Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Raufoss, mandag 16. mai 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 16 mai 16, 09:42

Etter en bedrøvelig start på sesongen forventer jeg endringer på laget i dag. Alt for mange klippekort er så langt levert ut til spillere som ikke har levert hverken under oppkjøringen eller etter at serien startet.

Risholt spilte ikke reservelagskampen på lørdag, så kanskje det er duket for et gjennsyn med han?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 16 mai 16, 11:54

Jeg er enig i dette, vi må gi flere spillere sjangsen til å bevise hva som bor i dem. Når overgangsvinduet åpner igjen vil det jo bli diskusjoner rundt hva man må gjøre for å beholde plassen, da kan nye spilere være aktuellet (hvis det finnes midler). I såfall bør vi jo vite hva vi har først.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 mai 16, 19:06
Endret: 16 mai 16, 19:10
Endret av: arte et labore

0-0 til pause, og utover i andreomgang sitter man, igjen, kun og venter på at Raufoss skal score slik at en ny skuffelse er et faktum. Eller skal det omsider snu?


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 mai 16, 19:51

Og dermed var vi helt sist på tabellen. Ull/Kisa som det ble seier mot, knuste Mjøndalen 5-1, som igjen knuste oss 4-0.

Fortsetter det slik ligger vi an til å få under 20 poeng denne sesongen.

Når mai til blir juni er vi ferdig med en tredjedel av sesongen allerede, uten respektable resultater der, så tror jeg vi skal slite med å snu trenden og vi kommer til å kjempe for å unngå nedrykk resten av sesongen. Og for en nedtur det vil bli uansett om vi redder den eller ikke.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 16 mai 16, 19:59

Vi spiller bra og skaper en del sjangser men er ikke dyktige nok forann mål. Men til slutt får vi mål likevel, men Rævfoss utligner enkelt rett etterpå. Etter dette virker det som vi "skrur av lyset" og kampen kunne fort endt med tap. Dette kommer ikke til å snu med mindre det blir gjort noe radikalt, vi er det dårligste laget i Obos, tabellen er klar. Hvorfor misslykkes trener etter trener i FFK?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 mai 16, 20:07

Opprinnelig postet av Rey

Etter en bedrøvelig start på sesongen forventer jeg endringer på laget i dag. Alt for mange klippekort er så langt levert ut til spillere som ikke har levert hverken under oppkjøringen eller etter at serien startet.

Risholt spilte ikke reservelagskampen på lørdag, så kanskje det er duket for et gjennsyn med han?

Brix bør få hvile noen kamper nå. Han har ikke funnet formen etter treningskampene ennå. I dag bare luntet han rundt og klarte ikke å bidra med noe. Kanskje et par kamper på benken kan gi ham motivasjonen han trenger. La Risholt få prøve seg. Noe må jo gjøres. Noen forandringer må foretas.


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 16 mai 16, 20:12

Kanskje FFK rett og slett må ned i 2.divisjon igjen for å få nullstilt forventningene? Det ser jo ikke ut som at FFK tåler presset i egen by lenger. Halvorsen må jo allerede nå si at enkelte spillere trenger å vernes mot omgivelsene. Spillerne er jo ikke så dårlige som de fremstår. Det nekter jeg å tro. 

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 16 mai 16, 20:25

Opprinnelig postet av Erikk

Vi spiller bra og skaper en del sjangser men er ikke dyktige nok forann mål. Men til slutt får vi mål likevel, men Rævfoss utligner enkelt rett etterpå. Etter dette virker det som vi "skrur av lyset" og kampen kunne fort endt med tap. Dette kommer ikke til å snu med mindre det blir gjort noe radikalt, vi er det dårligste laget i Obos, tabellen er klar. Hvorfor misslykkes trener etter trener i FFK?

Vil egentlig ikke si at vi spiller bra heller. Vi har mye ball og får noen greie sjanser, men det føles aldri farlig. Mye trilling i bakre rekker og lavt balltempo. Skrur vi opp tempoet litt, blir det fort upresist. Greit at vi kanskje får 1-0 målet, for Raufoss har ingenting fram til det.

Etter 1-0 målet stopper det helt opp for oss. Taper alt av andreballer, Raufoss er først på alt. Synd å pelle ut enkeltspillere, men Tønne var helt elendig etter 1-0 målet. Fatter ikke hva som skjedde

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 16 mai 16, 21:11

Hvorfor i all verden får ikke Sansara spille?En som hvertfall blør for drakta. Bosman laget til Halvorsen har hvertfall ikke imponert meg.Backene til FFK er jo helt ubrukelige! Brix vær så snill å finn tilbake den formen du viste i vinter,for den Brix trenger vi virkelig nå!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 mai 16, 21:49

På tide å gjøre noen forandringer ...... hvem bør få vile litt og hvem bør få prøve seg ?? Halvorsen sier jo i intervjue at det er tett med kamper....

Jeg forstår ikke hvorfor Sansara (kaptein i fjor) og Risholt, Nystrøm ... får mulighet, når man ser at det er flere som ikke når opp til OBOS nivået... mulig at JHH ser ting på trening som medfører den samme 11 hver gang....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 16 mai 16, 21:54

Denne kampe drepte min tro på noe bedre enn bunnstrid denne sesongen. Med dette utgangspunktet etter en fjerdedel av aesongen sier jeg meg fornøyd om vi berger plassen.

Innsatsen var bra (fram til vi tok ledelsen), men kvaliteten var ikke bra. Siste 20 var ingenting bra. Raufoss fortjente poenget de fikk.

Sansara må inn for Tønne. Aalbu inn for Brix.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 16 mai 16, 22:02

Overraskende ønske med Sansara inn for Tønne. Tønne er den av importene jeg har vært mest fornøyd med, selv om han var dritt dårlig i dag. Sansara som venstreback er vel heller ikke det jeg håper på. Simonsen mot Sansara, med Thømt som høyreback kanskje? Thømt spilte jo en del kamper på høyreback for Særp (uten at jeg vet hvordan det var)

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 mai 16, 22:19
Endret: 16 mai 16, 22:25
Endret av: hasse33

Simonsen, Brix og Tømt Jensen m.fl har vel ikke gjort sine beste ting (selv om jeg tror det kommer)...... Hva med "krigeren"  Risholt og Nystrøm (som har en god skuddfot) ??

Jeg forstår bare ikke at det er de samme som blir satset på kamp etter kamp uansett hvor dårlig prestasjon de gjør... forstår heller ikke det "obligatoriske" byttet av Begby..., 

Jeg forstår heller ikke hvorfor vi "faller sammen" i 2. omgangene... eneste kampen jeg kan gi godkjent i år var mot 08


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 16 mai 16, 22:22

Opprinnelig postet av Rey

Overraskende ønske med Sansara inn for Tønne. Tønne er den av importene jeg har vært mest fornøyd med, selv om han var dritt dårlig i dag. Sansara som venstreback er vel heller ikke det jeg håper på. Simonsen mot Sansara, med Thømt som høyreback kanskje? Thømt spilte jo en del kamper på høyreback for Særp (uten at jeg vet hvordan det var)

 

Det er nok litt farget av dagens kamp, og at han hadde en nokså fæl siste halvtime mot 08 i cupen. I de andre kampene har han vel ikke utmerket seg negativt i forhold til de andre i forsvaret, nei.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 16 mai 16, 22:27

Opprinnelig postet av hasse33

Jeg forstår bare ikke at det er de samme som blir satset på kamp etter kamp uansett hvor dårlig prestasjon de gjør... forstår heller ikke det "obligatoriske" byttet av Begby..., 

Det tror jeg er fordi han er sliten. Han jobber hardt lenge, men så ser det ut som kreftene tar slutt.

Savner Risholt utpå der. Nystrøm kunne også fått sjansen fra benken. Badr, Kaland og Mounir har ikke funka noe særlig som innbyttere

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 16 mai 16, 22:59

Neste kamp er borte mot Aasane, et lag som har gjort det bra i år men som likevel er å regne som et veikryss i fotballnorge. Slik vi spiller er det ikke spørsmål om vi taper, men hvordan. Hvis vi går på 0-4 slik vi gjorde sist bortekamp mot Mjøndalen må det vel skje noe? Det er en risiko for at avstanden opp til sikker plass blir så lang at vi ikke har en mujlighet på høsten hvis ikke noe skjer. Jeg synes det værste vil være et "hederlig tap" som kan bortforklares og hvor vi skal "ta med oss det positve videre".

Dessuten er jeg sterkt uenig i at vi har hatt uflaks. VI hadde flaks mot Strømmen og mot UllKisa, og uflaks mot Kristiansund. Dette går ca opp i opp, noe som totalt sett ikke kan kalles uflaks slik jeg ser det.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 mai 16, 00:03

Nå tok vi 1 poeng på de 4 første kampene, så har vi tatt 4 på de neste 4. Altså, en bedring av resultatene, Tenker vi tar mellom 8 og 10 poeng på de neste 4.

Vi hadde 0,25poeng per kamp, Nå har vi 0,63. Trenden bør fortsette om vi skal ungå nedrykk til høsten, noe jeg tror er realistisk. Men uansett så ser jeg for meg at klubben jobber med erstatninger i alle ledd, slik jeg ser det er det ingen av spillerne som har levert til forventningene, sett bort fra de to lokale unggutta. 

Stå på FFK!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 mai 16, 00:39

Opprinnelig postet av Erikk

Vi spiller bra og skaper en del sjangser men er ikke dyktige nok forann mål. Men til slutt får vi mål likevel, men Rævfoss utligner enkelt rett etterpå. Etter dette virker det som vi "skrur av lyset" og kampen kunne fort endt med tap. Dette kommer ikke til å snu med mindre det blir gjort noe radikalt, vi er det dårligste laget i Obos, tabellen er klar. Hvorfor misslykkes trener etter trener i FFK?

 

Vi spiller ikke bra. Vi er statiske, spiller en og en. Spiller uten instats hele 1. omg.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 mai 16, 00:41

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Nå tok vi 1 poeng på de 4 første kampene, så har vi tatt 4 på de neste 4. Altså, en bedring av resultatene, Tenker vi tar mellom 8 og 10 poeng på de neste 4.

Vi hadde 0,25poeng per kamp, Nå har vi 0,63. Trenden bør fortsette om vi skal ungå nedrykk til høsten, noe jeg tror er realistisk. Men uansett så ser jeg for meg at klubben jobber med erstatninger i alle ledd, slik jeg ser det er det ingen av spillerne som har levert til forventningene, sett bort fra de to lokale unggutta. 

Stå på FFK!

Skal vi ungå nedrykk må vi vinne annenhver kamp resten av sesongen. Det kan jeg ikke se for meg med dagen lag. Ergo vi rykker ned til 2. div i år...


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 17 mai 16, 10:28

Sitat Halvorsen:

- Vi er spillemessig overlegne og skaper nok sjanser til å vinne...

Er det egentlig noen som tror på alt dette våset om at vi har vært brukbare, fått dårlig betalt osv? Vi har da for pokker sett kampene vi også! Mannen fremstår som overkvalifisert for en jobb i "informasjonsdepartementet" til Putin...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24