Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Ranheim, søndag 10. mai 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 09 mai 15, 21:57
Endret: 09 mai 15, 22:32
Endret av: Rey

Nok en kamp mot et lag som ikke har vunnet. På tide at vi slår et av de laga. Tror ikke på store forandringer fra tidligere. Er tross alt omtrent samme trenerteam og de har ikke hatt veldig god tid til å endre på ting. Var heller ikke noe formasjonstrening på treningen i dag. Kun trening på å score mål.

Aner ikke åssen laget blir, men tipper følgende 11 starter

Masalin

Lønn - Hammar - Sansara - Begby

Rafn - Straith - Westgaard - Åsheim

Nazari

Nystrøm

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 09 mai 15, 22:34
Endret: 09 mai 15, 22:34
Endret av: solano2

Laget i følge FB:

Jon Masalin; Ola Lønn Jensen, Johan Hammar, Netan Sansara, Ludvig Begby; Simen Rafn, Adam Straith, Filip Westgaard, Håvard Åsheim; Amin Nazari og Steffen Nystrøm.

Ikke imponert.

Edit: Ser nå at du har endret laget ditt til hva FB tror :)


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 10 mai 15, 10:21

Idag er det bare å gi fullstendig F og spille fotball fordi det er gøy.

Gi F i alle forventninger, alle tidligere kamper og hva folk skriver på nett.

Vi skal ikke vinne fordi det forventes at vi skal vinne. Eller fordi supporterne krever det. Vi skal vinne fordi vi er et bedre fotball-lag enn motstandern, fordi vi har ferdigheter som stubbebrytelaga ikke har, og fordi vi elsker god fotball i Fredrikstad.

Midt oppi alt det tråkige må vi huske at dette bare er idrett, og at man ikke er garantert suksess i idrett sjøl med verdens beste spillere.

Vi må tross alt ha litt ydmykhet overfor idretten. Det er utrolig mye som må klaffe! Og spesielt i fotball, hvor det er et endeløst antall faktorer som avgjør om man vinner eller taper. Tilfeldigheter inkludert. Hauger og lass av tilfeldigheter.

Ingen kan kreve seier.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 10 mai 15, 17:09

Det var forskjellen på stang ut og stang inn. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 mai 15, 17:15

Og Stene har fortsatt motgang foran mål. Burde puttet et par.

Morro med mål til Rafn og synd at Nazari kun er på lån. I mine øyne banens beste.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 mai 15, 19:13

Endelig en seier. Fornøyd med 1 omgang. Stolt av gutta idag!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 mai 15, 19:38

Nazari var banens beste. Nå får vi håpe det fortsetter. God stemning på tribunen i dag.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 mai 15, 19:58

Endelig vant vi :-). Jeg er veldig fornøyd med dettte resultatet. Rafn, Nasari, Masalin og Sansara var gode. Begge lag skapte mye og vi hadde marginene med oss. At vi skaper mange sjangser og scorer tre mål er jo mye bedre enn det vi har sett på lenge. Stene hadde ikke dagen salv om han var nærme, jeg fryktet vedlig at han ville ødelegge for oss.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 mai 15, 21:03

Denne seieren smakte utrolig godt. Den var vel egentlig aldri truet, for Ranheim skapte ikke mye før vi ledet 2-0. Likevel, med tidligere kamper i minnet, kjentes 2. omgang veldig lang ...

For første gang i år spilte Nazari en hel kamp uten å få gult kort!

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 mai 15, 21:31

1.  omgang var tidvis veldig bra.

Jeg likte deg jeg så av Simen Rafn, som nå turde der han ikke har turd tidligere i år. 

2. omgang likte jeg ikke, det er noe mangler ved duellspillet og presset mann mot mann, det virker som det ikke er blitt prioritert på trening.

Men jeg er som alltid  (nesten) optimist, og tror på dette laget framover. Jeg er også så tøff og kategorisk at jeg vil si at trenerskiftet var nødvendig for å få ut lagets potensial.

Spennende å se hvilken ny hovedtrenr vi får, det bør ikke være en ny læregutt. Å fortsette med Opheim & co. tror jeg FFK-ledelsen ikke vurderer i det hele tatt, i så fall vil skuffelsen være stor.

Jeg ønsker meg en topp trener og en Casey Wehrmann look-alike i overgangsvinduet.

 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 mai 15, 22:53

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg ønsker meg en topp trener og en Casey Wehrmann look-alike i overgangsvinduet.

Det gjør jeg også, men hvem skal betale?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 mai 15, 22:59
Endret: 10 mai 15, 22:59
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Willy René

Jeg ønsker meg en topp trener og en Casey Wehrmann look-alike i overgangsvinduet.

Det gjør jeg også, men hvem skal betale?

Hakke peiling Tøfflus, men man kan vel ønske allikevel vel? Cool

Men når man får det til i veldig mange andre klubber i landet, se bare opp til Særp., de har vel ikke noe spesiellt med ressurser de, men de er jo i medaljestriden i TL. Så skal ikke østlandets nest største by etter Oslo ikke ha mulighet????

Det er glimrende med en nøktern klubbledelse som ikke vil bruke penger, men noen ganger så er det også fornuftig å investere for å høste ikke sant?

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 mai 15, 07:41
Endret: 11 mai 15, 07:41
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av Rey

Morro med mål til Rafn og synd at Nazari kun er på lån. I mine øyne banens beste.

Fordelen er at Nazari er kontraktløs etter sesongen, og han vil derfor være gratis om han ikke forlenger med Malmö FF i løpet av 2015. Siden Malmö FF for tiden er Skandinavis beste klubb og har ressurser til å hente spillere fra høyeste skandinaviske hylle, så er det ikke sikkert at han fortsetter der selv om han gjør det bra hos oss. Men jeg tror heller ikke Nazari nødvendigvis er gira på en ny sesong i norsk 1. divisjon, så tror vi bør rykke opp for å hente ham på permanent basis.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 11 mai 15, 08:14

Opprinnelig postet av Willy René

 

Det er glimrende med en nøktern klubbledelse som ikke vil bruke penger, men noen ganger så er det også fornuftig å investere for å høste ikke sant?

Helt klart, men det forutsetter at man har pengene man investerer. Noen garanti for sportslig suksess, og dermed større intekter, har man nemlig aldri.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24