Husk meg
Brukernavn
Passord

Halvorsen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 aug 16, 08:20

alle andre enn Arne

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 aug 16, 08:52

Når jeg så den overskriften kom opp igjen håpet jeg på gode nyheter og Halvorsen exit, men desverre slik var det ikke.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 03 aug 16, 11:47

Ledelsen skulle hørt på meg i april. Ikke vanskelig å forutse dette. De har nå sørget for en klubb i total krise i en sesong vi ikke hadde råd til nok en katastrofe sesong. KOntinuitet er bra det , men ikke for en hver pris.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 aug 16, 16:50

Hvis Halvorsen skal ha noe som helst ære igjen må han trekke seg umiddelbart og ikke flå klubben etterpå.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 aug 16, 09:07

Vil Halvorsen være ferdig med tap i neste runde? Og vil en evt ny trener ha muligheten til å hente inn nye spillere om så skulle skje..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 aug 16, 09:13
Endret: 05 aug 16, 10:09
Endret av: Erikk

Det er vel ingen som tror vi kommer med poeng hjem fra Levanger? Jeg er nesten der at jeg heller vil ha en skrell enn et "hederlig tap" i den kampen for å åpne øynene på styret. Saken er at de skulle gitt Halvorsen sparken etter Mjønndalenkampen slik at man kunne jobbet 100% med en ny trener og forhåpentligvis hatt noe på plass før den "skjepnekampen" mot UllKisa.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 16, 11:33

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Vil Halvorsen være ferdig med tap i neste runde? Og vil en evt ny trener ha muligheten til å hente inn nye spillere om så skulle skje..

Vil vel heller si at de to påfølgende kampene (mot Ullensaker/Kisa og KFUM) vil være avgjørende for hele sesongen til FFK...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 aug 16, 12:26

Hvis vi taper disse kampene pluss kampen mot Levanger kan jo ingen redde oss etterpå, da er vi ferdige.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 07 aug 16, 16:44

Skulle dette på ett eller annet tidspunkt ende med at klubben kvitter seg med JHH kan jeg ikke skjønne annet enn at noen i styret går med ham. JHH har vært klar på sin filosofi fra dag én, styret visste hva de fikk ved denne ansettelsen, en ansettelse de for øvrig poengterte at de ville bruke god tid på, for å være sikker på å ende opp med rett mann. Skulle det komme til den beslutningen at JHH ikke er rett mann for klubben kan jeg ikke begripe annet enn at styret må ta på seg en stor del av ansvaret.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 07 aug 16, 18:54

Vi snakker om en trener som vant 1. divisjon for 3 år siden med Glimt på imponerende vis. Er det virkelig så små marginer i fotball?


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 aug 16, 18:59

Opprinnelig postet av Pk
Vi snakker om en trener som vant 1. divisjon for 3 år siden med Glimt på imponerende vis. Er det virkelig så små marginer i fotball?

Problemene til klubben stikker nok adskillig dypere enn treneren. Så mange trenere kan ikke prøve og så mislykkes fordi de er udugelige. Det må stikker dypere når den ene etter den andre mislykkes.

Styret burde fra dag én ha valgt en retning for hvordan FFK skal fremstå og deretter velge trener etter dette. Når så mange trenere med forskjellig filosofi hver gang skal bytte ut store deler av troppen så blir det bare kål av alt sammen.

Det ser aldri ut til å at det blir ro i rekkene i denne klubben. Det ser ut som småkongeforbannelsen fortsatt på et eller annet vis herjer i klubben og ingen blir enig om å stake ut en felles kurs.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 07 aug 16, 19:11

Opprinnelig postet av arte et labore

Problemene til klubben stikker nok adskillig dypere enn treneren. Så mange trenere kan ikke prøve og så mislykkes fordi de er udugelige. Det må stikker dypere når den ene etter den andre mislykkes.

Styret burde fra dag én ha valgt en retning for hvordan FFK skal fremstå og deretter velge trener etter dette. Når så mange trenere med forskjellig filosofi hver gang skal bytte ut store deler av troppen så blir det bare kål av alt sammen.

Det ser aldri ut til å at det blir ro i rekkene i denne klubben. Det ser ut som småkongeforbannelsen fortsatt på et eller annet vis herjer i klubben og ingen blir enig om å stake ut en felles kurs.

Stiller meg 100% bak dette. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 aug 16, 19:15

Trener etter trener misslykkes og det er veldig trist. Hvis vi ser på resualtater opp mot forutsetninger blir jeg mer og mer fristet til å si at Halvorsen er den dårligste treneren vi har hatt så lenge jeg kan huske. Han MÅ ut hvis ikke taper vi hjemme mot Ullkisa og da kan jeg nesten ikke se noen muligheter til at vi berger plassen. Vanlige trenere endrer på system/lag når det ikke fungerer og prøver å tilpasse systemet etter spillerne som finnes, Halvorsen viser ingen vilje og ar blitt et skadedyr.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 07 aug 16, 21:18

Opprinnelig postet av arte et labore

Opprinnelig postet av Pk
Vi snakker om en trener som vant 1. divisjon for 3 år siden med Glimt på imponerende vis. Er det virkelig så små marginer i fotball?

Problemene til klubben stikker nok adskillig dypere enn treneren. Så mange trenere kan ikke prøve og så mislykkes fordi de er udugelige. Det må stikker dypere når den ene etter den andre mislykkes.

Styret burde fra dag én ha valgt en retning for hvordan FFK skal fremstå og deretter velge trener etter dette. Når så mange trenere med forskjellig filosofi hver gang skal bytte ut store deler av troppen så blir det bare kål av alt sammen.

Det ser aldri ut til å at det blir ro i rekkene i denne klubben. Det ser ut som småkongeforbannelsen fortsatt på et eller annet vis herjer i klubben og ingen blir enig om å stake ut en felles kurs.

 

100 % enig.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 08 aug 16, 08:34

Kanskje ikke overraskende, men Demokraten melder om at spillergruppen har mistet troen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 08 aug 16, 08:43

Det var vel ikke overaskende i det hele tatt. Jeg er ikke sikker på om vi overlever i Obos med ny trener, MEN jeg er sikker på at vi rykker ned hvis JHH får fortsette.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 08 aug 16, 08:57

Opprinnelig postet av Rey

Kanskje ikke overraskende, men Demokraten melder om at spillergruppen har mistet troen

Ikke overraskende som du skriver, men det mentale er vel kanskje trenerens viktigste oppgave i dagens fotball? Rene ferdigheter kan jo "hvem som helst" trene...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 08 aug 16, 09:26

Han bruker et system som ikke passer til spillerne våre og endrer ikke til tross for den ene svake kampen etter den andre.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24