Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 21 7

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 jan 16, 14:03

Så bilde av Halvorsen og Kaland på fredrikstad siden nå.Synes jeg ser umbro merket på genserne?Har FFK gått tilbake til Umbro som utstyrsleverandør?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 jan 16, 14:03

Opprinnelig postet av Holters

div om hopen

Eneste som kanskje kan være stopper for overgang er: Transfermarkt verdsetter han til 2,6 mill.....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 jan 16, 14:23

Opprinnelig postet av kjell-H

Så bilde av Halvorsen og Kaland på fredrikstad siden nå.Synes jeg ser umbro merket på genserne?Har FFK gått tilbake til Umbro som utstyrsleverandør?

Jess, de neste 5 årene.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 jan 16, 14:41

Opprinnelig postet av kjell-H

Så bilde av Halvorsen og Kaland på fredrikstad siden nå.Synes jeg ser umbro merket på genserne?Har FFK gått tilbake til Umbro som utstyrsleverandør?

Ja, det ser slik ut. Har vel "kjent" et snaut halvår.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 04 jan 16, 14:44
Endret: 04 jan 16, 14:47
Endret av: Albin

http://www.dagbladet.no/2015/12/03/sport/fotball/valerenga/daniel_braaten/42222440/ hva med han ? Er vel ikke riktig alder og kanskje den beste trenings holdningen. Burde være en klar forsterkning Wink krver sikkeert for mye i lønn også

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jan 16, 18:00

Opprinnelig postet av endre

Opprinnelig postet av kjell-H

Så bilde av Halvorsen og Kaland på fredrikstad siden nå.Synes jeg ser umbro merket på genserne?Har FFK gått tilbake til Umbro som utstyrsleverandør?

Jess, de neste 5 årene.

Liker ikke. Har ikke noenting til overs for Umbro sine drakter og har vært veldig fornøyd med Adidas sine. Og den nye jakka til Bakken har alt for mye blått i seg. Vi er røde og hvite.

Men så var det det med pengene da. Vi bør nesten være glad noen vil betale for å levere drakter til oss etter de forrige sesongene Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jan 16, 18:04

Opprinnelig postet av mysthical

der var han klar. Thømt altså

Ut i fra artikkelen ser det ut som vi har betalt overgangssum også? Eller er det jeg som overtolker?

- Vi har løst Thømt Jensen fra kontrakten med Sarpsborg 08 etter en fin og ryddig prosess med naboklubben, sier daglig leder Geir Bakken.

Uansett syns jeg dette er en positiv signering.

Kaland kjenner jeg ikke nok til. Har hørt navnet, men ikke registrert noe mer.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 04 jan 16, 20:01

Opprinnelig postet av Erikk

Denne kom nå:

FFK dropper Ørjan Hopen og går istedenfor for Mats André Kaland. Bergenseren med en fortid i Løv-Ham dropper Åsane og går til Fredrikstad.

Jeg har fulgt Hopen på snapchat (hopen19) det siste året og jeg har ikke noe godt inntrykk av han. Mye fest og moro til en fotballspiller å være. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 jan 16, 12:32

Tommy Haglund ny keeper trener i FFK.

http://www.sa.no/sarpsborg-08/fotball/sport/tommy-haglund-blir-keepertrener-i-ffk/s/5-46-150232

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 jan 16, 14:13

Ifølge Demokraten så håper Halvorsen på 2 spillere til løpet av uka.

Ps. Østli trener med særp.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 jan 16, 14:20

Nå sier ryktene at Stian Semb Aasmundsen er på vei. Han har spilt de fleste kampene til Mjøndalen de tre siste sesongene.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 07 jan 16, 16:34

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av mysthical

der var han klar. Thømt altså

Ut i fra artikkelen ser det ut som vi har betalt overgangssum også? Eller er det jeg som overtolker?

- Vi har løst Thømt Jensen fra kontrakten med Sarpsborg 08 etter en fin og ryddig prosess med naboklubben, sier daglig leder Geir Bakken.

Uansett syns jeg dette er en positiv signering.

Kaland kjenner jeg ikke nok til. Har hørt navnet, men ikke registrert noe mer.

Det kan virke som at vi har betalt litt for han ja, eventuelt kanskje med litt flaks gratis og en høy % andel ved videresalg. Uansett kan han ikke være så dyr. 500 000-1 000 000 maks.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 07 jan 16, 17:03

Når de betaler 1,2 mill for en tl spiller som er fast spill som er 30 år og er en angriper. Så kan det ikke være så mye de betalte for en som ikke er fast og 1 år igjen av kontrakt og forsvars spiller.  


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jan 16, 17:24

Opprinnelig postet av Erikk

Nå sier ryktene at Stian Semb Aasmundsen er på vei. Han har spilt de fleste kampene til Mjøndalen de tre siste sesongene.

Positivt. Fikk en del skryt i forrige sesong. Begynner å ligne noe nå. Mangler en høyreback og en spiss, men  ting ser ikke så ille ut.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 jan 16, 17:29

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Erikk

Nå sier ryktene at Stian Semb Aasmundsen er på vei. Han har spilt de fleste kampene til Mjøndalen de tre siste sesongene.

Positivt. Fikk en del skryt i forrige sesong. Begynner å ligne noe nå. Mangler en høyreback og en spiss, men  ting ser ikke så ille ut.

Bør man ikke å få inn 2 spisser? Blir jo mye skader og sånt løpet av en sesong og man kan jo ikke stole på at Nystrøm holder seg skadefri plus at han er ikke den beste spissen man kan ha heller. 1 Høyre back, 1 venstre ving og 2 spisser hadde vært bra.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 jan 16, 17:40

 

Når de betaler 1,2 mill for en tl spiller som er fast spill som er 30 år og er en angriper. Så kan det ikke være så mye de betalte for en som ikke er fast og 1 år igjen av kontrakt og forsvars spiller. 

Hva sikter du til her Albin?


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 07 jan 16, 19:13

At ffk betaler vel ikke 500 000 til 1mill for martin thømt jensen. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 07 jan 16, 19:59

Opprinnelig postet av Albin

At ffk betaler vel ikke 500 000 til 1mill for martin thømt jensen. 

Men hvilken 30 år gammel TL spiller betaler man 1,2 for? 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 08 jan 16, 01:11

Jeg kjønner at jeg har forklarte meg ræva ;) Amin aksar gikk jo for 1.2 mill.  så i mitt hue har jeg sammenlingnet dem ang pris. så når Amin går for 1,2 så burde jensen ikke koste mer enn 500.000 kr

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 08 jan 16, 10:49

Kan vel egentlig ikke sammenligne priser som går til landa utenfor norden føler jeg. Går ikke nødvendigvis til norske markedspriser.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 21 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24