Husk meg
Brukernavn
Passord

Cupfinalen 2015

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 24 sep 15, 23:14

Sarpsborg v Rosenborg. Holder nok Rosenborg som favoritt, men blir nok en fin dag for alle involverte. Spiller Stjernen den dagen ?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 sep 15, 09:28

Gratulerer! Moro for Sarpsborg 08 å spille sin første cupfinale! Wink

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 sep 15, 15:22

Morsomt for Særpingene. Vinner de er det en stor presatsjon og jeg ønkser de lykke til.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 sep 15, 17:01

Ja, gratulerer til 08! Det er moro med cupfinale, det vil si å vinne den. Men det kan ikke måle seg med 2. plass i serien.


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 25 sep 15, 22:13

Opprinnelig postet av Costanza

Ja, gratulerer til 08! Det er moro med cupfinale, det vil si å vinne den. Men det kan ikke måle seg med 2. plass i serien.

Godt å se at noen har storsinn til å gratulere erkemotstanderen S08. Ble hudflettet på facebook for å gjøre det samme.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 05 okt 15, 19:22

22. november er vi alle trøndere!

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 okt 15, 22:00

Sarpsborg får 6700 billetter når de knapt trekker fullt hus på noen av kampene sine, mens Rosenborg bare får 1850 billetter mer. Trønderne trekker 17 634 tilskuere i snitt, sarpingene 3934. Litt urettferdig fordeling?

Sarpingene får altså 170 prosent av tilskuersnittet sitt i finalebilletter, mens Rosenborg får 48 prosent av tilskuersnittet i finalebilletter (hvis utregningen min ikke helt på snurr).Hvordan regner NFF ut dette egentlig?

Det som er helt på trynet er jo selvsagt antall billetter finalelagene får i forhold til sponorbilletter og slikt, men det ser ikke ut til å endre seg med det første.

Man kan ikke si at de hadde flaks til finalen heller med Odd og Viking som motstandere, men gud bedre jeg håper på trøndersk storseier i finalen :) Noe sier meg likevel at smurfene vinner 1-0 etter at trønderne har tatt for lett på oppgaven.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 08 okt 15, 15:39

Sarpsborg 08 har også kommet opp med en spesiell vri på fordelingen av cupfinale billettene. En som ikke har sessongkort men kjøper for neste sessong får også kjøpe billett. En som har sessongkort og fornyer dette får kjøpe to.

Jeg synes dette er i overkant sleipt ;-)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 22 nov 15, 16:33

Så gikk det som de fleste hadde ventet. Sarp startet kampen friskt, skapte et par halvsjanser og det var det. Jeg mistenker at hadde RBK kommet til lignende sjanser ville de scoret, og det gjorde de jo også på sin første skikkelige farlighet i kampen. Derfra og ut 1. omgang rundspilte de 08 og 2-0 var fortjent.

Etter pause var kampen preget av at 08 ikke turte å kaste alle mann framover og at RBK ikke trengte det.

Og FFK er fortsatt eneste Østfold-lag som har vunnet cupen i dette årtusenet Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 nov 15, 20:30

Opprinnelig postet av Tøfflus

Så gikk det som de fleste hadde ventet. Sarp startet kampen friskt, skapte et par halvsjanser og det var det. Jeg mistenker at hadde RBK kommet til lignende sjanser ville de scoret, og det gjorde de jo også på sin første skikkelige farlighet i kampen. Derfra og ut 1. omgang rundspilte de 08 og 2-0 var fortjent.

Etter pause var kampen preget av at 08 ikke turte å kaste alle mann framover og at RBK ikke trengte det.

Og FFK er fortsatt eneste Østfold-lag som har vunnet cupen i dette årtusenet Cool

FFK må nok vente kanskje enda 1000 år med dagens ledelse. ...

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 23 nov 15, 08:14

Opprinnelig postet av Willy René

FFK må nok vente kanskje enda 1000 år med dagens ledelse. ...

Nå var det ikke 1000 år siden forrige gang FFK var norgesmestere. Synes du klubben hadde så mye bedre ledelse i 2006?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 nov 15, 08:50

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Willy René

FFK må nok vente kanskje enda 1000 år med dagens ledelse. ...

Nå var det ikke 1000 år siden forrige gang FFK var norgesmestere. Synes du klubben hadde så mye bedre ledelse i 2006?

Hørt om ironi? Wink

Nei, klubben hadde ikke bedre ledelse i 2006, når vi nå har fasiten så kan man si den var helt tragisk, og den skyllet skam over klubben med uetiske og kriminelle handlinger.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24