Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: SULF-FFK, søndag 24. april 15:30

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 24 apr 16, 15:00

Halvtime til kampstart og ingen kamptråd.

Laget blir akkurat som forventet. Ingen endringer på utespillerne og PMK inn i mål.

Satser på hattrick fra Begby som revansje fra forrige gang han var her :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 apr 16, 16:14

I rute til 6-1 i år også ser det ut til.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 24 apr 16, 16:20

Tre sjanser og tre mål  til SULF. Både forsvarsspillet og angepsspillet fortsetter som i fjor. Hvordan det er mulig etter å ha byttet ut halve laget skjønner jeg ikke

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 24 apr 16, 16:20

Jeg må si det er imponerende  beck spill av Simonsen. Han får vi ikke beholde lenge. (Ironivarsel)

 


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 apr 16, 17:03

Opprinnelig postet av Rey
Tre sjanser og tre mål  til SULF. Både forsvarsspillet og angepsspillet fortsetter som i fjor. Hvordan det er mulig etter å ha byttet ut halve laget skjønner jeg ikke

Må være en eller annen samesmurf på Finnmarksvidda som har gandet oss med runebommen sin tror jeg. Jeg regner med flere baklengs, men flere mål fremover med Halvorsen. Han skal selvsagt få flere kamper på seg, men vi burde absolutt ikke stått med null seire etter fire kamper.

Sarpingene har fått sin ketchupeffekt, så man får vel bare være tålmodig og håpe det samme skjer med vår egen klubb etter hvert også. Håper den bare ikke kommer så sent at vi ikke kan kjempe om en playoffplass.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 24 apr 16, 17:11

Opprinnelig postet av arte et labore

Håper den bare ikke kommer så sent at vi ikke kan kjempe om en playoffplass.

Det er ikke playoff om nedrykk!

Neida, tror ikke det skal være så ille, men litt bekymret er jeg jo. Opprykk ser jeg ikke at kommer til å skje

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 24 apr 16, 17:17

Nedrykk er absolutt noe jeg tenker på, vi er helt sist på tabellen og til tross for gavepakken i dag var vi ikke engang i nærheten av noe som kunne ligne poeng.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 apr 16, 17:22

Må vi ikke snakk om nedrykk her, vi er tross alt bare to poeng bak skjemaet fra i fjor etter fire runder! Og den sesongen berget vi jo plassen med god margin ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 24 apr 16, 17:27

Ja absolutt, og to poeng mindre i fjord hadde jo ikke betydd noe


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 24 apr 16, 19:47

Til alt overmål sitter jeg på en plass hvor det er alkoholforbud. Fytterakkærn.

Jeg må dog innrømme at jeg får bakoversveis av at akkurat denne kampen utløser snakk om å sparke Halvorsen. Når laget har startet sesongen dårlig, kan da ikke folk tro at den forløsende kampen skal komme borte mot et av de beste lagene i 1. divisjon? I det hele tatt, snakke om å sparke treneren etter fire serierunder - det er bare tull. Med mindre man ønsker seg en evig runddans av nye trenere inntil en reinkarnert Eggen Jr. dukker opp, da.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 24 apr 16, 21:01

Vi møter et av de beste lagene borte og var på ingen måte forhåndsfavoritter. Imidlertid var det dagen hvor vi hadde griseflaks og fikk en straffe fordi en Sulf-spiller var uheldig. Straffen ble flott satt i mål og brått ledet vi kampen. Med en slik start burde vi kommet bedre fra det enn hva som skjedde.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24