Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Levanger, søndag 3. april 15:30

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 06 apr 16, 10:14

Flaks/Uflaks er definitivt en faktor på dette nivået. Man skal være ganske mye bedre enn motstanderen for å være sikker på at ferdigheter blir det utslagsgivende. Men, jo bedre man er individuelt og jo mer samspilt man er, jo mer flaks har man.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 apr 16, 11:54

Jeg er jo selvsagt enig i dette. Imidlertid forstår jeg ikke at det var uflaks som avgjorde kampen siden Levanger hadde flere sjangser de ikke scorte på også. Jeg har sett mange kamper hvor det ene laget er helt overlegent men likevel tapt kampen pga blandt annet uflaks. Kampen vi så sist søndag var ikke en slik kamp.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 06 apr 16, 13:57

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg er jo selvsagt enig i dette. Imidlertid forstår jeg ikke at det var uflaks som avgjorde kampen siden Levanger hadde flere sjangser de ikke scorte på også. Jeg har sett mange kamper hvor det ene laget er helt overlegent men likevel tapt kampen pga blandt annet uflaks. Kampen vi så sist søndag var ikke en slik kamp.

Jeg så ikke kampen så det kan jeg ikke si noe om. Uttrykte meg på generelt grunnlag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 apr 16, 15:24

For å oppsummere dette: I første omgang skapte vi mer enn Levanger og så slett ikke verst ut. I andre omgang dovnet offensiven vår hen og etterhvert slapp vi dem til flere store sjanser. Det så såpass farlig ut hver gang Levanger kom framover at jeg ikke synes det kan karakteriseres som uflaks at de scoret to mål. Vil ikke kalle det hundreprosentsjanser, men definitivt store sjanser. Og vi skapte vel ikke sjanser etter pause før i sluttminuttene, da vi lå under. Akkurat det var et kaldt gufs fra i fjor - vi blir passive når vi leder og klarer ikke heve oss igjen før vi ligger under. Det er nesten mystisk hvordan akkurat det samme kan skje når over halve startelleveren samt treneren er nye!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f