Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Sandnes Ulf - FFK, onsdag 13. mai 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 mai 15, 21:29
Endret: 13 mai 15, 21:30
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av kanogvetalt
2012 Godset 5-0

Og sist vi slapp inn seks mål var hjemme mot storheten Tollnes da vi tapte 3-6?

Vi har hatt mange flaue tap de siste ti årene, men dette må i hvert fall være topp tre i seriesammenheng. Det var flaut mot smurfene da de sendte oss ned, og det var flaut å tape 1-4 for Aalesund hjemme i 2005, men 1-6 mot Sandnes-Ulf overgår det.


saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 13 mai 15, 21:34

Opprinnelig postet av tomroar


Forige kamp ble vår venste back brukt som rundingsbøye. Bare dårlige angripere hos Ranheim sørget for kun ett mål.Etter utrolig mange innlegg fra den kanten

Se kampen på nytt, er helt sikker på at Ophaug ikke har sett den overhode.Men Sæternes har helt sikkert sett kampen noen ganger.

Begby spilte bra i fjor i mange kamper, men det var som ving.  Skal han spile videre er det plassen for han, det tror jeg de fleste har sett utenom våre trenere og Bakken. En god trener/lagledelse hadde sett hvor en spiller passer best og ikke prøve å omskolere spillere.

Mange andre og som ikke hadde dagen i dag, men etter 3 raske er det vankelig å snu en kamp.

 

Begby bør pr nå brukes som venstreback i kamper vi i utgangspunktet skal dominere, slik at vi kan bruke hans offensive ferdigheter i tillegg til en ving. I kamper som er i utgangspunktet tøffe og fysiske bør han ikke spille i forsvar, til det mangler han altfor mye defensivt og fysisk.

Så vi er vel enige om noe ihvertfall, sånn nesten :P


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 14 mai 15, 00:45

Jeg lurer fælt på hvorfor vi i det hele tatt bruker Begby i forsvar når vi har Straith tilgjengelig og dermed heller kan kjøre ham ned som midtstopper og Sansara som venstreback? Greit, Sansara er ingen stor bidragsyter offensivt fra den posisjonen, men borte mot et godt lag må jo defensiv trygghet prioriteres.

Det kan godt være at vi må bokføre dette tapet som konsekvens av et trenerteam som rett og slett ikke har kapasitet til både å lede treningene, administrere A.laget og analysere kampene. I så fall haster det ubehagelig mye å få på plass en ny hovedtrener.

Når det er sagt, jeg tar for gitt at Ophaug ser det samme etter dagens kamp. Han er ingen dumrian. Derfor regner jeg med at det defensive er på plass igjen på lørdag. Det offensive derimot krever det mer å få skikk på - men nå sies det jo at Kjelsrud Johansen skal bli klar til den kampen. Det vil hjelpe mye.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5481

Lagt til: 14 mai 15, 19:23

Det var vel ingen som stilte spørsmål ved det før kampen i går. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 14 mai 15, 19:42

Ikke spesielt før denne kampen, men det har blitt stilt spørsmålstegn til om Begby er klar som venstreback både etter treningskampene og tidligere i sesongen. Flere ville ha inn en litt mer rutinert back før denne sesongen for å gi Begby litt mer tid til å utvikle seg

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24