ikke dette skjedde i april/mai er en gåte for meg.  Under Halvorsen har vi opptrådd som et middels 2. divisjonslag.  

Vi får håpe på det beste. 

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 aug 16, 10:48

Nå må enn bare se fremover. Håper klubben har en godd plan for hvordan høstens kamp mot nedrykk skal løses. Nå må alle ledd i klubben jobbe hardt for at laget skal prestere. Publikum må komme på kampene, og det må bli gøy å være på stadion for alle fra Fredrikstad, og dertil kjipt for alle som ikke heier på FFK!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 aug 16, 11:01
Endret: 09 aug 16, 11:02
Endret av: kanogvetalt

Da er det offisielt. Spent på hvem som tar over.

Det kommer forhåpentligvis frem på pressekonferansen kl. 12.00.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 aug 16, 11:01

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Bare trist...

Trist på vegne av FFK - at man har feilet i ansettelsenprosessen nok en gang.

Men du kan ikke mene det er trist generelt? Det er absolutt ingenting som har tydet på fremgang. Du er vel enig i at noe måtte gjøres?

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 aug 16, 11:07

Opprinnelig postet av Holters

 

Trist på vegne av FFK - at man har feilet i ansettelsenprosessen nok en gang.

Men du kan ikke mene det er trist generelt? Det er absolutt ingenting som har tydet på fremgang. Du er vel enig i at noe måtte gjøres?

Har på ingen måte noen sterke personlige følelser for Halvorsen, men dette er et steg tilbake for klubbens omdømme. Vi fremstår neppe som en veldig attraktiv arbeidsgiver hverken for trenere eller spillere.

Jeg trodde og håpet at vi nå skulle begynne å bygge noe varig. Skape kontinuitet. Det er altså foreløpig satt på vent, igjen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 aug 16, 11:20

VG melder at det er Aleksander Olsen som tar over som hovedtrener.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 09 aug 16, 11:27

Sist tok det tid før ny hovedtrener var på plass og "asistentasistente" var hovedtrenere i noen kamper som ble helt katatrofale før Erlandsen kom. Denne gangen er de tydeligvis raskere noe som er flott. Hva vet vi om måten Olsen tenker på i forhold til hvordan vi bør spille?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 aug 16, 11:35

Jesper Mathisen foreslår Tor Olav Skullerud. Hadde det vært en mulig løsning ut sesongen?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 09 aug 16, 11:36

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Har på ingen måte noen sterke personlige følelser for Halvorsen, men dette er et steg tilbake for klubbens omdømme. Vi fremstår neppe som en veldig attraktiv arbeidsgiver hverken for trenere eller spillere.

Jeg trodde og håpet at vi nå skulle begynne å bygge noe varig. Skape kontinuitet. Det er altså foreløpig satt på vent, igjen.

Enig i at det ikke er bra for klubben eller klubbens omdømme, men mener du at det var noe alternativ å la han fortsette slik ting utviklet seg?

Jeg skulle gjerne gitt han mer tid hvis vi bare lå litt bedre ann, men slik det ser ut nå klarer jeg ikke se noe annet alternativ.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 aug 16, 12:03

Opprinnelig postet av Rey

 

Enig i at det ikke er bra for klubben eller klubbens omdømme, men mener du at det var noe alternativ å la han fortsette slik ting utviklet seg?

Jeg skulle gjerne gitt han mer tid hvis vi bare lå litt bedre ann, men slik det ser ut nå klarer jeg ikke se noe annet alternativ.

Halvorsen selv er vel den som kan svare på om han kunne snu trenden. Det at han gir seg er vel svar godt nok til at vi kan konkludere med at han heller ikke har tro på at han kunne lykkes.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 aug 16, 12:04

Mons Ivar Mjelde tar over faktisk. Så ikke den komme.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 09 aug 16, 12:10

Jeg så ikke den komme i det hele tatt. Førsteintrykket er at dette høres ut som en veldig god ide.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 09 aug 16, 12:15
Endret: 09 aug 16, 12:15
Endret av: Fredd

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Mons Ivar Mjelde tar over faktisk. Så ikke den komme.

Så ikke den jeg heller. Jeg bor på sørlandet og må si jeg er positiv i forhold til jobben han gjorde i Start. Ble sagt opp etter en rekke uten seier, men etter at han dro så har ikke Start vunnet på over ett år. Tror han fikk mye ut fra det han hadde å jobbe med her nede. De solgte seg rett og slett til nedrykk. 

Jeg har trua!

---------------------------

Fredd


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 aug 16, 12:29

Positivt valg, Mons Ivar er ett fyrverkeri av en trener. Kan selvfølgelig kritisere han for noe. Men at han gir av seg selv og er en synelig trener er det ingen tvil om. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 aug 16, 12:31

Litt merkelig at ikke Kapteinet på laget ikke var på pressekonferanse når det skulle være 2 spillere med. Spennende med Mons som ny trener.Men lista med trenere som ikke lykkes i fredrikstad begynner å bli litt for lang nå! Lykke til Mons. Håper han lykkes. Heia FFK!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24