Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Jerv - FFK, mandag 6. juni 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 jun 16, 10:48

FFK bør ha med seg en stor kvast blomster til Jerv i dag, for med fjorårssesongens siste mål i OBOS-dassen sørget Jerv for at Follo rykket ned og FFK holdt seg i divisjonen.

Samtidig bør vi ha med et ønske om revansje, for fjorårets kamp på Levermyr var en av høstsesongens verste fra FFKs side. 4-0 til sørlendingene ga et riktig bilde av en kamp hvor FFK var direkte svake.

Håper at vi klarer å ta vare på tenningsnivået fra Hødd-kampen. Det var bra. Presisjonen i angrepsspillet var ikke særlig bra, men det viktigste er nå engang å ikke tape dueller på manglende vilje, eller gjøre dumme feil (som mot Åsane).

Med seier vil vi være a poeng med Bryne, Hødd og Mjøndalen(!) og forbi Raufoss, med tap eller uavgjort er vi fortsatt nest sist.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 jun 16, 11:55

Blir vel samme lag som sist kamp eller er det noen suspensjoner jeg ikke har fått med meg?

Satser på at gutta kriger som bare det og drar i land en 1-0 seier

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 jun 16, 14:35
Endret: 06 jun 16, 14:41
Endret av: Rey

Karoliussen er ute med karantene. Regner med at Shola kommer inn der.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 06 jun 16, 15:15


Dette blir vel som de fleste har sagt, en knokekamp. FFK har ikke akkurat håndtert slike kamper godt i det siste og blir spent på om det blir fremgang å spore.

Tips: 2 - 1 te Jerv Grimstad

PMK

Simonsen - Thømt - Straith - Tønne

Åsheim - Shola - Brix

Ndiaye - Kapidzic - Begby

Frykter at vår midt blir for duellsvak og løpende imellom. Håper på aggresjon og presisjon (selv på en rævva matte).


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 jun 16, 16:09

Risholt er med i troppen. Håper han får vist seg fram

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 jun 16, 18:14

Meget overraskende lagoppstilling i dag.

PMK

Shola - Sansara - Straith - Tønne

Åsheim - Westgaard - Brix

N'Diaye - Kapidzic - Begby

Halvorsen og Risholt på benken

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 jun 16, 19:59

Under 1-0 og starter 2 omgang med en mann mer. Vi har fortsatt sjansen til å få med oss noe herfra.

Skal ikke underslå at det var en bra prestasjon av Antwi da han rykket seg fri fra Sansara og slo innlegget som Jenssen scoret på, men hvordan fikk sistnevnte stå så alene? Kriminelt av stopperne (evt av den av midtbanespillerne som skulle fulgt ham, jeg klarte ikke få den fulle oversikten av TV-bildene).

Antwis andre gule kort er et eksempel på en praksis som nok har gått lenger enn intensjonen var. Gult kort for å sparke bort ballen var vel i utgangspunktet ment å straffe spillere som gjorde det i protest (mot dommeravgjørelser)? Men praksisen dagens dommer fulgte, har vært etablert lenge, så Jerv-spilleren kan bare klandre seg selv.

Og det gule for filming til Brochmann så fullstendig korrekt ut.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 634

Lagt til: 06 jun 16, 20:52

Skuffende,nok en gang.  Hjem og tren avsutninger. Gjerne spark ut noen middelmådige spillere også.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 jun 16, 20:53

Det positive er at sjansene ihvertfall er der i dag. Ellers meget skuffende

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 jun 16, 20:55

For en gangs skyld taper vi faktisk en kamp på sjansesløsing. Hvordan vi gikk målløse av banen i denne skjønner jeg ikke (vel, bortsett fra kreativ forståelse av offsideregelen da, det bidro jo).

Møøk. 

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3489

Lagt til: 06 jun 16, 20:57

Vi spiller med en mann mer i mer enn halve kampen. Vi lå også under 1-0 i den perioden. Vi må vel dermed forvente at det blir skapt noen sjangser? (noe det også ble) Det jeg synes er rart er at det i store deler av kampen virker som vi ligger et helt annet sted på tabellen, jeg som trodde de som kjempet mot nedrykk, nettopp kjempet? Jerv ville mer og vant fortjent.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 06 jun 16, 21:48

Det er bare forferdelig trist. Følte på meg i hele dag st det skulle bli nok et tap. Lurer på hva som styret tenker på nå.  Det blir nok ikke mange på søndagens kamp.  


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 jun 16, 20:39

Det har vel knapt vært mange på en eneste kamp i år. Vi er nede på "menigheten" nå. Særlig færre tror jeg ikke det blir før nedrykk virker uunngåelig, og vi får jo virkelig håpe det ikke går så galt.

Før vi graver oss helt ned vil jeg få si at denne kampen skilte seg fra flere andre tap ved at vi skapte flere sjanser (også før Jerv fikk en mann utvist), det var ikke slik at Jerv dominerte kampen på noe vis.

Etter utvisningen la de alle mann i forsvar, noe FFK har slitt mot før. Med et slikt kampbilde blir effekten av 10 mot 11 liten, men FFK klarte likevel å skape mange nok sjanser til at jeg tør kalle det uflaks at vi ikke scoret minst ett mål (i tillegg var annulleringen i mine øyne feil - Sansara sto ikke i veien for keeper, med mindre keeper hadde til hensikt å kaste seg vekk fra ballen da).

Problemet med denne sesongen er at fra en kamp til den neste viser FFK gjerne forbedring (midlertidig, dessverre) på ett område og faller tilbake til gamle synder på et annet.

For å se framover mot halvspilt serie: Vi har igjen fire kamper dit. Bryne (hjemme), Kongsvinger (borte), KFUM Oslo (hjemme) og Ranheim (borte). Vinner vi to av disse tror jeg vi er over streken til halvspilt serie.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3