Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 21 9

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 jan 16, 16:17

Mange greie signeringer til nå, men ingen som får folk til å løpe ned billettlukene.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 18 jan 16, 16:26

Der skal jeg si meg enig med deg Holters.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 18 jan 16, 17:17

Opprinnelig postet av Holters

Mange greie signeringer til nå, men ingen som får folk til å løpe ned billettlukene.

Tror vel muligens at klubben ikke har råd til å hente inn de spillerne som ville få folk til å løpe ned billettlukene, men plukker greit og velgjennomtenkt på hva som er på hyllene under ??? 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 jan 16, 17:25

19 år  spiss Jhon Sebastian Moreno fra Colombia på prøve i Fredrikstad? Så er vell han ifra afrika også her?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 18 jan 16, 19:56

Vet vet jo faktisk ikke hvorfor det bare er ett års kontrakt. Kan jo være etter eget ønske?

Og det høres ut som at Sansara kommer til å måtte jobbe litt for å få spille i år.


messi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jan 16
Innlegg: 1

Lagt til: 18 jan 16, 20:39

http://www.dailymotion.com/video/x2rk8y0_erik-tonne-compilation_sport

Compilation av Mr Tønne på norsk jord i SU da de var i TL.

 

 

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 jan 16, 20:51

Opprinnelig postet av Holters

Mange greie signeringer til nå, men ingen som får folk til å løpe ned billettlukene.

Får satse på at han bygger et bra kollektiv som gjør det isteden :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 jan 16, 21:08

Opprinnelig postet av messi

http://www.dailymotion.com/video/x2rk8y0_erik-tonne-compilation_sport

Compilation av Mr Tønne på norsk jord i SU da de var i TL.

 

Helt grei signering dette. Nå så jeg ikke igjennom hele videoen, men ser ikke ut som det er en back som utfordrer så mye oppover langs kanten?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 24 jan 16, 15:16

Noen som var å så på treningene ? så at han ene afrikaneren scorte 3 mål i en intern kamp. Noen god?

 


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 25 jan 16, 21:24
Endret: 25 jan 16, 21:25
Endret av: Jens G Best

Opprinnelig postet av Albin

Noen som var å så på treningene ? så at han ene afrikaneren scorte 3 mål i en intern kamp. Noen god?

 

Jeg var ikke der, men snakket med en som spilte kampen som fortalte at  målscorer Kingsley Eduwo var god. Sterk og hurtig. Den andre Kingsley viste seg vistnok ikke så mye frem, men han spilte samtidig på "B-laget" og hadde sånn sett også litt dårligere forutsetninger. Kampen var vistnok arrangert som en kamp mellom antatt første ellever, og "røkla". 

Jeg vil tro de to har bedre forutsetninger til å lykkes i Norge enn andre afrikanere FFK har hentet de siste åra, alle den tid de begge sannsynligvis snakker godt engelsk i og med at de er fra Nigeria? FFK har hentet afrikanske spillere fra fransktalende land de siste årene, da starter du med et lite handicap i forhold til kommunikasjon på banen og intergrering i Norge. 

 

Artig at de begge heter Kingsley forresten, Kingsley og Kingsley kan bli et radarpar :)

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 25 jan 16, 21:33

Opprinnelig postet av Jens G Best

Kampen var vistnok arrangert som en kamp mellom antatt første ellever, og "røkla". 

Det er litt interessant, all den tid Masalin spilte med røkla så vidt jeg kunne. Hadde ventet han som førstevalg, selv om det er lenge til seriestart

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 jan 16, 21:39

Skal vi lykkes med unge afrikanere må vi ha et bra opplegg for de. Dette er noe helt annet enn lokale spillere og trenger mye oppfølgning. Vi har vel egentlig aldri lykkes med dette. Bodø Glimt (under Halvorsen) er svært dyktige med spillere fra samme akademi i Senegal. Disse spillerne var blandt de aller beste på laget og har blitt solgt videre med stor fortjeneste.

Jeg håper virkelig de kan engelsk noe de burde siden de er fra Nigeria.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 25 jan 16, 22:02

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Jens G Best

Kampen var vistnok arrangert som en kamp mellom antatt første ellever, og "røkla". 

Det er litt interessant, all den tid Masalin spilte med røkla så vidt jeg kunne. Hadde ventet han som førstevalg, selv om det er lenge til seriestart

Sant nok. Er ikke sikker på om det var helt vanntette skott mellom de to lagene, Per-Morten Kristiansen sto vel i mål på "førstelaget" og han vil vel sannsynligvis ikke være i troppen i det hele tatt når alvoret starter. 

---------------------------

Svaberget for alltid!


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 26 jan 16, 02:12

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Jens G Best

Kampen var vistnok arrangert som en kamp mellom antatt første ellever, og "røkla". 

Det er litt interessant, all den tid Masalin spilte med røkla så vidt jeg kunne. Hadde ventet han som førstevalg, selv om det er lenge til seriestart

Tipper dette var for å gi Masalin best mulig matching, og se om han holder nivået etter skaden.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 26 jan 16, 11:20
Endret: 26 jan 16, 11:25
Endret av: Erikk

Magne Simonsen fra Molde er aktuell iht f-b.no og SillySeason på Twitter. er det noen som vet hvor god han er sammenlignet med SImen  Rafn?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 26 jan 16, 13:08

Magne Simonsen høyre fot eller venstre?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 26 jan 16, 13:29
Endret: 26 jan 16, 13:46
Endret av: jjunior

Høyre.
Har vikariert noen ganger som venstreback men er primært høyre.

Har også skjønt det sånn at han er offensivt anlagt og kan vikariere høyere opp på banen også ved behov.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jan 16, 13:42

Med mindre han har forfalt veldig de siste sesongene, så burde det da være unødvendig med prøvespill for Simonsen...?

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jan 16, 13:43

Det var min første tanke og?!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 26 jan 16, 13:45

Det kommer ann på hvem som er på prøve?
Spiller eller klubb? 

Simonsen besøkte vel også nettop Ranheim, og det er mulig han ser ann hvilken klubb som passer ham best.



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 21 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24