Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 21 3

jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 26 nov 15, 12:36

Opprinnelig postet av alestr1

Twitter-rykter...

@SillySeasonNOR: Strømmens Eirik Schulze kan få muligheten til tippeligaen neste år. Viking, Start og FFK er aktuelle klubber for midtbanespilleren

Noen som kjenner til spilleren?

Han er vel en offansiv, sentral midtbanespiller som er en løpsmaskin.

Treneren hans har ihvertfall store ord om han, men jeg kjenner ikke godt nok til ham til å si noe om nivået selv.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 26 nov 15, 16:32

Opprinnelig postet av thh

For å si det på en annen måte ,da- SOLANOS 2

Bærum er en klubb som gikk ned i 2, div.

Jeg mener de kan ha et par spillere som burde passe inn i manglende ledd i dagens spillergruppe i FFK.

Ref. til tidligere innlegg.

Den som lever får se.

Og du vurderer at de passer inn etter å ha sett dem i EN fotballkamp...


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 nov 15, 22:54

Håper og trur vi har fått en god lagbygger i Jan Halvor Halvorsen. Er ikke bare å hente spillere som er gode. Vi må bygge et lag med spillere som passer inn i spillemåten til vår nye trener. Etter min mening så er det viktigere å bygge lag enn å kjøpe gode spillere som ikke passer inn i vår måte å spille på.

Har savnet en trener som har en klar fotballfilosofi, og en som klarer å bygge opp et godt lag. Et lag med spillere som overpresterer på grunn av at laget fungerer bra Sammen. Vet at Erlandsen hadde en klar fotballfilosofi, men han hadde ikke spillere som fungerte til hans måte å "spille" fotball på. Er veldig glad for at vi nå har fått inn en trener som vil at guttane skal spille ball, og ikke stå som potetsekker foran egen 16 meter.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 30 nov 15, 17:58

Hvem er duoen som alle supportere vil ha?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 nov 15, 18:10

To gamle kjenninger. Kjelsrud og Anders Østli

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 nov 15, 18:43
Endret: 30 nov 15, 18:45
Endret av: Erikk

Trenger vi Anders Østli? Jeg vet for lite om han for tiden og vi trenger noen med tempo i forsvaret, er han en rask spiller?

Klarer vi å signere Kjeldsrud ville det vært fantastisk flott for han trenger vi i aller høyeste grad.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 nov 15, 18:57

Med tanke på at vi har tre forsvarsspillere (hvis man regner Begby som forsvarsspiller) så vil jeg påstå at vi trenger han.

Han er bare 32 år og masse erfaring fra spill i toppseriene i både Danmark og Norge. Jeg ville takket ja med en gang.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 nov 15, 19:12

Da er vi ikke enige av følgende årsak:

Vi har to gode stoppere i Straith og Sansara (selv om jeg gjerne skulle sett mer tempo. Når det gjelder backer må vi ha noen nye og jeg ønsker offensive backer som bidrar mye også i angrep. Ludde er en slik Rafn og Lønn også, men vi må ha fler og det var synd vi mistet Rafn. Mange sier at backup er viktig, og jeg er enig. imidlertid er vi en klubb i Obosligaen med svært begrensede midler. Ville det ikke være viktigst å få på plass en god 1. ellever før vi begynner å kjøpe 32-åringer som backup? Vi mangler jo en masse spillere før vi har en god 1. ellever. Burde ikke backup/konkuranse skapes av noen yngre (og billigere) spillere?


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 30 nov 15, 22:41

Håper ikke Halvorsen vurderer Begby som back. Om det skjer så har vi fått feil trener nok en gang.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 01 des 15, 12:11

Ville nok også takket nei til Østlie selv. Hvorfor:

FFK har lite penger og vi har to etablerte midtstoppere i dag. Vi trenger to stk unge midtstoppere bak de som er unge og lovende, men sammtidig holder ett slikt nivå at de kan steppe inn. Skal Østlie inn så bør nok en av midtstopperne våre dra, blir for dyrt med tre midtstoppere av det kalibre tror jeg.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 des 15, 14:45

Jeg føler vi trenger mer erfaring og pondus i sentral linja. Dermed ser jeg gjerne at vi henter en midtstopper som har nettopp det.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 des 15, 15:26
Endret: 01 des 15, 15:28
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av mysthical

Ville nok også takket nei til Østlie selv. Hvorfor:

FFK har lite penger og vi har to etablerte midtstoppere i dag. Vi trenger to stk unge midtstoppere bak de som er unge og lovende, men sammtidig holder ett slikt nivå at de kan steppe inn. Skal Østlie inn så bør nok en av midtstopperne våre dra, blir for dyrt med tre midtstoppere av det kalibre tror jeg.

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg føler vi trenger mer erfaring og pondus i sentral linja. Dermed ser jeg gjerne at vi henter en midtstopper som har nettopp det.

Enig med kanogvetalt at vi absolutt trenger en midtstopper til. Om Østli er den som har pondus nok er nå en annen diskusjon, men Østli er anvendelig. Han har spilt over alt på banen og har vel spilt mye høyreback også i Danmark? At han er lokal er også et pluss. Samtidig har vi Ismar Dizdar som er i en alder hvor han snart bør få spilletid på et høyere nivå enn juniorfotball, så det gir lite poeng i å hente inn noen erfarne for benk (tviler på at Østli hadde slitt benk om han ble hentet).

Når det er sagt, synes jeg en høyreback som Zarek Valentin er et mye mer spennende valg.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Kultras

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 apr 14
Innlegg: 11

Lagt til: 01 des 15, 15:32
Endret: 01 des 15, 15:33
Endret av: Kultras
SillySeason Norge ‏@SillySeasonNOR  5m5 minutes ago
FFK ønsker seg Follos høyreback Jens Skogmo som ifølge ØB er ønsket av flere klubber. 
Det jobbes også med et nytt lån av MIFs Tim Nilsen.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 01 des 15, 15:58

Vil gjerne ha Østli til FFK.Vi trenger kamp om hver plass på laget for å heve nivået på spillet.Så jeg håper FFK får såppas bredde i stallen så det vil være kamp om alle plassene i start 11`eren. Da er det også viktig å hente litt eldre spillere  med bra erfaring.Så ja takk til Østli!  Jens Skogmo er en askim gutt som kan være en veldig bra signering for FFK, men er nok redd for at det er noen tippeliga lag som også ønsker han. 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 06 des 15, 15:15

Noen nye rykter?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 06 des 15, 15:35

Helt stille og vi som skulle ha noen på plass raskt


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 06 des 15, 19:07

Så lenge vi har nok spillere på plass til 4. januar er jeg fornøyd. Kan jo hende det brått raser inn med spillere.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 06 des 15, 19:28

Jan Halvor Halvorsen avslutter ferien sin nå, og ting begynner å bevege seg til uka. Er nok noen nye som blir presentert snart. Var jo insinuert at det var folk på vei inn.


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 08 des 15, 11:17

Sa han ikke at han skulle begynne 4. januar, og ha ferie ut året?


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 08 des 15, 11:54

Intervju med han i dagens papirutgave av FB: Han regner med å ha 2 nye spillere klar denne uken



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 21 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24